eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wa³cz › Roboty budowlane polegaj±ce na budowie szybu d¼wigu osobowego wraz z monta¿em d¼wigu



Og³oszenie z dnia 2023-06-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegaj±ce na budowie szybu d¼wigu osobowego wraz z monta¿em d¼wigu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Wa³ecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799533

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: J. D±browskiego 17

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wa³cz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 67 250 84 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@powiatwalecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiatwalecki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegaj±ce na budowie szybu d¼wigu osobowego wraz z monta¿em d¼wigu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fb5e7822-0050-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00243672

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00019752/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Przebudowa budynku Powiatu Wa³eckiego o zewnêtrzny szyb windowy w budynku szko³y przy ul. Bankowej 13 w Wa³czu przystosowany do ruchu osób niepe³nosprawnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zakupowej, dzia³aj±cej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia musi przed rozpoczêciem sk³adania oferty zalogowaæ siê do systemu Platforma zakupowa (https://platformazakupowa.pl), a je¿eli nie posiada konta, za³o¿yæ bezp³atne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca bêdzie mia³ ograniczone funkcjonalno¶ci, np. brak widoku wiadomo¶ci prywatnych od zamawiaj±cego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta. Wykonawca mo¿e do³±czyæ maksymalnie 10 za³±czników (jest to suma plików dodanych w obu punktach: Oferta/Wniosek Wykonawcy oraz Tajemnica przedsiêbiorstwa), o maksymalnym rozmiarze 150 MB ka¿dy. Szczegó³owe informacje dotycz±ce sposobu komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami zawarte s± w „Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl” oraz „Regulamin platformazakupowa.pl dla U¿ytkowników (Wykonawców)”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.272.13.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na budowie szybu d¼wigu osobowego wraz z monta¿em d¼wigu dla obs³ugi osób niepe³nosprawnych w budynku dydaktycznym Powiatowego Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Wa³czu przy ul. Bankowej 13 w m. Wa³cz, na teranie dzia³ki nr 5652 w obrêbie 0001.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia zosta³ opisany za pomoc± dokumentacji projektowej, z wy³±czeniem przedmiaru robót, oraz za pomoc± specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±cych za³±cznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rêkojmi za wady obiektu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ zawodowa:
W odniesieniu do zdolno¶ci zawodowej zamawiaj±cy wymaga aby wykonawcy nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie (zakoñczyli; rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej), co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie szybu d¼wigu osobowego wraz z monta¿em d¼wigu.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy, na podstawie art. 117 ust. 1 w zwi±zku z art. 266 ustawy, okre¶la, i¿ dokonuj±c oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wyka¿e samodzielne spe³nianie tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza ³±czenia (sumowania) do¶wiadczenia zdobytego osobno przez ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej polega, na zasadach okre¶lonych w art. 118 w zwi±zku z art. 266 ustawy, na zdolno¶ciach zawodowych innych podmiotów, zamawiaj±cy okre¶la, i¿ dokonuj±c oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z tych podmiotów wyka¿e samodzielne spe³nianie tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza ³±czenia (sumowania) do¶wiadczenia zdobytego osobno przez ka¿dy z podmiotów, na których zdolno¶ciach zawodowych polega wykonawca.
W przypadku, gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca powy¿szego warunku wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia, w którym nast±pi³o wszczêcie postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego, zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z ostatniego dnia przed dniem wszczêcia postêpowania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie wykazu robót budowlanych, którego wzór przeka¿e wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium na kwotê 7.500,00 z³.
Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 97 ust. 7 ustawy.
Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego numer: 86 1090 1320 0000 0001 4721 7556 SANTANDER BANK POLSKA S.A. z dopiskiem: „Wadium – IZ.272.13.2023 – roboty budowlane”. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nast±pi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiaj±cego zostanie uznana (zaksiêgowana) przed up³ywem terminu sk³adania ofert (ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z okresem rozliczeñ miêdzybankowych zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem).
Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej wraz z ofert±.
Wadium wnoszone w formie, o której mowa powy¿ej musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert± oraz odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce zatrzymanie wadium, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty, na pierwsze ¿±danie, na rzecz zamawiaj±cego kwoty wadium.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy, w terminie do 30 dni od dnia zawarcia Umowy udzieli Wykonawcy zaliczkê na poczet wykonania przedmiotu Umowy w wysoko¶ci 250.000,00 z³ brutto. Zaliczka wyp³acona zostanie na rachunek bankowy Wykonawcy.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich prowadzenia zawieraj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (§ 16), stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-16 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-16 12:20

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-15

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.