Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00147833/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i zabezpieczenie dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego, remont kominów oraz zabezpieczenie i częściowa wymiana uszkodzonych stropów w zabytkowym budynku pałacu w miejscowości Piekary
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krakowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Słowackiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-037
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 634 42 66
1.5.8.) Numer faksu: 12 633 52 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@powiat.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spwk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i zabezpieczenie dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego, remont kominów oraz zabezpieczenie i częściowa wymiana uszkodzonych stropów w zabytkowym budynku pałacu w miejscowości Piekary2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce56637a-fb52-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002895/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont i zabezpieczenie dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego, remont kominów oraz zabezpieczenie i częściowa wymiana uszkodzonych stropów w zabytkowym budynku pałacu zlokalizowanym w Piekarach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147833/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AB.7013.16.2019
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont i zabezpieczenie dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego oraz zabezpieczenie, częściowa wymiana uszkodzonych stropów oraz zabezpieczenie tarasów w zabytkowym pałacu zlokalizowanym na działce nr 644/4 m. Piekary gm. Liszki. Zakres robót budowlanych polega na: wykonaniu prac zabezpieczających poprzez podparcie stropów parteru i I piętra, częściowej wymianie konstrukcji więźby dachowej i pokrycia dachu – IV etap, remoncie pozostałego pokrycia dachu poprzez wykonanie nowych warstw oraz wykonanie nowych obróbek blacharskich, zabezpieczenie tarasu.
2. Dokumentacja powykonawcza poprzednich etapów została załączona do SWZ (zał. nr 12).
3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i zakończenie zadania zgodnie z dokumentacją projektową oraz uzupełniającym projektem wykonawczym.
4. Zakres prac obejmuje:
1) stemplowanie konstrukcji – zabezpieczenie stropów nad parterem przed nadmiernym obciążeniem,
2) zabezpieczenie wszystkich otworów drzwiowych barierkami z desek,
3) zabezpieczenie pomieszczeń przed zalewaniem – wymiana uszkodzonych krokwi, deskowania oraz pokrycia dachowego - pokrycie jednowarstwowo papą - pozostałe niezabezpieczone części dachu – ostatni etap,
4) rozebranie kominów ponad dachem i zabezpieczenie miejsc po kominach,
5) wykonanie prowizorycznego zabezpieczenia tarasu po stronie północnej,
6) wymiana płyt falistych na prowizorycznych zadaszeniach około 50%,
7) przemurowanie uszkodzonych murów attyki i uzupełnienie tynku,
8) zabezpieczenie wieżyczek attyki uzupełnienie tynków i tymczasowe pokrycie papą termozgrzewalną,
9) załadunek i wywiezienie drewna z okresu remontu - etap I – IV.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ oraz w załączniku nr 11 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia i w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ Dokumentacja dotycząca przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Haggle Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792460406
7.3.3) Ulica: Targowa
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej do budynku dyspozytorni pętli Pleszów
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- Obsługa Zamawiającego w zakresie sukcesywnej rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych realizowanych na terenie Polski oraz poza jej granicami w latach 2025-2026
- "Spawacz TIG - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) stali zwykłej i nierdzewnej" wraz z egzaminem
- Dostawy radiofarmaceutyków i odczynników
- Remont sal laboratoryjnych i wykładowych nr 13, 102, 118, 119,218 i 218b w pawilonie A-1 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-468/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Budowa budynku garażu OSP z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną - Etap I
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Przodkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.