Og³oszenie z dnia 2024-03-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00314728/01 - Wynik z dnia 2024-05-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodoci±gowej na terenie Gminy ¦winna
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦winna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182723
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-331
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 8638 010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@swinna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swinna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodoci±gowej na terenie Gminy ¦winna
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-48007264-e048-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00242482
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00059215/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 BUDOWA SIECI WODOCI¡GOWEJ NA TERENIE GMINY ¦WINNA
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48007264-e048-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, poczty elektronicznej zamowienia@swinna.pl;
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”);
2) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny);
3) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia;
4) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”;
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza);
6) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia;
7) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”;
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych, jest Wójt Gminy ¦winna z siedzib± 34-331 ¦winna, ul. Wspólna 13;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest mo¿liwy za po¶rednictwem adresu email: iodo@swinna.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Pozosta³e informacje w dokumentach zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.2711.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ zamówienia nr 1 – Budowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Pewel Ma³a w stronê Jele¶ni
Przedmiotem robót jest budowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Pewel Ma³a, rejon ul. Jana Paw³a II, ul. Za wod± oraz ul. Pod Grap± dla potrzeb zasilenia w wodê budynków mieszkalnych. Zakres robót obejmuje budowê sieci wodoci±gowej PE100 Dz110mm od wêz³a W1 zlokalizowanego na dzia³ce 769 przy ul. Jana Paw³a II z w³±czeniem do istniej±cej sieci wodoci±gowej Dz110mm PE. W wê¼le W3 projektowanego odcinka sieci wodoci±gowej zaprojektowano hydrant technologiczny. Wodoci±g winien byæ wyposa¿ony w niezbêdn± do jego eksploatacji armaturê.
• budowa sieci wodoci±gowej Dz110mm z PE od wêz³a W1 do za³omu z8 o d³ugo¶ci ok. 182,5 m
• budowa odcinków bocznych z rur wodoci±gowych Dz50 o d³ugo¶ci 2,5 m,
£±czna d³ugo¶æ do zaprojektowania sieci wodoci±gowej wynosi ok. 185m.
Zaprojektowano sieæ wodoci±gow± z rur RC z PE i ta¶m± detekcyjn± o ¶rednicy PE100 SDR17 PN10 Dz110x6,6mm i PE100 SDR17 PN10 Dz50x3mm metoda bezwykopow±.
3. Szczegó³owa dokumentacja zamówienia zosta³a wskazana w za³±czniku nr 6a do SWZ- opisie przedmiotu zamówieniawraz wraz z za³±cznikami dla czê¶ci zamówienia nr 1 oraz w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym (PF-U) wskazanym w za³±czniku nr 6b do SWZ wraz z za³±cznikami dla czê¶ci zamówienia nr 2.
4. Roboty budowlane stanowi±ce przedmiot niniejszego zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z niniejsz± SWZ, w tym dokumentami wskazanymi w pkt 3 powy¿ej, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi przepisami i normami. Zobowi±zanie wykonania robót zgodnie z powy¿szymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowi±zku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zg³aszania Zamawiaj±cemu wykrytych w niej wad czy uchybieñ skutkuj±cych mo¿liwo¶ci± niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.
5. Od dnia odbioru placu budowy Wykonawca odpowiada za wszystkie zdarzenia, które zaistniej± podczas wykonywania umowy. Za wszystkie wyrz±dzone komukolwiek szkody podczas budowy lub w zwi±zku z budow± odpowiada Wykonawca, chyba, ¿e nie zachodzi zwi±zek przyczynowy pomiêdzy prowadzeniem robót a wyrz±dzon± szkod±. Wykonawca przyjmie odpowiedzialno¶æ w szczególno¶ci za:
1) szkody i nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±cych pracowników Wykonawcy oraz osób trzecich przebywaj±cych w rejonie prowadzonych robót;
2) szkody wynikaj±ce ze zniszczeñ oraz innych zdarzeñ w odniesieniu do robót, materia³ów sprzêtu i innego mienia ruchomego zwi±zanego z prowadzeniem robót podczas realizacji przedmiotu niniejszej umowy;
3) szkody w robotach spowodowane przez niego przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rêkojmi;
4) niew³a¶ciwe zabezpieczenie terenu budowy oraz dopuszczenie na teren budowy osób nieupowa¿nionych.
