Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00155312/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
- 2025/BZP 00163437/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-26
- 2025/BZP 00254191/01 - Wynik z dnia 2025-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych: szwów chirurgicznych, torebek laparoskopowych, worków do żywienia pozajelitowego określonych w 5 pakietach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224312312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.jaroszewska@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów medycznych: szwów chirurgicznych, torebek laparoskopowych, worków do żywienia pozajelitowego określonych w 5 pakietach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f951226-0f1e-4f44-a2df-ee9807c34eb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155312
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.22.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1: Szwy syntetyczne, jednowłóknowe, niewchłanialne z igłą (nylon) - /1. Grubość nici 1, Długość nici 100 cm, Igła tnąca, 3/8koła 90 mm, sasz. 3600; /2. Grubość nici 2/0, Długość nici 45-75 cm, Igła tnąca,3/8koła 39-40 mm , sasz. 2400; /3. Grubość nici 4/0, Długość nici 75 cm, Igła tnąca, 3/8koła 19 mm, sasz. 360;4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 21384,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2: Szwy jednowłóknowe, syntetyczny, niewchłanialne: /1. Grubość nici 4/0, Długość nici 90 cm 2, igły okrągłe, ½ koła 16mm, sasz. 360; /2. Grubość nici 2/0, Długość nici 75 cm, Igła okrągła ½ koła, 30-31 mm, sasz. 240 /3. Grubość nici 3/0, Długość nici 90 cm, 2 igły okrągłe, ½ koła, 25 mm, sasz. 240; /4. Grubość nici 3/0, Długość nici 75 cm, Igła okrągła ½ koła, 30 mm, sasz. 240 /5. Grubość nici 5/0, Długość nici 90 cm, 2 igły okrągłe, ½ koła 16mm, sasz. 36:4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 8696,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 3: Szwy plecione syntetyczne, niewchłanialne, wosk kostny, drut stalowy: /1. Szew pleciony syntetyczny, niewchłanialny, powlekany 5, długość 4x75 cm, Igła tnąca ½ koła, 55 mm, sasz 120; /2. Szew pleciony syntetyczny, niewchłanialny, powlekany 2, długość 4x75 cm, Igła tnąca ½ koła, 45 mm, sasz 120; /3. Wosk kostny 2,5g, sasz. 24 /4.Drut stalowy 5, długość 75 cm, Igła odwrotnie tnąca ½ koła, 55 mm, sasz. 48.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 13887,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 4: Torebki laparoskopowe, jednorazowe, sterylne, szt. 4004.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 71280,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 5: Worki do żywienia pozajelitowego, szt. 3000.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141626-4 - Zestawy dawkujące
4.5.5.) Wartość części: 28512,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13887,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13887,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13887,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: ul. Tysiąćlecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13887,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i przeprowadzenie procedury legalizacyjnej dla zadania budowy przejścia granicznego kolejowego Hrebenne
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Królewska 47 m. 38 część nr 2: Nowogrodzka 6 m. 23
- Świadczenie usług telefonii komórkowej i usług bezprzewodowej transmisji danych wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Centralnego Ośrodka Informatyki
- Obsługa konferencji YoungChem 2026
- Rozbudowa przestrzeni dyskowej w posiadanych przez zamawiającego deduplikatorach.
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz odbiór odpadów o kodzie: 18 01 09 na podst. pisemnych zgłoszeń z punktu czasowego ich składowania z Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Ełku.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnej aparatury medycznej II.
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawy asortymentu stosowanego w chirurgii urazowo-ortopedycznej - uzupełnienie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, materiałów szewnych i produktów do profilaktyki odleżyn - umowa ramowa ZP39/A/18/2025
- DOSTAWA MATERIAŁU SZEWNEGO DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Dostawa wieży artroskopowej wraz z wyposażeniem
- Dostawa osprzętu do sprzętu medycznego firmy Olympus
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





