Og³oszenie z dnia 2025-05-22
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja remizy OSP I³owo
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA I£OWO-OSADA
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: GMINA I£OWO-OSADA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378120
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: I³owo-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-240
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski
1.5.7.) Numer telefonu: 236541014
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugilowo-osada.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ilowo-osada.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja remizy OSP I³owo
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7643efe8-f8ff-42b3-a7f5-5e048ff9d384
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00243490
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00003773/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Modernizacja remizy OSP I³owo
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7643efe8-f8ff-42b3-a7f5-5e048ff9d3843.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê elektronicznie przy
u¿yciu portalu e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej
email:sekretariat@ugilowo-osada.pl, z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty wraz z za³±cznikami nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu
dedykowanego Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty na platformie e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej
(elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane
zosta³y w Regulaminie korzystania z portalu e-Zamówienia oraz Regulaminie ePUAP.
https://ezamowienia.gov.pl/pl/integracja/
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin
2. Wykonawca zainteresowany z³o¿eniem oferty w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego winien zapoznaæ
siê z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w ww. regulaminach.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w
tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa
w art. 118 ust. 3 ustawy, pe³nomocnictwo lub inne dokumenty niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, sporz±dza siê w jêzyku polskim w postaci elektronicznej w formatach danych: pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt i przekazuje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶lonych dla danych dokumentów w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina I³owo-Osada, ul. Wyzwolenia 5, 13-240 I³owo-Osada,
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie I³owo-Osada jest Micha³ Cupia³, iod@ugilowo-osada.pl*;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy: RI.271.5.2025.PN, którego przedmiotem jest: ,, Modernizacja remizy OSP I³owo”.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.4.2025.PN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Modernizacja remizy OSP I³owo”. Zadanie polega na wykonaniu modernizacji budynku remizy OSP I³owo na dzia³ce nr. 662/4, obrêb: 0004 I³owo-Osada, gmina I³owo-Osada –roboty realizowane na podstawie Zg³oszenia robót budowlanych. Zadanie realizowane bêdzie w formie rycza³towej w nastêpuj±cym zakresie:
• Wykonanie elewacji;
• Wykonanie nowej posadzki w sali OSP;
• Prace malarskie i wykoñczeniowe;
• Wymiana stolarki;
• Wymiana instalacji elektrycznej;
• Wykonanie usprawnieñ instalacji c.o.
Przedmiot zamówienia w zakresie szczegó³owym okre¶la dokumentacja do zg³oszenia budowy tj.
a) Za³±cznik nr 10 do SWZ Dokumentacja na modernizacjê remizy OSP: kosztorys ¶lepy/ofertowy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w rozdziale 16 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek, dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej:a) O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci zawodowej Wykonawcy. Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
- wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie/ przebudowie /rozbudowie /modernizacji /remontu /termomodernizacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej w ramach jednej umowy/jednego kontraktu o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto,
Przez w/w zadanie rozumie siê roboty wykonane w ramach jednej umowy. Wykonawca za³±czy dowody potwierdzaj±ce, ¿e ww. roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci, ¿e zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Dokumentem potwierdzaj±cym spe³nienie powy¿szego warunku bêdzie wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania, na druku stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone (dowód - referencja b±d¼ inny dokument wystawiony przez podmiot na rzecz którego wykonawca wykona³ lub wykonuje robotê); Je¿eli robota wykonywana by³a na rzecz Zamawiaj±cego – Gminy I³owo-Osada, nie wymaga siê referencji.
W przypadku, gdy warto¶æ zamówienia (umowy) jest okre¶lona w innej walucie ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia tej warto¶ci na z³ote polskie – na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do waluty obcej okre¶lonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzieñ zamieszczenia niniejszego postêpowania na stronie internetowej.
b) O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej Wykonawcy. Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych tj.:
- 1 osobê posiadaj±c± nastêpuj±ce kwalifikacje zawodowe (kierownik budowy), która bêdzie dysponowaæ uprawnieniami budowlanymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±c± co najmniej 24 – miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe przy realizacji inwestycji w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie budowy / przebudowy/ rozbudowy /modernizacji /remontu /termomodernizacji budynków.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Ze wzglêdu na ograniczon±
liczbê znaków jak± mo¿na wprowadziæ w formularzu og³oszenia o zamówieniu informacje dotycz±ce wykazu podmiotowych ¶rodków
dowodowych sk³adanych przez Wykonawcê na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia zosta³y
przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdzia³ 8
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowi±cym za³±cznik nr 11 do
SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków jak± mo¿na wprowadziæ w formularzu og³oszenia o zamówieniu informacje dotycz±ce innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów zosta³y przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdzia³ 13SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie przes³anek, o których mowa w rozdziale 6 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 8.1. SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie dotycz±ce wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zawarte w formularzu oferty podpisuje ka¿dy z Wykonawców.
5. Kopie dokumentów dotycz±cych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w projekcie/wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ.2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ.
4 . Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-06 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem: https://ezamowienia.gov.pl. Z³o¿enie oferty wraz z za³±cznikami nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu dedykowanego Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty na platformie e- Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-06 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-05
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawców:- wobec których zachodz± przes³anki okre¶lone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
INNE PRZETARGI I£OWO-OSADA
- Modernizacja remizy OSP I³owo
- Remont ³azienek w starej czê¶ci budynku Zespo³u Szkó³ Nr 1, malowanie sali gimnastycznej w Zespole Szkó³ Nr 1 oraz modernizacja szatni w Zespole Szkó³ Nr 1
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania informatycznego zwi±zana z realizacj± projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorz±d"
wiêcej: przetargi I£OWO-OSADA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeñ na potrzeby Klubu Seniora w S³oñsku
- "Adaptacja ³azienek w ZSG w £odzi" w ramach projektu pn.: "Smaki Gastronomika"
- ROZBUDOWA SIECI WODOCI¡GOWEJ ORAZ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ UL. LOMPY W KALETACH
- "Adaptacja pracowni ZSG w £odzi" w ramach projektu pn.: "M³odzi z pasj±"
- "Wykonanie pod³ogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku (2)
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.