eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaPRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1051S W MIEJSCOWOŚCI KOPALNIA, GMINA KONOPISKA.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1051S W MIEJSCOWOŚCI KOPALNIA, GMINA KONOPISKA.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9

1.4.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.4.7.) Numer telefonu: 343229222

1.4.8.) Numer faksu: 343785468

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243290

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00191651/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 1051S w miejscowości Kopalnia gmina Konopiska w zakresie przebudowy jezdni, budowy chodnika, budowy odwodnienia oraz budową i przebudową zjazdów na dł. 1,47km.
W zakresie inwestycji znajduje się:
− Umocnienie jezdni na łukach poziomych,
− Budowa systemu kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi,
− Budowa chodnika,
− Budowa pobocza,
− Wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni i transport odspojonych materiałów w miejsce wskazane przez Inwestora lub jego przedstawiciela,
− Usunięcie nadmiaru gruntu oraz przeprowadzenie niezbędnych zabezpieczeń nadziemnych części infrastruktury podziemnej,
− Wykonanie nowej konstrukcji jezdni i chodników
− Wykonanie regulacji pionowej wpustów ulicznych i nadziemnych części infrastruktury podziemnej,
− Wykonanie konstrukcji chodników, zjazdów i opaski bezpieczeństwa,
− Rekultywacja terenów zieleni w postaci wykonania trawników siewem.
Część drogowa DP 1051 i DW 904
Konstrukcja nawierzchni Jezdnia km 0+012.30 oraz w obrębie DW904
- kategoria obciążenia ruchem KR6/KR3
- warstwa ścieralna SMA 11 PMB 45/80-80 (WT ZDW SMA11S) gr. 4cm
- warstwa wiążąca AC 16W PMB45/80-80 (WT ZDW AC16W) gr. 8cm
- podbudowa zasadnicza górna AC 22P PMB 45/80-80 (WT ZDW AC22P) gr. 16cm
- podbudowa zasadnicza dolna mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 CBR≥80%, 0/31.5 (WT ZDW PKSM, KRUSZYWA) gr 20cm
- podbudowa pomocnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR CBR≥60%, 0/63 gr. 17cm
- warstwa mrozoochronna mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR, CBR≥35%,k10≥8m/dobę, 0/8 gr. 25cm
- warstwa ulepszonego podłoża grunt stab. cementem, C0.4/0.5 ≤ 2MPa gr. 25cm,
- nasyp w miejscach wymaganych mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR
Jezdnia km 0+012.30 -0+460 i km 1+010-1+406.09
- kategoria obciążenia ruchem KR2
- warstwa ścieralna AC 11 50/70 gr. 4cm
- warstwa wiążąca AC 16 50/70 gr. 8cm
- podbudowa zasadnicza górna C90/3 CBR≥60%,gr. 20cm
- warstwa mrozoochronna mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR, CBR≥25%, 0/8 gr. 22cm
- 20 cm warstwa ulepszonego podłoża grunt stab. cementem, C0.4/0.5 ≤ 2MPa gr. 24cm,
- nasyp w miejscach wymaganych mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR
Jezdnia km 0+460-1+010
- kategoria obciążenia ruchem KR2
- warstwa ścieralna AC 11 50/70 gr. 4cm
- warstwa wiążąca AC 16 50/70 gr. 8cm
- podbudowa zasadnicza górna C90/3 CBR≥60%,gr. 20cm
- warstwa mrozoochronna mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR, CBR≥25%, 0/8 gr. 22cm
- warstwa ulepszonego podłoża grunt stab. cementem, C0.4/0.5 ≤ 2MPa gr. 15cm,
- nasyp w miejscach wymaganych mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR
chodnik
- Kostka betonowa gr. 8 cm
- Podsypka piaskowo – cementowa 4:1 gr. 3 cm
