Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00233585/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00290309/01 - Wynik z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Q samodzielności II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘKOWA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892682
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sękowa 252
1.4.2.) Miejscowość: Sękowa
1.4.3.) Kod pocztowy: 38-307
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.7.) Numer telefonu: 0183518016
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsekowa@sekowa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sekowa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243071
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00233585
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
1. Zamawiający udzieli wykonawcy zaliczek na poczet wykonania zamówienia, każda w wysokości nie wyższej niż 20 % maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. Możliwość udzielenia kolejnych zaliczek w wysokości określonej w zdaniu poprzedzającym, jest dopuszczalna pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że wykonał zamówienie w zakresie wartości poprzednio udzielonych zaliczek. Wykazanie zakresu wykonania zamówienia następuje poprzez przedłożenie przez Wykonawcę zestawienia poniesionych wydatków związanych z realizacją zamówienia.
2. Zamawiający dokona zapłaty zaliczki w ciągu 14 dni od otrzymania prawidłowej faktury zaliczkowej lub rachunku.
3. Wysokość wynagrodzenia wykonawcy ulegać będzie obniżeniu każdorazowo po zapłacie każdej zaliczki, w wysokości odpowiadającej wartości zapłaconej zaliczki.
4. Zapłata nastąpi na rachunek bankowy Wykonawcy.
Po zmianie:
1. Zamawiający udzieli wykonawcy zaliczek na poczet wykonania zamówienia, w wysokości do 80 % maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy, z zastrzeżeniem, że wysokość każdej zaliczki wynosić będzie co najmniej 5 % wysokości maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy.
2. Wykonawca wystawi pierwszą fakturę zaliczkową lub rachunek w ciągu 7 dni od zawarcia umowy, w wysokości 20 % maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy. Wykonawca będzie wystawiać kolejne faktury zaliczkowe lub rachunki w ciągu 7 dni od podpisania przez strony protokołów odbiorów częściowych zadań, określających liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów oraz wysokość wynagrodzenia przypadającą na tę liczbę. Zamawiający udzieli każdej kolejnej zaliczki następującej po pierwszej zaliczce jedynie wtedy, gdy spisane protokoły odbioru częściowego zadań potwierdzać będą, że wykonawca wykonał zamówienie w zakresie wartości poprzednio udzielonych zaliczek, to jest jeżeli procentowa wartość wynagrodzenia przypadająca na liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów w ramach dokonanych odbiorów częściowych zadań będzie nie mniejsza niż procentowa wartość poprzednio udzielonych zaliczek.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia pierwszej zaliczki w ciągu 7 dni od zawarcia umowy, a każdej kolejnej - w ciągu 7 dni od spisania przez strony protokołu odbioru częściowego, każdorazowo na kwotę równą wysokości zabezpieczanej zaliczki.
4. Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia zaliczki w ciągu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu zabezpieczenia w ciągu 7 dni od dokonania zapłaty zaliczki.
6. Zamawiający dokona zapłaty zaliczki w ciągu 14 dni od otrzymania prawidłowej faktury zaliczkowej lub rachunku, pod warunkiem spełnienia wymogu, o którym mowa w pkt 3.
7. Wysokość wynagrodzenia wykonawcy ulegać będzie obniżeniu każdorazowo po zapłacie każdej zaliczki, w wysokości odpowiadającej wartości zapłaconej zaliczki.
8. Pozostała część wynagrodzenia zostanie zapłacona w ciągu 30 dni od podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego.
9. Zapłata nastąpi na rachunek bankowy Wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-23 10:00
Po zmianie:
2025-05-27 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-23 10:30
Po zmianie:
2025-05-27 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-06-21
Po zmianie:
2025-06-25
INNE PRZETARGI SĘKOWA
więcej: przetargi SĘKOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Czerwieńsk"
- Dostawa sprzętu i licencji w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Czempiń"
- Realizacja usługi szkoleniowej dla kadry, podnoszącej kompetencje z zakresu interwencji kryzysowej oraz realizacja usługi superwizji dla osób zaangażowanych...
- U15/2025 Przeprowadzenie audytu wstępnego oraz opracowanie (na podstawie wyników) i wdrożenie dokumentacji SZBI wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla kadry zarządzającej z wdrożonej dokumentacji SZBI
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji kursów zawodowych dla uczniów objętych projektem nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "STOPKLATKA" - Kurs UAVO VLOS
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.