Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00007651/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
- 2024/BZP 00027430/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie terenów zieleni oraz opróżnianie pojemników na placach zabaw i boiskach na terenie miasta Piły w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdizpila.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie terenów zieleni oraz opróżnianie pojemników na placach zabaw i boiskach na terenie miasta Piły w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edc96c78-a49f-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045297/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Utrzymanie terenów zieleni gminnej wraz z opróżnianiem koszy na placach zabaw i boiskach w mieście Piła w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00007651
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.322.45.23.PZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych usług związanych z bieżącą pielęgnacją terenów zieleni na placach zabaw obejmujących utrzymanie powierzchni trawnikowych, krzewów i żywopłotów oraz oczyszczanie nawierzchni utwardzonych. Opróżnianie 109 szt. pojemników na odpady z czego 31 szt. stanowi własność zamawiającego, natomiast 78 należy udostępnić. Typ kosza do udostępnienia: kosz z tworzywa sztucznego o pojemności 50 l, wykonany z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości, odporny na uszkodzenia mechaniczne i zmiany temperatury, zamontowany na słupku dostosowanym do kosza. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu koszy równoważnych tj. o takich samych parametrach, pojemności oraz 4 szt. pojemników o pojemności 250l, które również należy udostępnić zamawiającemu.
Prace obejmują:
1) koszenie terenów zieleni wraz z zebraniem skoszonej trawy,
2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów,
3) wygrabianie liści z trawników oraz skupin wiosną i jesienią wraz z transportem i utylizacją,
4) wertykulację trawników,
5) zbiór papierów i psich odpadów z terenów placów zabaw i boisk,
6) oczyszczanie nawierzchni utwardzonych.
7) Opróżnianie oraz udostępnienie, pojemników na odpady wraz z ich transportem i utylizacją.
2. Wykonawca zatrudnia co najmniej 8 osoby z niepełnosprawnościami (weryfikacja w trakcie realizacji umowy).
3. W trakcie realizacji wykonawca powinien spełniać również warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (DZ.U.2023 poz.875 tj.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%. Wykonawca przedstawi w ofercie zestawienie posiadanego sprzętu jaki firma deklaruje się użyć przy realizacji zadania.
4. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U.2022 poz.699 tekst jednolity) ma obowiązek gospodarowania powstałymi podczas realizacji zadania odpadami zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2022 poz.1297 tekst jednolity) oraz Uchwałą Nr XXXIV/346/20 Rady Miasta Piły z dnia 24 listopada 2020 r, w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Piły.
5. Wykonawca w trakcie realizacji zadania będzie posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca w trakcie realizacji powyższego zadania musi znajdować się w rejestrze podmiotów gospodarujących odpadami (BDO), zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt. 5 ustawy o odpadach (Dz.U. 2021 r., poz. 779).
6. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do projektu umowy (załącznik nr 2 i 3 do SWZ).
7. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195655,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195655,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195655,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOWARZYSZENIE POMOCY HUMANITARNEJ W PILE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642359290
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE POMOCY HUMANITARNEJ W PILE
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE POMOCY HUMANITARNEJ W PILE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195655,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Wykonanie ciągów pieszych i dróg dojazdowych w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa kolumbarium wraz z zagospodarowaniem nowo powstałych kwater na cmentarzu komunalnym w Pile"
- Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 r.
- Remonty cząstkowe nawierzchni przy użyciu grysów bazaltowych na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 roku
- STAPLERY
- Wyroby Medyczne j.u. do Apteki Szpitalnej II
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych" - wymiana instalacji c.o. etażowego z kotłem na paliwo stałe, pieców kaflowych na kondensacyjny kocioł gazowy dwufunkcyjny z zamkniętą komorą (...)
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń SP ZOZ
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa sprzątania
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.