- podbudowa zasadnicza: mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 0/31,5 mm gr. 15 cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR, CBR≥25%, 0/8 gr. 15cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR -nasyp w miejscach wymaganych, zmienna
zjazdy
- Kostka betonowa gr. 8 cm
- Podsypka piaskowo – cementowa 4:1 gr. 3 cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 [E2 0/31,5 mm gr. 8 cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 0/63 mm gr. 12 cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR, CBR≥25% 0/8 gr. 15cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR -nasyp w miejscach wymaganych zmienna
pobocze
- destrukt pofrezowy gr. 10 cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR, CBR≥25% 0/8 gr. 15cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR -nasyp w miejscach wymaganych zmienna
umocnienia łuków
- kostka granitowa cięto-łupana gr. 15/17 cm
- Podsypka piaskowo – cementowa 4:1 gr. 3 cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 0/31,5 gr. 8cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 0/63 mm gr. 8 cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR, CBR≥35% 0/8 gr. 16cm
- grunt stab. cementem, C0.4/0.5 ≤ 2MPa gr. 25 cm
Odwodnienie
Odwodnienie przedmiotowej drogi należy wykonać poprzez budowę grawitacyjnej sieci kanalizacji deszczowej, długości łącznej 1 247,13 m, wykonaną z rur PVC-U SDR34 SN8 średnicy Ø315x9,2 mm, Ø355x10,4 mm i Ø 400x11,7 mm. Przedmiotowa, grawitacyjna sieć kanalizacji deszczowej poprowadzona zostanie pod nawierzchnią jezdni projektowanej przebudowy ul. Szkolnej i Brzozowej w miejscowości Konopiska. Na sieci kanalizacji deszczowej zakłada się montaż betonowych studni rewizyjnych średnicy Ø1000 i 1200 mm oraz studni inspekcyjnych Ø600 mm wykonanych z tworzyw sztucznych. Podczas montażu studni należy przewidzieć możliwość pionowej regulacji włazów nastudziennych w granicach od 5 do 25 cm. Do regulacji położenia włazów projektowanych studni rewizyjnych zastosować należy betonowe pierścienie wyrównujące średnicy 865/625 mm i odpowiedniej wysokości wykonane z betonu o parametrach min. C25/30 W-8 F-150, co zapewni odporność na czynniki zewnętrzne i naprężenia wynikające z obciążenia ruchem kołowym. Płyty nastudzienne, studni rewizyjnych lokalizowanych w pasach jezdni, należy posadowić na pierścieniach odciążających. Dopuszcza się regulację położenia włazów, projektowanych studni rewizyjnych, przy wykorzystaniu pierścieni wyrównujących wykonanych z tworzyw sztucznych. Montaż systemowych studni inspekcyjnych Ø600 mm zwieńczonych włazami żeliwnymi klasy D400 (nośność 40 t) wg PN87/H-74052 z wypełnieniem betonowym bez zamków z trwale zamontowaną uszczelką. Włazy żeliwne, studni inspekcyjnych lokalizowanych w pasach jezdni, należy posadowić na systemowych pierścieniach odciążających. Dodatkowo należy wykonać jedną studnię chłonną odprowadzającą wody deszczowej i/lub roztopowe do ziemi z 3 wpustów ulicznych (deszczowych) zlokalizowanych pasie drogowym ul. Brzozowej. Studnia chłonna ma być wykonana z kręgów betonowych średnicy Ø2000 mm. Przed oddaniem sieci kanalizacji deszczowej do eksploatacji należy przeprowadzić inspekcję kamerą TV z obrotową głowicą w osi pionowej i poziomej. Z przeprowadzonej inspekcji należy wykonać dokumentację z zapisem na nośniku CD/DVD, która powinna pokazywać m.in. połączenia rur, wykres spadków oraz bieżący pomiar odległości.
UWAGA!
