Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00212671/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-17
- 2022/BZP 00212680/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ DODATKOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU
PN.: „ŚWIETLICA W WILCZKOWICACH”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOSZYCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290777092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 33
1.5.2.) Miejscowość: Radoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-230
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@radoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gops.radoszyce.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://radoszyce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ DODATKOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTUPN.: „ŚWIETLICA W WILCZKOWICACH”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24bf387e-ee18-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019393/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenie zajęć dodatkowych oraz doradczych dla uczestników projektu i ich rodzin w ramach realizacji projektu pn.: „Świetlica w Wilczkowicach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212671/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/SW/EFS/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9265,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego dla uczestników projektu w ramach realizacji projektu pn.: „Świetlica w Wilczkowicach”
Zajęcia z języka angielskiego dla dziewczynek i chłopców uczestniczących w Projekcie:
o łącznie 144h
FORMA ZAJĘĆ: zajęcia grupowe, ćwiczenia indywidualne, utrwalanie wiadomości, ćwiczenie zdobytej nowej wiedzy, ugruntowywanie wiedzy, gry i zabawy.
Do zadań prowadzącego zajęcia z języka angielskiego należeć będzie:
- rozwijanie kompetencji kluczowych w zakresie wielojęzyczności,
- wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów,
- wzbogacenie słownictwa,
- przygotowanie uczniów do wykorzystywania języka angielskiego w sytuacjach życiowych,
- zwiększenie motywacji do nauki języka angielskiego,
- zwiększenie pewności siebie u ucznia posługującego się językiem angielskim,
- rozwijanie umiejętności czytania i pisania w języku angielskim,
- rozwijanie sprawności mówienia i słuchania,
- rozpoznawanie w zdaniach odpowiednich struktur gramatycznych,
- kształtowanie umiejętności samodzielnego tworzenia wypowiedzi pisemnych i ustnych,
- doskonalenie czytania ze zrozumieniem,
- skuteczne używanie języka w codziennych sytuacjach,
-wyrabianie umiejętności pracy z pomocami dydaktycznymi ( słowniki, filmy),
- kształcenie umiejętności pracy w parach i grupach,
- prowadzenie pełnej dokumentacji zajęć, itp.
Zajęcia prowadzone powinny być w blokach tematycznych z dostosowaniem poziomu trudności do grupy wiekowej oraz poziomu zaawansowania Uczestników Projektu.
LICZBA GODZIN DO REALIZACJI W PODZIALE NA LATA:
o w 2022r. 104 h
o w 2023r. 40 h
Łącznie 144 h (1 h =60 min)
Uwaga: godziny w poszczególnych latach mogą ulec zmianie za zgodą Kierownika Projektu oraz m.in. od sytuacji niezależnych od zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Buczkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: -
7.3.4) Miejscowość: Podlesie
7.3.5) Kod pocztowy: 26-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i słuchaczy w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 w Piotrkowie Trybunalskim
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników PUP w Siemianowicach Śl. z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi(ZZL) i prawa pracy .
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Psychiatria dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Ginekologia i opieka ginekologiczna dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026
- Przeprowadzenie szkolenia "Obsługa i programowanie sterowników PLC (Siemens)" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Przeprowadzenie szkolenia "Obsługa robotów Kuka" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.