eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRDW w Parczewie: Podcinka drzew i krzewów rosnących w pasach drogowych dróg wojewódzkich



Ogłoszenie z dnia 2021-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Parczewie: Podcinka drzew i krzewów rosnących w pasach drogowych dróg wojewódzkich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 833542314

1.5.8.) Numer faksu: 833541694

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.parczew.dzp@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie drogami wojewódzkimi na terenie działania RDW w Parczewie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RDW w Parczewie: Podcinka drzew i krzewów rosnących w pasach drogowych dróg wojewódzkich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31d6fd0f-2b25-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002290/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 RDW w Parczewie Usługi podcinki drzew i krzewów rosnących w pasach drogowych dróg wojewódzkich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228957/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R5.ST.372.17.2021.ps

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27892,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 ZADANIE NR 1 – Obwód Drogowy Nr 1 w Parczewie w ilości 200 szt., w tym:

- nr 813; Międzyrzec Podlaski – Parczew – Ostrów Lubelski – Łęczna - 37 szt.
- nr 815; Wisznice – Parczew – Siemień – Lubartów - 19 szt.
- nr 819; Parczew – Kołacze – Łowcza – Wola Uhruska - 144 szt.

Zakres zamówienia obejmuje :
a) usunięcie odrostów,
b) usunięcie gałęzi suchych, obumarłych lub nadłamanych,
c) usunięcie gałęzi wchodzących w kolizję z obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi, liniami energetycznymi, budynkami, znakami drogowymi, ogrodzeniami, itp.,
d) wykonanie niezbędnych cięć redukcyjnych w celu uzyskania skrajni poziomej i pionowej (skrajnia pionowa – 4,5 m),
e) poprawienie wad budowy drzewa oraz wadliwych cięć,
f) wywóz powstałego urobku drzewnego (do zagospodarowania we własnym zakresie przez Wykonawcę),
g) uporządkowanie terenu po wykonaniu prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 13946,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 ZADANIE NR 2 – Obwód Drogowy Nr 2 w Ostrowie Lubelskim w ilości 200 szt., w tym :

- nr 809; Przytoczno- Kierzkówka – Krasienin – Lublin – dr. krajowa S-19 - 70 szt.
- nr 813; Międzyrzec Podlaski – Parczew – Ostrów Lubelski – Łęczna - 54 szt.
- nr 820; Sosnowica Dwór – Łęczna - 19 szt.
- nr 821; Klementynów – Ostrów Lubelski - 14 szt.
- nr 828; Garbów – Krasienin – Niemce – Jawidz - 19 szt.
- nr 829; Łucka – Łęczna – Biskupice - 24 szt.

Zakres zamówienia obejmuje :
a) usunięcie odrostów,
b) usunięcie gałęzi suchych, obumarłych lub nadłamanych,
c) usunięcie gałęzi wchodzących w kolizję z obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi, liniami energetycznymi, budynkami, znakami drogowymi, ogrodzeniami, itp.,
d) wykonanie niezbędnych cięć redukcyjnych w celu uzyskania skrajni poziomej i pionowej (skrajnia pionowa – 4,5 m),
e) poprawienie wad budowy drzewa oraz wadliwych cięć,
f) wywóz powstałego urobku drzewnego (do zagospodarowania we własnym zakresie przez Wykonawcę),
g) uporządkowanie terenu po wykonaniu prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 13946,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu dla obu części zamówienia zaistniała rozbieżność w dokumentacji postępowania dotycząca terminu wykonania zamówienia. W zamieszczonym ogłoszeniu oraz specyfikacji warunków zamówienia widnieje termin podany w dniach tj. 42 dni (6 tygodni), natomiast w formularzu oferty widnieje termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 10 grudnia 2021 r.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu dla obu części zamówienia zaistniała rozbieżność w dokumentacji postępowania dotycząca terminu wykonania zamówienia. W zamieszczonym ogłoszeniu oraz specyfikacji warunków zamówienia widnieje termin podany w dniach tj. 42 dni (6 tygodni), natomiast w formularzu oferty widnieje termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 10 grudnia 2021 r.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.