eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radoszyce"USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ DODATKOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: "ŚWIETLICA W WILCZKOWICACH"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ DODATKOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU
PN.: „ŚWIETLICA W WILCZKOWICACH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOSZYCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290777092

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 33

1.5.2.) Miejscowość: Radoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@radoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gops.radoszyce.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://radoszyce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ DODATKOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU
PN.: „ŚWIETLICA W WILCZKOWICACH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24bf387e-ee18-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019393/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenie zajęć dodatkowych oraz doradczych dla uczestników projektu i ich rodzin w ramach realizacji projektu pn.: „Świetlica w Wilczkowicach”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212671/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/SW/EFS/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9265,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego dla uczestników projektu w ramach realizacji projektu pn.: „Świetlica w Wilczkowicach”
Zajęcia z języka angielskiego dla dziewczynek i chłopców uczestniczących w Projekcie:
o łącznie 144h
FORMA ZAJĘĆ: zajęcia grupowe, ćwiczenia indywidualne, utrwalanie wiadomości, ćwiczenie zdobytej nowej wiedzy, ugruntowywanie wiedzy, gry i zabawy.

Do zadań prowadzącego zajęcia z języka angielskiego należeć będzie:
- rozwijanie kompetencji kluczowych w zakresie wielojęzyczności,
- wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów,
- wzbogacenie słownictwa,
- przygotowanie uczniów do wykorzystywania języka angielskiego w sytuacjach życiowych,
- zwiększenie motywacji do nauki języka angielskiego,
- zwiększenie pewności siebie u ucznia posługującego się językiem angielskim,
- rozwijanie umiejętności czytania i pisania w języku angielskim,
- rozwijanie sprawności mówienia i słuchania,
- rozpoznawanie w zdaniach odpowiednich struktur gramatycznych,
- kształtowanie umiejętności samodzielnego tworzenia wypowiedzi pisemnych i ustnych,
- doskonalenie czytania ze zrozumieniem,
- skuteczne używanie języka w codziennych sytuacjach,
-wyrabianie umiejętności pracy z pomocami dydaktycznymi ( słowniki, filmy),
- kształcenie umiejętności pracy w parach i grupach,
- prowadzenie pełnej dokumentacji zajęć, itp.

Zajęcia prowadzone powinny być w blokach tematycznych z dostosowaniem poziomu trudności do grupy wiekowej oraz poziomu zaawansowania Uczestników Projektu.

LICZBA GODZIN DO REALIZACJI W PODZIALE NA LATA:
o w 2022r. 104 h
o w 2023r. 40 h
Łącznie 144 h (1 h =60 min)
Uwaga: godziny w poszczególnych latach mogą ulec zmianie za zgodą Kierownika Projektu oraz m.in. od sytuacji niezależnych od zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11520 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11520 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Buczkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: -

7.3.4) Miejscowość: Podlesie

7.3.5) Kod pocztowy: 26-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.