6. Szczegó³owy zakres obowi±zków Wykonawcy zosta³ opisany w Za³±czniku nr 5a (czê¶æ zamówienia nr 1), 5b (czê¶æ zamówienia nr 2) do SWZ – Projekcie Umowy
7. Zamawiaj±cy wymaga , aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcê lub podwykonawcê do wykonywania czynno¶ci: roboty budowlane wchodz±ce w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy. Powy¿szy obowi±zek nie dotyczy kadry kierowniczej budowy – kierownika budowy, kierowników robót, majstrów, projektantów (je¶li wystêpuj±).
8. Klauzula równowa¿no¶ci:
1) Zamawiaj±cy, zgodnie z zapisami art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne dla robót, materia³ów, systemów spe³niaj±ce obowi±zuj±ce standardy i wymagania. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e wszêdzie tam, gdzie w tre¶ci opisu przedmiotu zamówienia, stanowi±cego opis przedmiotu zamówienia, zosta³y w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urz±dzeñ lub materia³ów nale¿y je traktowaæ wy³±cznie jako propozycje projektanta. Zamawiaj±cy dopuszcza metody, materia³y, urz±dzenia, systemy, technologie itp. równowa¿ne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza siê wiêc zaproponowanie w ofercie wszelkich równowa¿nych odpowiedników rynkowych o w³a¶ciwo¶ciach nie gorszych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego. Parametry wskazanego standardu okre¶laj± minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, jako¶ciowe i funkcjonalne, jakie ma spe³niaæ przedmiot zamówienia. W ofercie mo¿na przyj±æ metody, materia³y, urz±dzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jako¶ciowych i w³a¶ciwo¶ciach u¿ytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadaj±cych metodom, materia³om, urz±dzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Ponadto zamienne urz±dzenia przyjête do wyceny: winny spe³niaæ funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ, winny byæ kompatybilne z pozosta³ymi urz±dzeniami, aby zespó³ urz±dzeñ dawa³ zamierzony efekt, nie mog± wp³ywaæ na zmianê rodzaju i zakresu robót budowlanych. Na ¿±danie Zamawiaj±cego, Wykonawca ma obowi±zek udowodnienia, i¿ zastosowane rozwi±zania równowa¿ne pozwol± osi±gn±æ wszystkie za³o¿enia techniczne dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego, bior±c pod uwagê ca³o¶æ inwestycji, a nie wybrany fragment ca³o¶ci. Ciê¿ar udowodnienia, ¿e materia³ lub urz±dzenie jest równowa¿ne w stosunku do wymogu okre¶lonego przez Zamawiaj±cego spoczywa na Wykonawcy. Je¿eli materia³y lub/i urz±dzenia zaoferowane przez Wykonawcê jako równowa¿ne nie bêd± równowa¿ne w ¶wietle przed³o¿onych przez Wykonawcê dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadaj±ca tre¶ci SWZ. W przypadku za¶ opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza wykonanie zamówienia z zastosowaniem rozwi±zañ równowa¿nych opisywanym. W takim wypadku, procedurê opisan± na wstêpie niniejszego punktu stosuje siê odpowiednio;
2) w przypadku przyjêtych przez Wykonawcê do wyceny technologii, systemów, materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych, do oferty musi byæ do³±czony wykaz tych technologii, systemów, urz±dzeñ lub materia³ów, który bêdzie w swej tre¶ci zawiera³ podanie: rodzaj i opis zastosowanej technologii lub systemu, nazwy zastosowanego urz±dzenia/materia³u, nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urz±dzenia lub materia³u;
3) ponadto, dla technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych Zamawiaj±cy wymaga udokumentowania równowa¿no¶ci, m.in. za pomoc± za³±czonych do wykazu technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych; obliczeñ, szczegó³owych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodno¶ci przepisami i normami oraz kart katalogowych producentów urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych. Niniejsze dokumenty musz± w sposób jednoznaczny stwierdzaæ równowa¿no¶æ proponowanych technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów;
4) w przypadku w±tpliwo¶ci co do równowa¿no¶ci zaproponowanych w ofercie zamienników technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych, Zamawiaj±cy w porozumieniu
z projektantem na etapie badania oferty mo¿e wymagaæ wykazania (udokumentowania) równowa¿no¶ci. W szczególno¶ci w tym celu mo¿e ¿±daæ przedstawienia przez Wykonawcê katalogów producenta danej technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych. W szczególno¶ci technologia/systemy/urz±dzenia/materia³y równowa¿ne oceniane bêd± pod wzglêdem mo¿liwo¶ci uzyskania okre¶lonych dla technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów poziomu funkcjonalno¶ci, kosztów eksploatacji, niezawodno¶ci dzia³ania.
