Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117486/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00128283/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa licencji oprogramowania biurowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364760520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielna 132/134
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-805
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@akmf.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.akmf.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.akmf.pl/organizer-preview-auction.html/327774/dostawa-licencji-oprogramowania-biurowego1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność związana z oprogramowaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa licencji oprogramowania biurowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c63473d-b655-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117486/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP/2022/01/WNP-000294
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania biurowego Microsoft Office (lub równoważnego) na usługi hybrydowe, tj. oprogramowanie instalowane na stacjach roboczych i usługi chmurowe (hostowane) wg następującego zestawienia:
1) licencje czasowe (miesięczne) Office 365 E3 lub M365 Business Standard, przez okres maksymalnie 12 miesięcy, albo rozwiązania im równoważne - dla maksymalnie 500 użytkowników jednocześnie w cyklu rozliczeniowym (miesięcznym). Licencje mogą być stosowane zamiennie, lub uzupełniając się, z zastrzeżeniem, że Zamawiający ma prawo do swobodnego wyboru rodzaju zamawianych licencji, zgodnie z warunkami producenta, spośród powyżej wskazanych oraz swobodnego zmniejszenia lub zwiększenia ich ilości w danym cyklu miesięcznym. Zamawiający w każdym cyklu nie będzie zamawiał mniej niż 150 szt. i nie więcej niż 500 szt. subskrypcji określonych w niniejszym punkcie (łącznie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia danego rodzaju licencji z powyżej wskazanych i zamówienia tylko jednego rodzaju, w zakresie minimalnym określonym w zdaniu poprzednim;
2) licencje czasowe (miesięczne) Office 365 E5, przez okres maksymalnie 12 miesięcy, lub rozwiązanie równoważne - dla maksymalnie 4 użytkowników jednocześnie w cyklu rozliczeniowym (miesięcznym). Zamawiający zastrzega możliwość swobodnego zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych subskrypcji licencji w danym cyklu miesięcznym, z zastrzeżeniem, że w każdym cyklu nie będzie zamawiał mniej niż 1 szt. subskrypcji i nie więcej niż 4 szt. subskrypcji.
3) licencje czasowe (miesięczne) Office 365 E1, przez okres maksymalnie 12 miesięcy, lub rozwiązanie równoważne - dla maksymalnie 20 użytkowników jednocześnie w cyklu rozliczeniowym (miesięcznym). Zamawiający zastrzega możliwość swobodnego zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych subskrypcji licencji w danym cyklu miesięcznym, z zastrzeżeniem, że nie będzie zamawiał mniej niż 10 szt. i nie więcej niż 20 szt. subskrypcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P&P Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1231300116
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Pułaskiego 76
7.3.4) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-510
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372580,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia Zamawiający zastrzegł, że łączna cena brutto oferty służy jedynie do celów porównawczych i wyłonienia oferty najkorzystniejszej, wg kryteriów oceny ofert wskazanych w Rozdziale XIX SWZ. Wartość oferty brutto nie stanowi całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych przez Zamawiającego dostaw, przez cały okres obowiązywania Umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa przełączników sieciowych Cisco do sieci w Centrum Przetwarzania Danych
- Świadczenie usługi administracji i utrzymania w sprawności systemu CallCenter.
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej - teren AOM Nr 2 i Nr 3.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 2 pakietów.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
- Wykonanie inwestycji pn. "Część 1 - Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Dzielnicy Wesoła. Realizacja projektów z Budżet Obywatelskiego w ul. Gwiaździstej i ul. Dzieci Warszawy; Część 2 - Budowa drogi dla...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania biurowego
- Dostawę oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa punktów kamerowych - realizacja 3 zadań z budżetu obywatelskiego"
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.