Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00168220/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-29
- 2025/BZP 00177688/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół w Błaszkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100538015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. L. Sulwińskiego 31
1.5.2.) Miejscowość: Błaszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-235
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 829 20 88
1.5.8.) Numer faksu: 43 829 20 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzs.sekretariat@zsp-blaszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsp-blaszki.pl/?lang=pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd297dbc-335b-4430-931c-413097fbfa7e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd297dbc-335b-4430-931c-413097fbfa7e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00165883/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Języki, rozwój osobisty, TIK – kluczami do współczesnego świata”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 nr FELD.08.07-IZ.00-0085/24-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168220
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.2.1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części I postępowania: dostawa sprzętu komputerowego i elementów wyposażenia pracowni szkolnych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zał. nr 1 do SWZ.Dostawa następuje w związku z realizacją Projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0085/24-00 pn. „Języki, rozwój osobisty, TIK-kluczami do współczesnego świata”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.
Przedmiot zamówienia winien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego w stanie kompletnym, wolnym od wad fabrycznych, materiałowych, wykonawczych i konstrukcyjnych, a także prawnych, w nieuszkodzonym i nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu. Oferowane elementy przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone do wycofania ze sprzedaży.
Wykonawca oferuje elementy przedmiotu zamówienia wg parametrów wynikających z OPZ (zał. nr 1 i 2 do SWZ) oraz danych zawartych w SWZ, obligatoryjnie jednak wraz z ofertą składa oświadczenie o zgodności parametrów oferowanych elementów przedmiotu zamówienia z OPZ, wg załącznika do SWZ – Formularz cenowy dla cz. I i II- zał. nr 3 i 3a - wraz ze wskazaniem cen jednostkowych oraz ceny brutto ogółem.
Wszystkie parametry wskazane w OPZ mają charakter minimalny. W przypadku zaoferowania parametrów wyższych w odniesieniu do każdej z pozycji tabeli OPZ Wykonawca zaznacza w tabeli Formularza cenowego – zał. nr 3 - z OPZ- zał. nr 1 i 2 - że oferuje wyższe parametry i wówczas dołącza do oferty informację o danych technicznych elementu przedmiotu umowy w zakresie, którego oferuje wyższe parametry niż wskazane w OPZ.
UWAGA. W przypadku uznania przez Zamawiającego, że parametry zaoferowane przez Wykonawcę mają charakter niższych niż wymagane w ramach OPZ, oferta będzie podlegała odrzuceniu z powodu jej niezgodności z warunkami zamówienia.
MIEJSCE DOSTAWY
Powiatowy Zespół Szkół w Błaszkach, Pl. Sulwińskiego 31, 98-235 Błaszki
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
30232100-5 - Drukarki i plotery
30141200-1 - Kalkulatory biurkowe
4.5.5.) Wartość części: 248020,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części II postępowania: dostawa pełnego zestawu elementów stanowiących wirtualne laboratorium chemiczne wraz z dostępem do wirtualnej platformy, urządzenie wraz z oprogramowaniem w technologii VR wspierające prowadzenie zajęć w szkole, zgodnie z aktualną podstawą programową. Własność sprzętu oraz prawa wynikające z dostępu do korzystania z oprogramowania VR, dostarczonych w ramach zamówienia, przechodzą na Zamawiającego z chwilą dokonania dostawy. Wszystkie elementy dostarczane w ramach cz. II są objęte gwarancją minimalną o długości 12 miesięcy, z zastrzeżeniem, iż gwarancja udzielona na monitor dotykowy służący do obsługi laboratorium winna być nie krótsza niż 36 miesięcy, zaś w zakresie gogli VR nie krótsza niż 24 miesiące. Dostęp do platformy wirtualnej obsługiwanej za pomocą gogli VR Zamawiający przewiduje na okres 3 lat. Opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SWZ.Dostawa następuje w związku z realizacją Projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0085/24-00 pn. „Języki, rozwój osobisty, TIK-kluczami do współczesnego świata”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.
Przedmiot zamówienia winien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego w stanie kompletnym, wolnym od wad fabrycznych, materiałowych, wykonawczych i konstrukcyjnych, a także prawnych, w nieuszkodzonym i nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu. Oferowane elementy przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone do wycofania ze sprzedaży.
Wykonawca oferuje elementy przedmiotu zamówienia wg parametrów wynikających z OPZ (zał. nr 1 i 2 do SWZ) oraz danych zawartych w SWZ, obligatoryjnie jednak wraz z ofertą składa oświadczenie o zgodności parametrów oferowanych elementów przedmiotu zamówienia z OPZ, wg załącznika do SWZ – Formularz cenowy dla cz. I i II- zał. nr 3 i 3a - wraz ze wskazaniem cen jednostkowych oraz ceny brutto ogółem.
Wszystkie parametry wskazane w OPZ mają charakter minimalny. W przypadku zaoferowania parametrów wyższych w odniesieniu do każdej z pozycji tabeli OPZ Wykonawca zaznacza w tabeli Formularza cenowego – zał. nr 3 - z OPZ- zał. nr 1 i 2 - że oferuje wyższe parametry i wówczas dołącza do oferty informację o danych technicznych elementu przedmiotu umowy w zakresie, którego oferuje wyższe parametry niż wskazane w OPZ.
UWAGA. W przypadku uznania przez Zamawiającego, że parametry zaoferowane przez Wykonawcę mają charakter niższych niż wymagane w ramach OPZ, oferta będzie podlegała odrzuceniu z powodu jej niezgodności z warunkami zamówienia.
MIEJSCE DOSTAWY
Powiatowy Zespół Szkół w Błaszkach, Pl. Sulwińskiego 31, 98-235 Błaszki
4.5.3.) Główny kod CPV: 30211300-4 - Platformy komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 53700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą faktyczną unieważnienia postępowania jest okoliczność odrzucenia przez Zamawiającego wszystkich ofert – dwóch – złożonych w postępowaniu w zakresie cz. I.
Podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1320), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40548 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304357,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45065 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „INVAR PC MEDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272314331
7.3.3) Ulica: Al. Pokoju 11c
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45065 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI BŁASZKI
więcej: przetargi BŁASZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Iwanowice w podziale na 2 części - postępowanie nr 2
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Symulacji Medycznych,
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia oraz sprzętu komputerowego wraz z jego instalacją, uruchomieniem, konfiguracją i szkoleniem z obsługi urządzeń
- ZAKUP URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH I PERYFERYJNYCH NA POTRZEBY SZKÓŁ ŚREDNICH POWIATU KOLSKIEGO W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TECHNOLOGICZNA TRANSFORMACJA EDUKACJI W POWIECIE KOLSKIM
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Trzebnicy
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.