W związku z kolizją wysokościową projektowanej sieci kanalizacji deszczowej z istniejącymi przyłączami wodociągowymi średnicy Ø40 i 50 mm planuję się przebudowę wysokościową przedmiotowych przyłączy. Dodatkowo należy wykonać wpusty uliczne (deszczowe) konstrukcji betonowej, w ilości 67 szt. Należy również wykonać przebudowę istniejącego przepustu na rowie drogowym w pasie drogi wojewódzkiej nr DW 904 ul. Opolskiej w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną. Dodatkowo odwodnienie pasa drogowego realizowane będzie za pomocą systemu odwodnienia w postaci odcinkowego odwodnienia drogi w sposób powierzchniowy, za pomocą odpowiednio ukształtowanych spadków poprzecznych i podłużnych z zastosowaniem betonowego ścieku przykrawężnikowego .
W trakcie budowy mogą zostać ujawnione, inne, niewskazane na planach sytuacyjnych dodatkowe sieci uzbrojenia podziemnego, które w trakcie robót należy również odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem i zgłosić ich obecność do właściwych służb.
Budowa kanału technologicznego
Zgodnie z projektem zagospodarowania terenu projektuje się dwa typy kanalizacji technologicznej typu KTu i KTp układanymi wzdłuż i prostopadle do projektowanej drogi DP 1051S oraz w obrębie DW 904 w zakresie projektowanej przebudowy związanej z przebudową skrzyżowania.
Kanalizacja teletechniczna typu KTu
KTu projektuje się w miejscach o małym narażeniu ruchu co przekłada się na eliminacje uszkodzeń mechanicznych. Kanał składa się z modułu jednej rury karbowanej o gładkich typu RO 125/108 (średnica zewnętrzna /średnica wewnętrzna), trzech rur RHDPE 40/3,7 mm i jednej prefabrykowanych wiązek mikrorur o średnicy zewnętrznej 40 mm. Wiązka zawiera pięć mikrorurek o średnicy 10mm. Rury RS i prefabrykowane wiązki mikrorur WMR powinny być złożone w ścisłe wiązki czterech rur, związane opaskami samozaciskowymi, posiadającymi odpowiednie certyfikaty do układania w ziemi oraz w miejscach narażonych nadziałanie promieni UV, w odstępach nie większych niż 2 m. Zalecane odcinki rur RS i prefabrykowanych wiązek mikrorur od studni do studni bez złączek. Wiązka rur RS, mikrorur WMR i RO powinna być ułożona w możliwie linii prostej, na podsypce piaskowej o grubości min. 10 cm i przysypana warstwą przesianej ziemi o grubości nie mniejszej niż 10 cm. Minimalny promień łuku ułożenia rur RS i wiązek mikrorur WMR nie powinien być mniejszy niż 10 m. Rury RO dla ciągów KTu należy układać nad modułami z rur RS i WMR, oddzielone warstwą piasku o grubości 50 mm. Rury RO powinny być łączone za pomocą zgrzewania lub złączkami zewnętrznymi. Rury RS powinny być łączone za pomocą złączek skręcanych a wiązki WMR specjalnymi złączkami mikrorur.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj robót do wykonania w ramach zamówienia określa dokumentacja techniczna (Projekt Budowlany) stanowiąca załącznik zał. Nr 1 do SWZ.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 1051S w miejscowości Kopalnia gmina Konopiska w zakresie przebudowy jezdni, budowy chodnika, budowy odwodnienia oraz budową i przebudową zjazdów na dł. 1,47km.
W zakresie inwestycji znajduje się:
− Umocnienie jezdni na łukach poziomych,
− Budowa systemu kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi,
− Budowa chodnika,
− Budowa pobocza,
− Wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni i transport odspojonych materiałów w miejsce wskazane przez Inwestora lub jego przedstawiciela,
− Usunięcie nadmiaru gruntu oraz przeprowadzenie niezbędnych zabezpieczeń nadziemnych części infrastruktury podziemnej,
− Wykonanie nowej konstrukcji jezdni i chodników
− Wykonanie regulacji pionowej wpustów ulicznych i nadziemnych części infrastruktury podziemnej,
− Wykonanie konstrukcji chodników, zjazdów i opaski bezpieczeństwa,
− Rekultywacja terenów zieleni w postaci wykonania trawników siewem.
