eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korsze › "Modernizacja SUW w Korszach wraz z wybudowaniem nowej studni"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja SUW w Korszach wraz z wybudowaniem nowej studni”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORSZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743605

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 13

1.5.2.) Miejscowość: Korsze

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-430

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim_korsze@korsze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.korsze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://korsze.logintrade.net/zapytania_email,121612,90cbd659a5196bc95af688962df3fb5d.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja SUW w Korszach wraz z wybudowaniem nowej studni”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ed3517d-c35c-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242577

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074289/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Korszach wraz z budową nowej studni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137872

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GT.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3414634,15

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej kompleksowe wykonanie inwestycji pn.: „Modernizacja SUW w Korszach wraz z wybudowaniem nowej studni”,
2. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
a) Dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych opisanych w posiadanym przez Zamawiającego Programie Funkcjonalno – Użytkowym (dalej „PFU”) dla zadania „Modernizacja SUW w Korszach wraz z wybudowaniem nowej studni”;
b) Wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ppkt a), oraz wszystkich robót przygotowawczych niezbędnych do wykonania zakresu umowy oraz wszelkich czynności wymaganych prawem dla zadania „Modernizacja SUW w Korszach wraz z wybudowaniem nowej studni”.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację Stacji Uzdatniania Wody w Korszach wraz z budową nowej studni. Inwestycja odbywać się będzie na terenie działek nr 111, 105 i 110 obr. 2 Korsze. Modernizacja polegać będzie na budowie nowego budynku stacji, wymianie urządzeń filtrujących, uzdatniających i pompujących wodę, wymianie instalacji elektrycznej i sterowniczej, remoncie zbiornika wody czystej i rozbiórce starego budynku stacji i budynku gospodarczego.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wykonanie Projektu Budowlanego wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień oraz pozwolenia na budowę,
b) wykonanie Projektu Wykonawczego – wielobranżowego,
c) wykonanie robót budowlanych w oparciu o zatwierdzony Projekt Budowlany, zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę,
d) wykonanie badań gruntowych,
e) obsługę geodezyjną,
f) sporządzenie operatów wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych i uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych − sporządzenie operatu wodnoprawnego na usługi wodne polegające na poborze wód podziemnych i odprowadzeniu ścieków i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego,
g) opracowanie instrukcji rozruchu, eksploatacji SUW oraz instrukcji stanowiskowych,
h) przeprowadzenie rozruchu zrealizowanych obiektów i instalacji zakończonego uzyskaniem wymaganych parametrów pracy i funkcjonalności,
i) wykonanie niezbędnych dokumentacji odbiorowych i powykonawczych,
j) przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu obsługi i eksploatacji obiektów,
k) uzyskanie w imieniu Zamawiającego dokumentów i uzgodnień niezbędnych do pozwolenia na użytkowanie.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w PFU stanowiącym Załącznik nr 11 do niniejszej SWZ.
6. Wszelkie prace przewidziane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonywane będą na terenie nieruchomości : obręb ewidencyjny: 0002 Korsze, działki o numerach ewidencyjnych:
a) stacja uzdatniania wody – dz. nr 111, 110;
b) studnia głębinowa nr 1 – dz. nr 105;
c) studnia głębinowa nr 2 – dz. nr 111
Zamawiający posiada prawo dysponowania ww. nieruchomością.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45259900-6 - Modernizacja zakładów

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6107565,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6107565,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6107565,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Proffico Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010330091

7.3.3) Ulica: Marszałkowska

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-514

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

BUDREM Nowik Sp. z o.o. - roboty budowlane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6107565,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.