eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Irządze"Budowa Gminnego Centrum Kultury w Irządzach".



Ogłoszenie z dnia 2024-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa Gminnego Centrum Kultury w Irządzach”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IRZĄDZE

1.3.) Oddział zamawiającego: Irządze 124, 42-446 Irządze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 124

1.5.2.) Miejscowość: Irządze

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-446

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 3543009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: admin@irzadze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.irzadze.bip.jur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ecbf7a09-a542-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa Gminnego Centrum Kultury w Irządzach”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecbf7a09-a542-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120409/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa Gminnego Centrum Kultury w Irządzach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575139

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBiFZ.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9662999,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA GMINNEGO CENTRUM KULTURY I OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W IRZĄDZACH WRAZ Z ZAPROJEKTOWANIEM NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ ORAZ WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE BUDOWY ZAPROJEKTOWANYCH OBIEKTÓW - REALIZOWANE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” W RAMACH ZADANIA: „ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA GMINNEGO CENTRUM KULTURY W IRZĄDZACH”.

1. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje:
1) Projekt zagospodarowania działki lub terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami (…)
Projekt należy wykonać w ilości 3 egzemplarzy w formie pisemnej oraz w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej edyt. i nieedytowalnej.
2) Projekt Techniczny w zakresie budowy nowego obiektu (…) należy wykonać w ilości 3 egz. w formie pisemnej oraz w 2 egz. w formie elektronicznej edytowalnej i nieedytowalnej.
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, (…) należy wykonać w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 2 egz. w formie elektr. edyto. i nieedytowalnej.
4) Przedmiary robót, (…)należy wykonać w ilości 2 egz. w formie pisemnej oraz 2 egzemplarzach w formie elektronicznej edytowalnej i nieedytowalnej.
5) Kosztorysy inwestorskie (…)Kosztorys inwestorski należy wykonać w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 2 egz.w formie elektronicznej edytowalnej i nieedytowalnej.,
6) Wartość Kosztorysowa Inwestycji (…)należy wykonać w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 2 egzemplarzach w formie elektronicznej edyt. I nieedytowalnej.
7) Instrukcja Bezp. Poż.. którą należy wykonać w ilości 2 egz.w formie pisemnej oraz 2 egz. w formie elektr. edytowalnej i nieedytowalnej.
8) Pozostałe oprac. nie wymienione w p. 1-7 należy dostarczyć w 3 egz.w formie pisemnej oraz 2 egzemplarzach w formie elektr. Edyt.i nieedytowalnej.
Egz. dokumentacji projektowo-kosztorysowej sporz. w formie pisemnej (papierowej) i formie elektr.muszą być tożsame i zawierać między innymi komplet podpisów oraz pieczątek.
9) Wykonawca zobowiązany jest, w zakresie dok. Projekt. do wykonania i pozyskania m.in.:
 kopii mapy ewid. skala 1:1000 (oryginał), z klauzulą aktualności(…)
 kopii mapy ewid.skala 1:1000 (oryginał), z klauzulą aktualności, (…)
 mapy do celów projekt. w skali 1:500 przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego,
 materiały projekt. do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczeg.,
 stosownych opinii, opracowań, w zakresie wymaganym przepisami prawa,
złożenie stosownych wniosków w celu uzyskania właściwych opinii, uzgodnień, decyzji adm. (w tym zatw. projektu bud. - stosownie do potrzeb).
Projektuje się budynek Gminnego Centrum Kultury wraz z wydzieloną w południowej stronie częścią przeznaczoną na siedzibę Ochotniczej Straży Pożarnej.

1) SZACUNKOWE PARAMETRY BUDYNKU:
- Powierzchnia użytkowa Gminnego Centrum Kultury: 960,60 m².
Część budynku wolnostojącego, parterowy i w części piętrowy, niepodpiwniczonego o powierzchni użytkowej co najmniej 960,60 m² i wysokości min 6,0 m. Budynek niski N. Projekt. budynek znajduje się w odl.co najmniej 4 metrów od granicy działki.

- Powierzchnia użytkowa Ochotniczej Straży Pożarnej: 143,70 m² .
Część budynku wolnostojącego, parterowego, niepodpiwniczonego o pow.użytkowej co najmniej 143,70 m² i wysokości min 6,0 m. Budynek niski N.

2) Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe projekt. obiektu:
GMINNE CENTRUM KULTURY:
Część przeznaczona na Gminne Centrum Kultury składa się z pomieszczeń zlokalizowanych na parterze oraz I piętrze budynku.(…)
Część administracyjna:
Część administracyjna została umieszczona na piętrze budynku z dostępem przez klatkę schodową lub windę(…)
Część kuchenna:
Część kuchenna została zaprojektowana na parterze budynku.(…)
OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA:
Część przeznaczona na siedzibę Ochotniczej Straży Pożarnej została zaprojektowana w południowej części budynku(…).
2. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) Zagospodarowanie terenu:
 Wykonanie niezbędnych robót demontażowych oraz rozbiórkowych;
 Wykonanie niezbędnych robót ziemnych;
 Wykonanie wycinki drzew kolidujących z planowana inwestycją;
 Wykonanie nasadzeń i trawników;
 Wykonanie nawierzchni z nowej kostki betonowej;
 Wykonanie wjazdu na obszar inwestycji z drogi powiatowej;
 Budowa wiaty śmietnikowej wraz z utwardzonym placem;
 Montaż elementów malej architektury: ławek, koszy na śmieci, stojaka na rowery
 Budowę przyłączy: energetycznego, teletechnicznego, wodociągowego, kanalizacji sanitarnej;
 Budowę instalacji oświetlenia terenu (słupy, oprawy);
 Montaż hydrantów zewnętrznych (do celów pożarowych oraz napełniania wozu bojowego).
2) Budowę budynku:
 Wykonanie niezbędnych robót bud. w zakresie budowy obiektu;
 Budowa/montaż instalacji elektroenerg.j;
 Budowę instalacji fotowoltaicznej;
 Budowa/montaż wszystkich elementów instalacji teletechnicznej;
 Budowa/montaż wszystkich elementów instalacji słaboprądowych: monitoringu, alarmu, internetu, telefoni., wideo-domofonowej, przeciwpożarowej, nagłośnienia;
 Budowa/montaż wszystkich el. Instal. hydrantowej;
 Budowa/montaż wszystkich el.instal.i wod-kan;
 Budowa/montaż wszystkich el. Instal. wentylacji mech. oraz klimatyzacji;
 Budowa pompy ciepła i instalacji c. o.

Należy uwzględnić wymianę gruntu pod budowę budynku z uwagi na występujące gliny pylaste o niskich parametrach geotechnicznych.

3) Wyposażenie obiektu:
Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń w tym również technologia kuchni wraz z wyposażeniem gastronomicznym. W ramach realizacji zadania należy uwzględnić zakup takiego wyposażenia pomieszczeń jak: meble, biurka, krzesła, szafki, wyposażenie szatni, toalet w tym również osprzęt dla niepełnosp., wypos.e kuchni w niezbędne meble ze stali nierdzewnej i sprzęty gastronomiczne zapełniające samodzielne funkcjonowanie (chłodziarki gastr., kuchnia, piekarnik) wraz z wypos.w postaci naczyń kuchennych.

2. Szczegółowy zakres prac został ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 48 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.

4. Okres rękojmi na przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy.

5. Obowiązek zatr. na umowę o pracę.
Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezp. związane z przed. umowy, tj.:
- prace techniczno – organizacyjne na etapie proj.(nie dotyczy projektantów),
- wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót bud., operatorzy sprzętu i prace fizyczne instalacyjno – montażowe objęte zakresem zam. (nie dotyczy kierowników budowy i kier. robót)
były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1465) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące dział.gospodarczą w postaci tzw. Samozatr. jako podwykonawcy, urzędujących członków organów zarzą. lub nadzorczych Wykonawcy, wspóln. spółki jawnej lub partnerskiej.

6. Z. uzyskał z Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę nr Edycja8/2023/7634/PolskiLad dotyczącą Dof. Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strateg. dla zadania pn.: Budowa Gminnego Centrum Kultury w Irządzach.
(...)
cd w informacjach dodatkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45262210-6 - Fundamentowanie

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9185000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14106009,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9185000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TRANS-JUL-BUD Sp.z o.o.– LIDER KONSORCJUM

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Firma Handlowo Usługowa JUL-BUD Łukasz Pałęga-PARTNER KONSORCJUM 2. GER-BUD DEVELOPMENT Kacper Kucharek–PARTNER KONSORCJUM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771984391

7.3.3) Ulica: Bliżyce 65,

7.3.4) Miejscowość: Niegowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-320

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9185000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.