Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z obsługą monitoringu w obiekcie Sądu Rejonowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3A oraz konwojowanie depozytów wartościowych i materiałów niejawnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Wołominie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prądzyńskiego
1.5.2.) Miejscowość: Wołomin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@wolomin.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolomin.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądownictwo powszechne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z obsługą monitoringu w obiekcie Sądu Rejonowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3A oraz konwojowanie depozytów wartościowych i materiałów niejawnych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-422b4138-8c9d-4ad5-b883-7e849863b853
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00193775/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z obsługą monitoringu w obiekcie Sądu Rejonowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3A oraz depozytów wartościowych i materiałów niejawnych”,
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-422b4138-8c9d-4ad5-b883-7e849863b8533.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dział X SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dział XXIII SWZ oraz załącznik nr 5 do umowy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dział XXIII SWZ oraz załącznik nr 5 do umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/SR/03/2025/TP/SP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 2340000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z obsługą monitoringu w obiekcie Sądu Rejonowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3A oraz konwojowanie depozytów wartościowych i materiałów niejawnych”
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szczegółowe zapisy w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-01 do 2028-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dział XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres funkcjonowania na rynku usług ochrony osób i mienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: 2.3 Posiadanie ważnego certyfikatu ISO 9001 w zakresie ochrony osób i mienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dział XV SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dział XVII SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dział XVII SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
brak5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
brakSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Dział XV. SWZ pkt. 136.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Dział XIII SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dział XXII pkt. 3 SWZ oraz w projekcie umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-06 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
BrakINNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie w podziale na zadania
- Dostawa nowego samochodu dostawczego do prac terenowych na terenach dróg oraz administracji powiatu wołomińskiego
- Remont szatni w Sportowej Szkole Podstawowej nr 5 w Wołominie
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z obsługą monitoringu w obiekcie Sądu Rejonowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3A oraz konwojowanie depozytów wartościowych i materiałów niejawnych"
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z opieką w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Wołominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia w obiektach oraz na terenach przynależnych do obiektów administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy w Dzielnicy Białołęka w latach 2025-2027
- Ochrona osób i mienia w przestrzeni miasta Olsztyna podczas organizowanych przez Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie imprez artystycznych w 2025 r.
- Świadczenie kompleksowej usługi fizycznej ochrony osób i mienia w siedzibie Urzędu Statystycznego w Warszawie przy ul. 1 Sierpnia 21, 02-134 Warszawa, w latach 2025 - 2027.
- Całodobowa ochrona fizyczna mienia wraz z monitoringiem obiektów na terenie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta przy ul. Długiej 49 we Wrocławiu.
- Ochrona mienia Muzeum Zamek w Janowcu
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.