Część drogowa DP 1051 i DW 904
Konstrukcja nawierzchni Jezdnia km 0+012.30 oraz w obrębie DW904
- kategoria obciążenia ruchem KR6/KR3
- warstwa ścieralna SMA 11 PMB 45/80-80 (WT ZDW SMA11S) gr. 4cm
- warstwa wiążąca AC 16W PMB45/80-80 (WT ZDW AC16W) gr. 8cm
- podbudowa zasadnicza górna AC 22P PMB 45/80-80 (WT ZDW AC22P) gr. 16cm
- podbudowa zasadnicza dolna mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 CBR≥80%, 0/31.5 (WT ZDW PKSM, KRUSZYWA) gr 20cm
- podbudowa pomocnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR CBR≥60%, 0/63 gr. 17cm
- warstwa mrozoochronna mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR, CBR≥35%,k10≥8m/dobę, 0/8 gr. 25cm
- warstwa ulepszonego podłoża grunt stab. cementem, C0.4/0.5 ≤ 2MPa gr. 25cm,
- nasyp w miejscach wymaganych mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR
Jezdnia km 0+012.30 -0+460 i km 1+010-1+406.09
- kategoria obciążenia ruchem KR2
- warstwa ścieralna AC 11 50/70 gr. 4cm
- warstwa wiążąca AC 16 50/70 gr. 8cm
- podbudowa zasadnicza górna C90/3 CBR≥60%,gr. 20cm
- warstwa mrozoochronna mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR, CBR≥25%, 0/8 gr. 22cm
- 20 cm warstwa ulepszonego podłoża grunt stab. cementem, C0.4/0.5 ≤ 2MPa gr. 24cm,
- nasyp w miejscach wymaganych mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR
Jezdnia km 0+460-1+010
- kategoria obciążenia ruchem KR2
- warstwa ścieralna AC 11 50/70 gr. 4cm
- warstwa wiążąca AC 16 50/70 gr. 8cm
- podbudowa zasadnicza górna C90/3 CBR≥60%,gr. 20cm
- warstwa mrozoochronna mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR, CBR≥25%, 0/8 gr. 22cm
- warstwa ulepszonego podłoża grunt stab. cementem, C0.4/0.5 ≤ 2MPa gr. 15cm,
- nasyp w miejscach wymaganych mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR
chodnik
- Kostka betonowa gr. 8 cm
- Podsypka piaskowo – cementowa 4:1 gr. 3 cm
- podbudowa zasadnicza: mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 0/31,5 mm gr. 15 cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR, CBR≥25%, 0/8 gr. 15cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR -nasyp w miejscach wymaganych, zmienna
zjazdy
- Kostka betonowa gr. 8 cm
- Podsypka piaskowo – cementowa 4:1 gr. 3 cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 [E2 0/31,5 mm gr. 8 cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 0/63 mm gr. 12 cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR, CBR≥25% 0/8 gr. 15cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR -nasyp w miejscach wymaganych zmienna
pobocze
- destrukt pofrezowy gr. 10 cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR, CBR≥25% 0/8 gr. 15cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR -nasyp w miejscach wymaganych zmienna
umocnienia łuków
- kostka granitowa cięto-łupana gr. 15/17 cm
- Podsypka piaskowo – cementowa 4:1 gr. 3 cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 0/31,5 gr. 8cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 0/63 mm gr. 8 cm
- mieszanka niezwiązana z kruszywem CNR, CBR≥35% 0/8 gr. 16cm
- grunt stab. cementem, C0.4/0.5 ≤ 2MPa gr. 25 cm
Odwodnienie
