eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzostekPrzebudowa Domu Ludowego w Siedliskach-Bogusz



Ogłoszenie z dnia 2021-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Domu Ludowego w Siedliskach-Bogusz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOSTEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661085

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzostek

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-230

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 146803026

1.5.8.) Numer faksu: 146803025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@brzostek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzostek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://brzostek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Domu Ludowego w Siedliskach-Bogusz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf2c032f-1475-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003961/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa domu ludowego w Siedliskach-Bogusz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178385/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 503181,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę domu ludowego w Siedliskach-Bogusz
zlokalizowanego na działce nr ew. 632 obręb 15 położonego w Siedliskach-Bogusz gm.
Brzostek.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Roboty rozbiórki i wyburzenia:
- rozbiórka pokrycia z dachówek i więźb dachowych – ok. 387 m2;
- rozebranie rynien i rur spustowych;
- rozebranie podłóg drewnianych – ok. 259 m2;
- rozebranie elementów stropów drewnianych – ok. 257 m2;
- usunięcie i wywiezienie gruzu i ziemi – ok. 41 m3;
2) Wykonanie konstrukcji dachowych:
2.1) Konstrukcje stropu nad piętrem z przebudową więźby dachowej:
- deskowanie systemowe – ok. 42 m2;
- betonowanie konstrukcji w deskowaniu – ok. 9 m3;
- zbrojenie konstrukcji żelbetowych – ok. 0,56 t;
- wymiana elementów konstrukcji dachu: koniec krokwi (12 szt.), krokwie narożne (36 m),
płatwie (16 m), slupy (12 m),
- izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe – ok. 260 m2;
- ślepa podłoga z płyt gr. 25 mm (ok. 260 m2);
2.2) Pokrycie dachu nad piętrem;
- pokrycie dachów nieodeskowanych dachówką ceramiczną – ok. 383 m2;
- wymiana deskowania lub łacenia – ok. 82 m;
- ołacenie połaci dachowych łatami 38x50 mm – ok. 383 m2;
- pokrycie dachów blachą powlekaną dachówkową – ok. 383 m2;
- obróbki blacharskie – ok. 84 m2;
- montaż barier śniegowych – ok. 56 m;
- rynny dachowe – ok. 70 m;
- rury spustowe – ok. 27 m;
3) Konstrukcje stalowe:
3.1) Zabezpieczenie przeciwogniowe stalowych belek stropowych do klasy odporności ogniowej
R15:
- konstrukcja wsporcza nośna – ok. 14124 kg;
- konstrukcje stalowe podparć i zawieszeń – ok. 5500 kg;
- czyszczenie, odtłuszczania i malowanie konstrukcji – ok. 313 m2;
3.2) Zabezpieczenie przeciwogniowe stalowych belek sufitu podwieszonego IPE100 do klasy
odporności ogniowej R60:
- czyszczenie, odtłuszczanie i malowanie konstrukcji farbą ogniochronną – ok. 110 m2.
4) Roboty elewacyjne:
4.1) Remont kominów na strychu i nad dachem:
- przygotowanie podłoża pod docieplenie i ocieplenie ścian płytami styropianowymi – ok. 68 m2;
- wyprawa elewacyjna - ok. 24 m2;
- obróbki blacharskie – ok. 25 m2;
4.2) Wymiana pokrycia nad pomieszczeniem – 016;
- rozebranie rur spustowych i rynien – ok. 15 m;
- rozebranie pokrycia dachowego i obróbek blacharskich – ok. 52 m2;
- rozebranie konstrukcji więź dachowych – ok. 41 m2;
- wywiezienie złomu – ok. 0,63 t;
- rozebranie konstrukcji więźb dachowych – ok. 41 m2;
- wywiezienie gruzu – ok. 2,3 m3;
- deskowanie i ołacenie połaci dachowych – ok. 41 m2;
- pokrycie dachów płytami falistymi – ok. 41 m2;
- obróbki blacharskie – ok. 18 m2;
- rynny i rury spustowe – ok. 15 m
UWAGA! Dokumentacja projektowa (stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ) oraz STWiORB
(stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ) zawierają zakres szerszy niż przedmiot niniejszego
zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest (etap I) jest zakres określony w ust. 3 i przedmiarze
robót (stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie wpłynęły trzy oferty. Wszystkie trzy oferty znacznie przekroczyły kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, w związku z tym jest zobligowany do unieważnienia postępowania z mocy prawa.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 522889,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720570,91 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.