eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁopusznoPrzeprowadzenie stacjonarnych szkoleń dla uczestników projektu pn. "Akademia równych szans"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-22

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń dla uczestników projektu pn. „Akademia równych szans”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁOPUSZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 12

1.5.2.) Miejscowość: Łopuszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-070

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3914001

1.5.8.) Numer faksu: 41 3914001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lopuszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lopuszno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń dla uczestników projektu pn. „Akademia równych szans”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7769c7cc-dacf-4fd7-939a-37fab73b5ceb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243827

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014444/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń dla uczestników projektu pn. "Akademia równych szans"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskiedla Świętokrzyskiego 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7769c7cc-dacf-4fd7-939a-37fab73b5ceb

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym
a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych
i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się
w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
8. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym
i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Szczegółowo opisane w Rozdziale X SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno.
 Inspektorem danych osobowych w Gminie Łopuszno jest: adres e-mail: inspektor@cbi24.pl,
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.);
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno
z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IROŚ.271.07.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w ramach projektu „Akademia Równych Szans” stacjonarnych szkoleń dla uczestników/-czek projektu:

nauczycieli Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łopusznie:
A. STEAM w nauczaniu i doradztwie zawodowym
B. Podstawy programowania w kl. I-III
C. Szkolenie rozwijające kompetencje w zakresie możliwości wykorzystania TIK i obsługi platformy e-learningowej Moodle i modułu Portfolio wraz z zakupem, dostarczeniem i wdrożeniem systemu informatycznego umożliwiającego prowadzenie nauczania zdalnego – platforma e-learningowa Moodle wraz z modułem Portfolio i modułem wideokonferencji – instalacja, hosting serwera, wsparcie techniczne.
D. Cyberbezpieczeństwo i wynikające z tego tytułu zagrożenia
E. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych

uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łopusznie:
F. Kurs ECDL Base (moduły B1 – B4) wraz z przeprowadzeniem egzaminów certyfikujących.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW

72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przeprowadzenie certyfikacji sali i sprzętu zakupionego na potrzeby projektu tj. 10 szt. komputerów stacjonarnych, godnie z obowiązującą procedurą ECDL - utworzenie Laboratorium edukacyjnego ECDL

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału
w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:

1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub określonych czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych RIS (wymagane złożenie potwierdzenia wraz z ofertą). Prowadzącymi warsztaty muszą być osoby posiadające wiedzę i doświadczenie poświadczone odpowiednimi dokumentami.

2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał łącznie min. 6 (sześć) usług szkoleniowych w tym:
a) 4 (cztery) szkolenia z zakresu technologii informatycznych i kompetencji cyfrowych lub tematyką pokrewną jak w szkoleniach A. B. C. D. F. Szkolenie w wymiarze co najmniej 40 godzin szkoleniowych każde, dedykowane dla osób dorosłych.
b) 2 (dwa) szkolenia dotyczące pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych lub z tematyką pokrewną jak w szkoleniu E. Szkolenie w wymiarze co najmniej 30 godzin szkoleniowych, dedykowane dla osób dorosłych.
Powyższe usługi muszą być zrealizowane dla grupy co najmniej 5 (pięć) osób i w ciągu ostatnich 2 lat (liczy się termin zakończenia realizacji usługi na dzień złożenia oferty) i potwierdzone odpowiednim dokumentem np. referencjami.

3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
3.1 Zamawiający wymaga dysponowania minimum 4 (czterema) trenerami do przeprowadzenia szkoleń z zakresu technologii informatycznych i kompetencji cyfrowych, 1 trenerem do szkoleń
w zakresie pracy z uczniem z SPE. Na potwierdzenie należy przedłożyć: wykaz osób/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (np. umowa, oświadczenie itp.)
3.2 Przez doświadczenie i kwalifikacje należy rozumieć:
- Do szkoleń z zakresu technologii informatycznych i kompetencji cyfrowych (A. B. C. D. F.) - wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć
z danej tematyki warsztatów (oceniane na podstawie CV trenera). Zamawiający wymaga, aby trenerzy posiadali również wykształcenie pedagogiczne lub ukończony kurs pedagogiczny. Wykonawca w swojej ofercie obliguje się do przedstawienia stosownych dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie trenera: cv trenera, kopie dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz inne dokumenty m.in.: ukończone kursy, szkolenia, uprawnienia do prowadzenia warsztatów (jeśli dotyczy). Wymagane jest udokumentowanie min. 2 szkoleń dla osób dorosłych z danej tematyki w wymiarze po 40h każde.

- Do szkoleń SPE (E.): wykształcenie wyższe z zakresu pedagogiki specjalnej lub terapii pedagogicznej oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z danej tematyki zajęć (oceniane na podstawie CV trenera). Wykonawca w swojej ofercie obliguje się do przedstawienia stosownych dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie trenera: cv trenera, kopie dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz inne dokumenty m.in.: ukończone kursy, szkolenia, uprawnienia do prowadzenia warsztatów (jeśli dotyczy). Wymagane jest udokumentowanie min. 1 szkolenia dla osób dorosłych z danej tematyki w wymiarze 30h.