Odwodnienie przedmiotowej drogi należy wykonać poprzez budowę grawitacyjnej sieci kanalizacji deszczowej, długości łącznej 1 247,13 m, wykonaną z rur PVC-U SDR34 SN8 średnicy Ø315x9,2 mm, Ø355x10,4 mm i Ø 400x11,7 mm. Przedmiotowa, grawitacyjna sieć kanalizacji deszczowej poprowadzona zostanie pod nawierzchnią jezdni projektowanej przebudowy ul. Szkolnej i Brzozowej w miejscowości Konopiska. Na sieci kanalizacji deszczowej zakłada się montaż betonowych studni rewizyjnych średnicy Ø1000 i 1200 mm oraz studni inspekcyjnych Ø600 mm wykonanych z tworzyw sztucznych. Podczas montażu studni należy przewidzieć możliwość pionowej regulacji włazów nastudziennych w granicach od 5 do 25 cm. Do regulacji położenia włazów projektowanych studni rewizyjnych zastosować należy betonowe pierścienie wyrównujące średnicy 865/625 mm i odpowiedniej wysokości wykonane z betonu o parametrach min. C25/30 W-8 F-150, co zapewni odporność na czynniki zewnętrzne i naprężenia wynikające z obciążenia ruchem kołowym. Płyty nastudzienne, studni rewizyjnych lokalizowanych w pasach jezdni, należy posadowić na pierścieniach odciążających. Dopuszcza się regulację położenia włazów, projektowanych studni rewizyjnych, przy wykorzystaniu pierścieni wyrównujących wykonanych z tworzyw sztucznych. Montaż systemowych studni inspekcyjnych Ø600 mm zwieńczonych włazami żeliwnymi klasy D400 (nośność 40 t) wg PN87/H-74052 z wypełnieniem betonowym bez zamków z trwale zamontowaną uszczelką. Włazy żeliwne, studni inspekcyjnych lokalizowanych w pasach jezdni, należy posadowić na systemowych pierścieniach odciążających. Dodatkowo należy wykonać jedną studnię chłonną odprowadzającą wody deszczowej i/lub roztopowe do ziemi z 3 wpustów ulicznych (deszczowych) zlokalizowanych pasie drogowym ul. Brzozowej. Studnia chłonna ma być wykonana z kręgów betonowych średnicy Ø2000 mm. Przed oddaniem sieci kanalizacji deszczowej do eksploatacji należy przeprowadzić inspekcję kamerą TV z obrotową głowicą w osi pionowej i poziomej. Z przeprowadzonej inspekcji należy wykonać dokumentację z zapisem na nośniku CD/DVD, która powinna pokazywać m.in. połączenia rur, wykres spadków oraz bieżący pomiar odległości.
UWAGA!
W związku z kolizją wysokościową projektowanej sieci kanalizacji deszczowej z istniejącymi przyłączami wodociągowymi średnicy Ø40 i 50 mm planuję się przebudowę wysokościową przedmiotowych przyłączy. Dodatkowo należy wykonać wpusty uliczne (deszczowe) konstrukcji betonowej, w ilości 67 szt. Należy również wykonać przebudowę istniejącego przepustu na rowie drogowym w pasie drogi wojewódzkiej nr DW 904 ul. Opolskiej w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną. Dodatkowo odwodnienie pasa drogowego realizowane będzie za pomocą systemu odwodnienia w postaci odcinkowego odwodnienia drogi w sposób powierzchniowy, za pomocą odpowiednio ukształtowanych spadków poprzecznych i podłużnych z zastosowaniem betonowego ścieku przykrawężnikowego .
W trakcie budowy mogą zostać ujawnione, inne, niewskazane na planach sytuacyjnych dodatkowe sieci uzbrojenia podziemnego, które w trakcie robót należy również odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem i zgłosić ich obecność do właściwych służb.
Budowa kanału technologicznego
Zgodnie z projektem zagospodarowania terenu należy wykonać kanalizację technologiczną w pasie drogowym DW 904 w zakresie projektowanej przebudowy związanej z przebudową skrzyżowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj robót do wykonania w ramach zamówienia określa dokumentacja techniczna (Projekt Budowlany) stanowiąca załącznik zał. Nr 1 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-07-12 10:00

Po zmianie:
2022-07-19 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-07-12 10:30

Po zmianie:
2022-07-19 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-08-11

Po zmianie:
2022-08-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.