Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00196828/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa leasingu i prania podzielona na 2 zadania:
Zad. 1 - Leasing bielizny pościelowej szpitalnej wraz z serwisem,
Zad. 2 - Pranie odzieży ochronnej białej i kolorowej i innych artykułów z tkanin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM NEUROPSYCHIATRYCZNE IM. OSKARA BIELAWSKIEGO W KOŚCIANIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411049324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ignacego Paderewskiego 1A
1.5.2.) Miejscowość: Kościan
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: et@wcn-koscian.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wcn-koscian.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wcnkoscian.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa leasingu i prania podzielona na 2 zadania:Zad. 1 - Leasing bielizny pościelowej szpitalnej wraz z serwisem,
Zad. 2 - Pranie odzieży ochronnej białej i kolorowej i innych artykułów z tkanin.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03ae3ec9-e587-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011052/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Leasing pościeli, pranie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196828
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/7/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem leasingu jest bielizna pościelowa: powłoki, powłoczki, prześcieradła w ilości zabezpieczającej prawidłowe funkcjonowanie oddziałów a mianowicie:a) powłoki do 2565 sztuk w obrocie
b) powłoczki do 2565 sztuk w obrocie
c) prześcieradła do 2715 sztuk w obrocie
łącznie z serwisem, tzn. praniem i naprawą bielizny oraz dostawą i odbiorem loco miejsce zamawiającego. Szczegółowy wykaz zawierający zapotrzebowanie na tydzień bielizny pościelowej w komórkach organizacyjnych Centrum zawiera załącznik nr 1a do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.5.) Wartość części: 615675,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. W zakres usługi wchodzi:a) pranie odzieży ochronnej białej i kolorowej i innych artykułów z tkanin, zgodnie z wymogami producentów wyrobów i wykazem bielizny stanowiącym załącznik nr 1 do umowy;
b) dezynfekowanie artykułów zgodnie z wymaganiami sanitarnymi;
c) stosowanie nieagresywnej technologii prania.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
a) odbioru posegregowanej wg ilości i wagi odzieży z oddziałów Centrum potwierdzając ten fakt na odpowiednim dokumencie – załącznik nr 3 do umowy (wykaz punktów odbioru odzieży stanowi załącznik nr 2 do umowy);
b) załadowania worków z brudną odzieżą do samochodu własnymi siłami, jak i rozładowania z samochodu i umieszczenia worków z czystą odzieżą w poszczególnych komórkach organizacyjnych w miejscach wyznaczonych.
c) wykonania usługi zgodnie z zaleceniami producenta dotyczącymi sposobu prania;
d) dostarczania wypranej odzieży posegregowanej i powiązanej w paczki do oddziałów, z których została pobrana, wg zasad wymienionych w pkt .a).;
e) odkładania w oddzielne paczki sztuk uszkodzonych (np. podartych, bez guzików itp.);
f) pokrycia kosztów transportu oraz kosztów spedycyjnych;
g) odbioru i dostawy przedmiotu zamówienia 1 raz w tygodniu (czwartek) między godzinami 7:00 – 14:00 z punktów odbioru Zamawiającego i wg częstotliwości wyszczególnionych w załączniku nr 2 do umowy;
h) w razie niewłaściwego wykonania usługi Zamawiający zwróci Wykonawcy zakwestionowane partie odzieży do powtórnego prania. Powtórne pranie – na koszt wykonawcy- będzie musiało być wykonane i dostarczone do następnego dnia ustalonej dostawy czystej odzieży;
i) Wykonawca będzie zobowiązany do oznakowania odzieży wcześniej nieoznakowanej w poszczególnych jednostkach organizacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.5.) Wartość części: 60901,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 735048,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1901501,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 735048,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pralnia Luboń Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831729121
7.3.3) Ulica: Szkolna 1B
7.3.4) Miejscowość: Luboń
7.3.5) Kod pocztowy: 62-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRALNIA LUBOŃ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRALNIA LUBOŃ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 735048,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2025-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pralnia Luboń Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531015565
7.3.3) Ulica: Szkolna 1B
7.3.4) Miejscowość: Luboń
7.3.5) Kod pocztowy: 62-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
H2O - CHEMICAL PLUS HANNA LEWANDOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
H2O - CHEMICAL PLUS HANNA LEWANDOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2025-05-31INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH
- "Świadczenia usługi w zakresie przygotowania i dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów II "
- USŁUGA UBEZPIECZENIA Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kościanie
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego im. prof. Romana Drewsa w Chodzieży przez okres 24 miesięcy
- "Usługi pralnicze dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
- Usługi pralnicze
- Świadczenie usługi prania.
- ZP.36.2024 Świadczenie usług pralniczych dla jednostek i komórek Policji woj. małopolskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.