Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w ramach inwestycji pn. „Budowa pięciu budynków socjalnych przy ul. Towarowej w Olsztynie ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-101
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umolsztyn.bip.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w ramach inwestycji pn. „Budowa pięciu budynków socjalnych przy ul. Towarowej w Olsztynie ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-441c1a53-f1f0-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020366/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Nadzór inwestorski - budowa budynków socjalnych przy ul. Towarowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217715/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt. 2) ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W dniu 20 maja 2022 roku ogłoszono postępowanie na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w ramach inwestycji pn.: Budowa pięciu budynków socjalnych przy ul. Towarowej w Olsztynie (nr ogłoszenia 2022/BZP 00169984/01, numer postępowania nadany przez Zamawiającego: ZP.271.1.16.2022.d). W poprzednio przeprowadzonym postępowaniu dopuszczono możliwość składania ofert w odniesieniu do jednej lub dwóch lub trzech części zamówienia.
Termin na składanie ofert wyznaczony został na dzień 2 czerwca 2022 roku. W wyżej wymienionym postępowaniu nie złożono w ogóle żadnej oferty, w żadnej części zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.19.2022.d
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3280584,99 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 304186,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją umowy na roboty budowlane w ramach inwestycji pn. Budowa pięciu budynków socjalnych przy ul. Towarowej w Olsztynie.
Świadczenie usługi objętej zamówieniem będzie polegało na koordynacji, kontroli oraz pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branżach objętych zawartą umową o pełnienie nadzoru nad realizacją umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych na zadaniu pn. „Budowa pięciu budynków socjalnych przy ul. Towarowej w Olsztynie”, tj.
w specjalnościach: budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 4 do zaproszenia oraz we wzorze umowy do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357275 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357275 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357275 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VARIA Mariusz Iwanowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 743 162 07 68
7.3.3) Ulica: Różnowo 66L
7.3.4) Miejscowość: Różnowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-001
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357275 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont oświetlenia drogowego na węzłach Elbląg Wschód i Elbląg Południe w podziale na dwa zadania
- Pobyt i organizacja zgrupowania szkoleniowo-kondycyjnego w terminie 29.09.2025 r.- 02.10.2025 r. dla 28 członków Orkiestry Akademickiej UWM
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłóg w lokalach będących własnością Gminy Olsztyn administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie
- SZP.221-9.2025 Sukcesywna dostawa akcesoriów medycznych jednorazowego użytku
- Świadczenie usługi hotelarskiej, restauracyjnej i innych związanych z organizacją warsztatów teatralnych na potrzeby Teatru Muzycznego UWM w Olsztynie w terminie 11-14.08.2025 r.
- "Zakup zaawansowanych urządzeń na potrzeby sieci teleinformatycznej z zastosowaniem stawki VAT 0% - serwery"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją: "Rozbudowa budynku istniejącej szkoły o salę gimnastyczną z zapleczem socjalnym wraz z jej częściową ......... - Program Olimpia"
- Nadzór nad realizacją zadania: Łączymy bezpieczny sport i rekreację- ogrodzenie i skomunikowanie utwardzoną drogą publiczną obiektów sportowo-rekreacyjnych
- Kompleksowa obsługa Inżyniera Kontraktu projektu "Modernizacja i adaptacja parteru kamienicy "Pod Kruki" oraz remont infrastruktury technicznej siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Port Jachtowy w Świnoujściu - zmiana systemu pomostów pływających"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu pn.: Rozbudowa infrastruktury pieszej i rowerowej na terenie MOF Ciechanowa wraz z budową Park & Ride
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z ,,Przebudową i rozbudową budynku usług publicznych - szkoły wraz z wewnętrznymi instalacjami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.