eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Szkolenie pn. "Komunikacja międzykulturowa" dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni



Ogłoszenie z dnia 2021-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenie pn. "Komunikacja międzykulturowa" dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenie pn. "Komunikacja międzykulturowa" dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ee602ce-0014-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117577/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Usługi szkoleniowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Jeden Uniwersytet - Wiele Możliwości. Program Zintegrowany”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych, nr umowy POWR.03.05.00-00-Z301/18

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156650/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.043.2021.UGS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 325910,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest szkolenie pn. “Komunikacja międzykulturowa” dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni. Celem szkoleniowym jest wzmocnienie kompetencji międzykulturowych związanych z obsługą cudzoziemców na uczelni wyższej (gości zagranicznych, pracowników z zagranicy i studentów), tj. rozwinięcie umiejętności efektywnej komunikacji w środowisku międzykulturowym, doskonalenie umiejętności radzenia sobie z nieporozumieniami i trudnymi sytuacjami w różnych kontekstach międzykulturowych oraz rozwinięcie postawy otwartości i wrażliwości na różnorodność kulturową oraz wzbudzenie ciekawości świata.
2) Szkolenie skierowane jest do pracowników pracujących „na styku kultur”, których zadania obejmują obsługę obcokrajowców i którzy pragną zdobyć umiejętności efektywnego komunikowania się w kontakcie osobistym oraz przy wymianie korespondencji. Umiejętności te składają się na fachowość i jakość obsługi cudzoziemców poprzez wsparcie realizacji jednego z celów strategicznych uczelni, tj. internacjonalizacji. W jego trakcie wykorzystane zostaną co najmniej następujące metody dydaktyczne: mini wykład, prezentacja z praktycznymi przykładami, case studies, dyskusja, wymiana doświadczeń między uczestnikami, trening nowych umiejętności w formie udziału w ćwiczeniach praktycznych, scenki (odgrywanie ról). W trakcie szkolenia trener będzie przekazywał jego Uczestnikom informacje zwrotne. Pozwoli to na wzmocnienie silnych stron każdej z osób uczestniczących i korektę postaw niepożądanych.
3) W zakres usługi szkoleniowej wchodzi:
a) przygotowanie i przedstawienie do akceptacji programu szkolenia, który realizuje co najmniej minimalny zakres tematyczny wraz z wykazem stosowanych metod dydaktycznych zgodnie z przyjętą formułą szkolenia;
b) przeprowadzenie 8h szkolenia dla czterech 20-osobowych grup z wykorzystaniem aktywizujących metod dydaktycznych tj. min 50% czasu szkolenia to praca poprzez wykonywanie ćwiczeń, uczenie się przez działanie itp.
c) na życzenie zamawiającego przeprowadzenie całości lub części szkolenia w formie zdalnej (online);
d) przygotowanie materiałów szkoleniowych, które zawierają opis przedstawionych podczas szkolenia koncepcji, teorii, technik i komunikatów. Materiały szkoleniowe powinny mieć obojętność min 30 stron A4 treści merytorycznej, przy zachowaniu maksymalnego rozmiaru czcionki 12 i interlinii 1,5. Grafiki, schematy, slajdy itp. mogą stanowić do 40% objętości materiałów.
4) Zakres tematyczny szkoleń oraz liczbę godzin zajęć określa załącznik nr 2 do SWZ.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
6) Termin realizacji zamówienia: do 18 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Realizacja winna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 15 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego szkolenia.
7) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
a) Zamawiający udostępni salę wyposażoną w rzutnik, ekran, komputer, tablicę mieszącą się w budynkach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych w Katowicach.
b) W przypadku realizacji części lub całości szkolenia w formie online Wykonawca zapewni rozwiązania techniczne dla realizacji szkolenia w formie zdalnej z udziałem trenera i uczestników (webinarium) w tym zapewnienie możliwości połączenia dla uczestników z poziomu przeglądarki internetowej (w oparciu o technologię webcast). Zastosowane rozwiązania technologiczne mają umożliwiać połączenie audio i video, prowadzenie czatu, pracę w podgrupach, udostępnianie ekranu/plików; przeprowadzenie ankiet i testów.
c) Wykonawca zapewni niezbędne pomoce dydaktyczne, materiały i sprzęt niezbędne do przeprowadzenia szkoleń inne niż wymienione powyżej.
8) Liczba uczestników:
a) Grupa max: 20 osób
Liczba grup: 4
Liczba dni szkoleń: 1 dla każdej z grup*
Liczba godzin: 8 dla każdej z grup (w sumie 32)
*liczba dni szkoleń może ulec zwiększeniu w przypadku zastosowania formuły online, proporcjonalnie do założenia, że w danym dniu będzie realizowanych maksymalnie 6 godzin lekcyjnych a czas trwania szkolenia i przerw nie powinien przekroczyć łącznie 6 godzin zegarowych.
b) Ostateczna liczba uczestników szkoleń zależeć będzie od liczby osób zainteresowanych udziałem w szkoleniu. Nie można wprowadzać na zajęcia dodatkowych osób niebędących uczestnikami Projektu.
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji ze szkolenia w przypadku niezebrania się grupy – Wykonawcy nie przysługuje wówczas wynagrodzenie za niezrealizowaną cześć szkolenia. W takim przypadku, usługa zostanie zrealizowana min. 1 grupy. Wykonawcy z tytułu zmniejszenia zakresu zamówienia nie przysługuje żadne roszczenie.
9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6460,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIK Consulting Wojciech Michałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781112647

7.3.3) Ulica: Różyckiego 2 lok. 23

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.