eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Warszkowo i Bobrowiczki, gm. Sławno



Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Warszkowo i Bobrowiczki, gm. Sławno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: I Pułku Ułanów 11

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 75 26

1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 75 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ug.slawno.ibip.pl/public/catalog/?id=236075&idCatalog=400974

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Warszkowo i Bobrowiczki, gm. Sławno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe2624e8-e0ce-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012151/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Warszkowo i Bobrowiczki, gm. Sławno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189782/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSSA.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 788482,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Warszkowo i Bobrowiczki, gm. Sławno, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanych sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej.
2. Część nr 1 – Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Warszkowo, gm. Sławno:
1) Przedmiot zamówienia określa:
a) dokumentacja projektowa rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Warszkowo.
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Warszkowo.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) Sieć wodociągową z rur PE 100 SDR 17 de 110 x 6,6 mm – 206,90 m,
b) Przyłącza wodociągowe z rur PE 100 SDR 11 de 40 x 3,7 mm – 60,70 m,
c) Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN 8 de 200 x 5,9 mm – 149,90 m,
d) Przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN 8 de 200 x 5,9 mm – 1,80 m,
e) Przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN 8 de 160 x 4,7 mm – 69,70 m,
f) Ilość projektowanych studni zbiorczych kan. sanit. PP/PCV de 400 mm – 10 szt.,
g) Hydrant podziemny z żeliwa sferoidalnego DN 80 mm – 1 szt.,
h) Realizacja przyłącza kanalizacji sanitarnej PVC SN 8 de 160 x 4,7 mm – 10,00 m oraz przyłącza wodociągowego PE 100 SDR 11 de 32 x 3,0 mm – 10,00 m do granicy działki nr 21/2 obręb ewid. Warszkowo, gm. Sławno. – przyłączy nie uwzględniono w załączonych do postępowania przedmiarach.
i) Zgodnie z uzgodnieniami nr ZArch.K.5183.319.2022.KK z dnia 29.03.2022 r. wydanymi przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Szczecinie zobowiązuje się Wykonawcę do:
a) Zlecenia przeprowadzenia interwencyjnych prac archeologicznych wyspecjalizowanej jednostce badawczej (osobie prawnej lub fizycznej).
b) uzyskania stosownego pozwolenia Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych.
c) Prowadzenia prac ziemnych związanych z realizacją inwestycji pod nadzorem archeologa.
3. Dotyczy wszystkich części:
1) Na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mu obiekt na czas przeprowadzenia wizji. W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp.
2) Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
a) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptacje Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego);
b) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu rzeczowego z podziałem tygodniowym na realizacje sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej;
c) studnie PVC należy zamówić i zamontować wraz z systemowymi żelbetowymi pierścieniami odciążającymi;
d) zwraca się również uwagę na możliwość wystąpienia wody gruntowej utrudniającej prowadzenie głębszych prac ziemnych. Kierownik Budowy musi dostosować sposób odwodniania wykopu do rzeczywistych warunków na budowie. Oferta Wykonawcy musi obejmować wszystkie koszty związane z zabezpieczeniem wykopów oraz ich odwodnienia w czasie prowadzenia prac;
e) po realizacji prac związanych z siecią kanalizacji sanitarnej należy sieć przepłukać i podać inspekcji TV wraz z sporządzeniem wykresu ukazującego spadki na kanalizacji;
f) przy przeprowadzaniu prac w pobliżu drzew Wykonawca jest zobowiązany do ich zabezpieczenia poprzez odeskowanie, a prace ziemne w pobliżu korzeni drzew należy wykonać ręcznie;
g) w przypadku prowadzenia robót ziemnych w rejonie pasa drogowego należy po przeprowadzonych pracach grunt zagęścić uzyskując stopień zagęszczenia Id≥1. W przypadku natrafienia na grunt niezagęszczany należy go wymienić. W ofercie należy przewidzieć wykonanie minimum 3 sztuk badań stopnia zagęszczenia gruntu na każde 100 m zrealizowanej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, miejsce wykonania badania zostanie wskazane przez Inspektora Nadzoru;
h) przedmiot zamówienia obejmuje odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych pracach;
i) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania (w tym koszty odszkodowań za uprawy rolne, koszty zajęcia pasa drogowego, itp.);
j) Wykonawca wykonana zgłoszenia wodnoprawne na prowadzenie trwałego odwodnienia wykopu, zgodnie z art. 394 ust. 1 punkt. 5. Prawa wodnego;
k) opinie, uzgodnienia i załączniki uzyskane na etapie projektu uznaje się za wiążące i zobowiązuje się Wykonawcę do wypełniania zawartych w nich ustaleń i warunków;
l) Wykonawca w ramach powyższego zadania musi zrealizować wszystkie niezbędne próby, płukania, badania zakończone stosownym protokołem zgodnie z dokumentacją projektową wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej;
m) na dzień odbioru Wykonawca dostarczy inwentaryzacje geodezyjną zatwierdzoną przez właściwy ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej;
n) Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 2 dni przed planowanym terminem wykonywania robót;
o) w przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych Wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu robót wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości;
p) przed wejściem na teren prywatnych działek należy spisać z Właścicielem nieruchomości protokół wejścia na działkę oraz protokół zejścia z działki po realizacji wszystkich prac;
q) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną konieczną do wykonywania robót;
r) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia punktów osnowy Wykonawca jest zobowiązany do ich odtworzenia przez uprawnionego geodetę;
s) przed przystąpieniem do realizacji robót należy wystąpić z wnioskiem o zajecie pasa drogowego;
t) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy,
a w szczególności jego dozór;
u) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu;
v) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji terenowej celem zapoznania się z istniejącą zabudową;
w) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury;
x) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów. Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy;
y) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
z) w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych.
3) Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji:
a) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SWZ.
b) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SWZ.
c) W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym.
d) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe. Podstawę obliczania kosztów ewentualnych robót dodatkowych stanowić będzie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.
c. d. w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 233273,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Warszkowo i Bobrowiczki, gm. Sławno, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanych sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej.
2. Część nr 2 – Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bobrowiczki, gm. Sławno.
1) Przedmiot zamówienia określa:
a) Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Bobrowiczki.
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Bobrowiczki.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) Sieć wodociągowa z rur PE 100 SDR 17 de 90 x 5,4 mm – 382,70 m,
b) Przyłącza wodociągowe z rur PE 100 SDR 11 de 40 x 3,7 mm – 51,00 m,
c) Przyłącza wodociągowe z rur PE 100 SDR 11 de 32 x 3,0 mm – 41,90 m,
d) Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN 8 de 200 x 5,9 mm – 387,30 m,
e) Przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN 8 de 160 x 4,7 mm – 95,60 m,
f) Ilość projektowanych studni kan. sanitarnej betonowych de 1000 mm – 1 szt.,
g) Ilość projektowanych studni zbiorczych kan. sanit. PP/PCV de 400 mm – 15 szt.,
h) Hydrant podziemny z żeliwa sferoidalnego DN 80 mm – 3 szt.
3. Dotyczy wszystkich części:
1) Na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mu obiekt na czas przeprowadzenia wizji. W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp.
2) Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
a) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptacje Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego);
b) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu rzeczowego z podziałem tygodniowym na realizacje sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej;
c) studnie PVC należy zamówić i zamontować wraz z systemowymi żelbetowymi pierścieniami odciążającymi;
d) zwraca się również uwagę na możliwość wystąpienia wody gruntowej utrudniającej prowadzenie głębszych prac ziemnych. Kierownik Budowy musi dostosować sposób odwodniania wykopu do rzeczywistych warunków na budowie. Oferta Wykonawcy musi obejmować wszystkie koszty związane z zabezpieczeniem wykopów oraz ich odwodnienia w czasie prowadzenia prac;
e) po realizacji prac związanych z siecią kanalizacji sanitarnej należy sieć przepłukać i podać inspekcji TV wraz z sporządzeniem wykresu ukazującego spadki na kanalizacji;
f) przy przeprowadzaniu prac w pobliżu drzew Wykonawca jest zobowiązany do ich zabezpieczenia poprzez odeskowanie, a prace ziemne w pobliżu korzeni drzew należy wykonać ręcznie;
g) w przypadku prowadzenia robót ziemnych w rejonie pasa drogowego należy po przeprowadzonych pracach grunt zagęścić uzyskując stopień zagęszczenia Id≥1. W przypadku natrafienia na grunt niezagęszczany należy go wymienić. W ofercie należy przewidzieć wykonanie minimum 3 sztuk badań stopnia zagęszczenia gruntu na każde 100 m zrealizowanej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, miejsce wykonania badania zostanie wskazane przez Inspektora Nadzoru;
h) przedmiot zamówienia obejmuje odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych pracach;
i) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania (w tym koszty odszkodowań za uprawy rolne, koszty zajęcia pasa drogowego, itp.);
j) Wykonawca wykonana zgłoszenia wodnoprawne na prowadzenie trwałego odwodnienia wykopu, zgodnie z art. 394 ust. 1 punkt. 5. Prawa wodnego;
k) opinie, uzgodnienia i załączniki uzyskane na etapie projektu uznaje się za wiążące i zobowiązuje się Wykonawcę do wypełniania zawartych w nich ustaleń i warunków;
l) Wykonawca w ramach powyższego zadania musi zrealizować wszystkie niezbędne próby, płukania, badania zakończone stosownym protokołem zgodnie z dokumentacją projektową wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej;
m) na dzień odbioru Wykonawca dostarczy inwentaryzacje geodezyjną zatwierdzoną przez właściwy ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej;
n) Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 2 dni przed planowanym terminem wykonywania robót;
o) w przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych Wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu robót wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości;
p) przed wejściem na teren prywatnych działek należy spisać z Właścicielem nieruchomości protokół wejścia na działkę oraz protokół zejścia z działki po realizacji wszystkich prac;
q) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną konieczną do wykonywania robót;
r) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia punktów osnowy Wykonawca jest zobowiązany do ich odtworzenia przez uprawnionego geodetę;
s) przed przystąpieniem do realizacji robót należy wystąpić z wnioskiem o zajecie pasa drogowego;
t) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy,
a w szczególności jego dozór;
u) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu;
v) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji terenowej celem zapoznania się z istniejącą zabudową;
w) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury;
x) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów. Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy;
y) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
z) w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych.
3) Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji:
a) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SWZ.
b) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SWZ.
c) W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym.
d) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe. Podstawę obliczania kosztów ewentualnych robót dodatkowych stanowić będzie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.
e) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy.
f) Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek Wykonawcy po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie Zamawiającego.
c. d. w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 555209,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269420,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo „HYDROGEOBUDOWA” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390024299

7.3.3) Ulica: ul. Koszalińska 60

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589515,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo „HYDROGEOBUDOWA” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390024299

7.3.3) Ulica: ul. Koszalińska 60

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.