Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00180655/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzenia FED do bezinwazyjnego leczenia bocznych skrzywień kręgosłupa – II powtórzenie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stobrawskie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530938517
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 14
1.5.2.) Miejscowość: Kup
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-kup.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital-kup1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzenia FED do bezinwazyjnego leczenia bocznych skrzywień kręgosłupa – II powtórzenie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cc6c43c-15f2-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180655/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/15/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzenia FED do bezinwazyjnego leczenia bocznych skrzywień kręgosłupa.
2. Dostawa do siedziby Zamawiającego - (wraz z transportem i rozładunkiem, montażem i uruchomieniem) urządzenia FED do bezinwazyjnego leczenia bocznych skrzywień kręgosłupa - zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Urządzenie FED system wspomaga leczenie skolioz, poprzez symulacje i demonstrację działających sił korekcyjnych w prowadzonym przez fizjoterapeutę procesie terapii metodą FED - profesora Santosa Sastre Fernandeza (metoda FED: hiszp. Fijación, Elongación, Desrotación; ang. Fixation, Elongation, Derotation; pol. Ustabilizowanie, wyciągniecie / wydłużenie, derotacja.
4. Działanie urządzenia polega na zademonstrowaniu i trójwymiarowym utrwaleniu prawidłowej postawy za pomocą elongacji i ustabilizowania kręgosłupa a następnie wywarcia na niego odpowiedniego nacisku (ciągłego lub interwałowego), wymuszającego korzystne zmiany w postaci zasymulowania zadziałania siły korygującej, w połączeniu z kontrolą postawy ciała oraz propriocepcji pacjenta.
5. Po stronie Wykonawcy leży instalacja i uruchomienie urządzenia w siedzibie Zamawiającego.
6. Wszelkie czynności i prace związane z montażem, rozmieszczeniem i instalacją, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty.
7. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w SIWZ, ponadto:
a) nie musi być fabrycznie nowy,
b) rok produkcji nie wcześniej niż 2010,
c) może być rekondycjonowany,
d) może być powystawowy,
e) musi być w stanie kompletnym tj.: gwarantującym uruchomienie go oraz stosowanie zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów.
8. Tabela z wymaganymi parametrami (załącznik nr 2 do SIWZ - zestawienie parametrów technicznych) musi zostać wypełniona przez Wykonawcę i dołączona do oferty. Parametry podane w tabeli stanowią minimalne wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak wpisu w rubryce „Parametry oferowane” zostanie potraktowany jako niespełnienie parametru skutkujące odrzuceniem oferty.
9. Oferowany sprzęt winien posiadać certyfikat CE – należy dostarczyć na etapie podpisywania umowy.
10. Instrukcje obsługi urządzeń muszą być sporządzone w języku polskim, wydruk w 1 egz. dostarczony wraz z urządzeniem.
11. W przypadku wątpliwości Zamawiającego w zakresie spełniania wymogów technicznych - określonych w tabeli ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania prezentacji oferowanego produktu w celu jego weryfikacji, m.in. poprzez wystąpienie do Wykonawcy o prezentację oferowanego sprzętu.
12. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z rozładunkiem w Szpitalu w Kup, ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup.
13. W ramach oferty Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i instalacji sprzętu w wskazanym pomieszczeniu Zamawiającego. Wszelkie koszty związane z dostawą i instalacją dostarczonego urządzenia ponosi Wykonawca.
14. Do urządzenia należy dołączyć paszport techniczny z aktualnym badaniem technicznym, potwierdzającym sprawność urządzenia, wykonanym przez uprawniony serwis.
15. Wspólny słownik zamówień CPV: 33158400-6 – sprzęt do terapii mechanicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155412,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155412,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155412,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIPROFIT aparatura i sprzęt medyczny Aneta Zapała-Wiecheć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611311063
7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 14
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec, Św.
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDIPROFIT aparatura i sprzęt medyczny Aneta Zapała-Wiecheć
jakie przetargi wygrała firma
MEDIPROFIT aparatura i sprzęt medyczny Aneta Zapała-Wiecheć
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155412,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.