9. Wizja lokalna – dla czê¶ci zamówienia nr 1, 2
1) Zamawiaj±cy wymaga przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizowania robót budowlanych objêtych czê¶ci± zamówienia nr 1, 2, w celu pozyskania wszelkich danych mog±cych byæ przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty zwi±zane z udzia³em wizji lokalnej (np. koszty podró¿y, noclegu) poniesie Wykonawca;
2) W zwi±zku z na³o¿onym obowi±zkiem, termin sk³adania ofert zosta³ wyd³u¿ony o czas niezbêdny na dokonanie wizji lokalnej;
3) Potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej bêdzie Protokó³ podpisany przez osobê reprezentuj±c± Wykonawcê oraz Zamawiaj±cego. Osoba reprezentuj±ca Wykonawcê musi byæ upe³nomocniona do tej czynno¶ci w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pe³nomocnictwo przed³o¿one w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wzór protoko³u stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
4) Z³o¿enie oferty bez odbycia wizji lub zapoznania siê z dokumentam bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp;
5) Celem przeprowadzenia wizji, Zamawiaj±cy wyznacza dwa spotkania, które odbêd± siê w nastêpuj±cych terminach i miejscach:
a) 21.03.2024r. (czwartek) o godzinie 9:00, spotkanie przy Urzêdzie Gminy ¦winna ul. Wspólna 13
b) 22.03.2024r. (pi±tek) o godzinie 9:00, spotkanie przy Urzêdzie Gminy ¦winna ul. Wspólna 13
6) W sprawach wizji nale¿y kontaktowaæ siê z osob±(ami) wyznaczon±(ymi) do komunikowania siê z wykonawcami, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 ppk 2) lit.a) SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60,00 punktów
2) Okres gwarancji i rêkojmi (G): waga kryterium – 40,00 punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ zamówienia nr 2 – Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Pewel Ma³a w rejonie ul. Pod Grap±.
Zakres robót do wykonania etap I:
projektowanie ca³o¶ci inwestycji Od punktu A (W³±czenie do proj. wodoci±gu w rejonie budynku nr 17 w ul. Pod Grap± na dzia³ce nr 1195/7) do punktu C (na dzia³ce 2443/5 w rejonie skrzy¿owania ulic Pod Grap± i ¯ywieckiej),
budowa sieci wodoci±gowej Dz110mm z PE wzd³u¿ ul. Pod Grap± od punktu A do punktu B o d³ugo¶ci ok. 1485m
budowa odcinków bocznych od odcinka sieci A-B z rur wodoci±gowych Dz63 o d³ugo¶ci ok. 400m,
budowa sieci wodoci±gowej Dz110mm z PE wzd³u¿ ul. Pod Grap± od punktu B do punktu C o d³ugo¶ci ok. 640m
budowa odcinków bocznych od odcinka sieci B-C z rur wodoci±gowych Dz63 o d³ugo¶ci ok. 340m,
£±czna d³ugo¶æ do zaprojektowania sieci wodoci±gowej wynosi ok. 2865m.
