eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prószków › REMONT I KONSERWACJA DRÓG NA TERENIE NADLEŚNICTWA PRÓSZKÓW



Ogłoszenie z dnia 2021-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT I KONSERWACJA DRÓG NA TERENIE NADLEŚNICTWA PRÓSZKÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Prószków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530562532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: opolska 11

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48774648022

1.5.8.) Numer faksu: +48774648022

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: proszkow@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://proszkow.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT I KONSERWACJA DRÓG NA TERENIE NADLEŚNICTWA PRÓSZKÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-487d0b56-1146-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00080870/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Utrzymanie i naprawy dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Prószków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175781/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1111558 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i konserwacji dróg leśnych na terenie leśnictw będących w zarządzie Nadleśnictwa Prószków.
Część I - remont drogi leśnej "Blokowa" nr inw. 220/403 przy użyciu recyklera drogowego. Szczegółowy zakres prac ujęty został w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ oraz STWiOR stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
3.2. Lokalizacja: Prace odbywać się będą na terenie leśnictw położonych na terenie Nadleśnictwa Prószków, na odcinkach dróg leśnych wskazanych przez leśniczego danego leśnictwa lub przedstawiciela Zamawiającego, województwo: opolskie, powiat: opolski, krapkowicki, prudnicki, nyski,
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 10 do SWZ;
2) Przedmiar robót –załącznik nr 11, do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 235409 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i konserwacji dróg leśnych na terenie leśnictw będących w zarządzie Nadleśnictwa Prószków.
2) Część II - konserwacja poniższych dróg leśnych:
­ nr inw. 220/436
­ nr inw. 220/426
­ "Kłosówka" nr inw. DR/091
­ "Obrębowa" nr inw. DR/098A
­ "Górna" nr inw. DR/106A
­ "Grobkowa" nr inw. DR/039A
­ "Edukacyjna" nr inw. 220/00594
­ "Dąbrowianka" nr inw. DR/65
­ "Strzeleczanka" nr inw. 220/1310. Szczegółowy zakres prac ujęty został w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 11a do SWZ oraz STWiOR stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
3.2. Lokalizacja: Prace odbywać się będą na terenie leśnictw położonych na terenie Nadleśnictwa Prószków, na odcinkach dróg leśnych wskazanych przez leśniczego danego leśnictwa lub przedstawiciela Zamawiającego, województwo: opolskie, powiat: opolski, krapkowicki, prudnicki, nyski,
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 10 do SWZ;
2) Przedmiar robót –załącznik nr 11a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 435175 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i konserwacji dróg leśnych na terenie leśnictw będących w zarządzie Nadleśnictwa Prószków.
Część III - remont i konserwacja poniższych dróg leśnych:
­ "Lechowianka" nr inw. 220/1223
­ "Opolska" nr inw. 220/409
­ "Stara Szydelska" nr inw. 220/412
­ "Parkingowa" nr inw. 220/413
­ "Adlerka" nr inw. DR/152
­ "Nyska" nr inw. 220/1342
­ "Piaskowa" nr inw. DR/158A
­ "Mojzlówka" nr inw. 220/408
­ "Kujawianka" nr inw. 220/398
­ "Budzka" nr inw. 220/405
­ nr inw. 220/1867
­ nr inw. 220/1866
­ nr inw. 220/429
Szczegółowy zakres prac ujęty został w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 11b do SWZ oraz STWiOR stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
3.2. Lokalizacja: Prace odbywać się będą na terenie leśnictw położonych na terenie Nadleśnictwa Prószków, na odcinkach dróg leśnych wskazanych przez leśniczego danego leśnictwa lub przedstawiciela Zamawiającego, województwo: opolskie, powiat: opolski, krapkowicki, prudnicki, nyski,
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 10 do SWZ;
2) Przedmiar robót –załącznik nr 11b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 440974 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215673,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243455,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215673,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP. K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 243065652

7.3.3) Ulica: Częstochowska 14

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215673,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 471047,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555648,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 471047,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. ”DOMAX” Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150320725

7.3.3) Ulica: Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 471047,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474341,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565728,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474341,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. ”DOMAX” Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150320725

7.3.3) Ulica: Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474341,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.