4. W związku z obowiązkiem uzyskania informacji z Krajowego Rejestru Karnego lub rejestru karnego innego państwa w sprawie przeciwdziałania zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, Zamawiający wymaga, aby trenerzy z zakresu technologii informatycznych i kompetencji cyfrowych, posiadali informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600) lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego. Wykonawca w swojej ofercie obliguje się do przedstawienia stosownego zaświadczenia dla każdego trenera.

5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wykazania się doświadczeniem i wiedzą innego podmiotu Wykonawca jest zobowiązany powierzyć temu Wykonawcy podwykonawstwo.

6. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia i udokumentowania procesu uzyskania kompetencji przez wszystkich uczestników szkolenia oraz procesu walidacji, przy zastosowaniu rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji. Zgodnie z powyższym Wykonawca zapewni przeprowadzenie walidacji przez zewnętrzny podmiot w stosunku do instytucji szkoleniowej lub przez inną osobę w ramach instytucji szkoleniowej, aniżeli osoba prowadząca kształcenie. Wymagania w stosunku do osoby / podmiotu przeprowadzającego proces walidacji są analogiczne jak dla osoby/podmiotu prowadzącego szkolenie (spełnienie warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji powyższego kryterium przez cały okres trwania realizacji zamówienia.

7. Z postępowania wyklucza się:
7.1 Wykonawców, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu.
7.2 Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835). Na potwierdzenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie wyżej wymienionych przesłanek składa oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia stanowiące załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. Oświadczenie winno dotyczyć braku występowania w stosunku do Wykonawcy jednej lub wielu przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z późn. zm.) na podstawie którego wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek związanych z konfliktem interesów (powiązania kapitałowe lub osobowe). Na potwierdzenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie wyżej wymienionych przesłanek składa oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Oświadczenie winno dotyczyć braku występowania jednego bądź wielu z niżej wymienionych powiązań, łączących Wykonawcę z Zamawiającym bądź z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału
w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:

1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub określonych czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych RIS (wymagane złożenie potwierdzenia wraz z ofertą). Prowadzącymi warsztaty muszą być osoby posiadające wiedzę i doświadczenie poświadczone odpowiednimi dokumentami.

2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał łącznie min. 6 (sześć) usług szkoleniowych w tym:
a) 4 (cztery) szkolenia z zakresu technologii informatycznych i kompetencji cyfrowych lub tematyką pokrewną jak w szkoleniach A. B. C. D. F. Szkolenie w wymiarze co najmniej 40 godzin szkoleniowych każde, dedykowane dla osób dorosłych.
b) 2 (dwa) szkolenia dotyczące pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych lub z tematyką pokrewną jak w szkoleniu E. Szkolenie w wymiarze co najmniej 30 godzin szkoleniowych, dedykowane dla osób dorosłych.
Powyższe usługi muszą być zrealizowane dla grupy co najmniej 5 (pięć) osób i w ciągu ostatnich 2 lat (liczy się termin zakończenia realizacji usługi na dzień złożenia oferty) i potwierdzone odpowiednim dokumentem np. referencjami.

3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
3.1 Zamawiający wymaga dysponowania minimum 4 (czterema) trenerami do przeprowadzenia szkoleń z zakresu technologii informatycznych i kompetencji cyfrowych, 1 trenerem do szkoleń
w zakresie pracy z uczniem z SPE. Na potwierdzenie należy przedłożyć: wykaz osób/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (np. umowa, oświadczenie itp.)
3.2 Przez doświadczenie i kwalifikacje należy rozumieć:
- Do szkoleń z zakresu technologii informatycznych i kompetencji cyfrowych (A. B. C. D. F.) - wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć
z danej tematyki warsztatów (oceniane na podstawie CV trenera). Zamawiający wymaga, aby trenerzy posiadali również wykształcenie pedagogiczne lub ukończony kurs pedagogiczny. Wykonawca w swojej ofercie obliguje się do przedstawienia stosownych dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie trenera: cv trenera, kopie dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz inne dokumenty m.in.: ukończone kursy, szkolenia, uprawnienia do prowadzenia warsztatów (jeśli dotyczy). Wymagane jest udokumentowanie min. 2 szkoleń dla osób dorosłych z danej tematyki w wymiarze po 40h każde.

- Do szkoleń SPE (E.): wykształcenie wyższe z zakresu pedagogiki specjalnej lub terapii pedagogicznej oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z danej tematyki zajęć (oceniane na podstawie CV trenera). Wykonawca w swojej ofercie obliguje się do przedstawienia stosownych dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie trenera: cv trenera, kopie dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz inne dokumenty m.in.: ukończone kursy, szkolenia, uprawnienia do prowadzenia warsztatów (jeśli dotyczy). Wymagane jest udokumentowanie min. 1 szkolenia dla osób dorosłych z danej tematyki w wymiarze 30h.

Szczegółowo opisane w Rozdziale V SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Wykonawcy wykazują spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z ppkt. 2;
2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
3) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami zawartymi w umowie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-30 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-30 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.