Zakres robót do wykonania etap II:
wykonawczy obejmuj±cy wykonanie sieci wodoci±gowej wraz z odnogami od punktu A (W³±czenie do proj. wodoci±gu w rejonie budynku nr 17 w ul. Pod Grap± na dzia³ce nr 1195/7) do punktu B (na dzia³ce 2245/3 w rejonie skrzy¿owania ulic Pod Grap± i ks. Kolinka)
budowa sieci wodoci±gowej Dz110mm z PE wzd³u¿ ul. Pod Grap± od punktu A do punktu B o d³ugo¶ci ok. 1485m
budowa odcinków bocznych od odcinka sieci A-B z rur wodoci±gowych Dz63 o d³ugo¶ci ok. 400m,
£±czna d³ugo¶æ do wykonania sieci wodoci±gowej wynosi ok. 1885m.
Podana d³ugo¶æ jest d³ugo¶ci± orientacyjn±. Do obowi±zków wykonawcy jest stworzenie mo¿liwo¶ci pod³±czenia wszystkich nieruchomo¶ci wed³ug zakresu przedstawionego w za³±czonych planach sytuacyjnych.
Zakres budowy wodoci±gu obejmuje równie¿ budowê hydrantów rozmieszczonych wzd³u¿ dróg i ulic oraz przy ich skrzy¿owaniach, przy zachowaniu odleg³o¶ci miêdzy hydrantami do 150 m. Wodoci±g winien byæ wyposa¿ony w niezbêdn± do jego eksploatacji armaturê.
W projekcie nale¿y uwzglêdniæ mo¿liwo¶æ przy³±czenia kolejnych odbiorców do sieci wodoci±gowej wraz z rozwojem terenu objêtego inwestycj±.
3. Szczegó³owa dokumentacja zamówienia zosta³a wskazana w za³±czniku nr 6a do SWZ- opisie przedmiotu zamówieniawraz wraz z za³±cznikami dla czê¶ci zamówienia nr 1 oraz w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym (PF-U) wskazanym w za³±czniku nr 6b do SWZ wraz z za³±cznikami dla czê¶ci zamówienia nr 2.
4. Roboty budowlane stanowi±ce przedmiot niniejszego zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z niniejsz± SWZ, w tym dokumentami wskazanymi w pkt 3 powy¿ej, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi przepisami i normami. Zobowi±zanie wykonania robót zgodnie z powy¿szymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowi±zku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zg³aszania Zamawiaj±cemu wykrytych w niej wad czy uchybieñ skutkuj±cych mo¿liwo¶ci± niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.
5. Od dnia odbioru placu budowy Wykonawca odpowiada za wszystkie zdarzenia, które zaistniej± podczas wykonywania umowy. Za wszystkie wyrz±dzone komukolwiek szkody podczas budowy lub w zwi±zku z budow± odpowiada Wykonawca, chyba, ¿e nie zachodzi zwi±zek przyczynowy pomiêdzy prowadzeniem robót a wyrz±dzon± szkod±. Wykonawca przyjmie odpowiedzialno¶æ w szczególno¶ci za:
1) szkody i nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±cych pracowników Wykonawcy oraz osób trzecich przebywaj±cych w rejonie prowadzonych robót;
2) szkody wynikaj±ce ze zniszczeñ oraz innych zdarzeñ w odniesieniu do robót, materia³ów sprzêtu i innego mienia ruchomego zwi±zanego z prowadzeniem robót podczas realizacji przedmiotu niniejszej umowy;
3) szkody w robotach spowodowane przez niego przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rêkojmi;
4) niew³a¶ciwe zabezpieczenie terenu budowy oraz dopuszczenie na teren budowy osób nieupowa¿nionych.
6. Szczegó³owy zakres obowi±zków Wykonawcy zosta³ opisany w Za³±czniku nr 5a (czê¶æ zamówienia nr 1), 5b (czê¶æ zamówienia nr 2) do SWZ – Projekcie Umowy
7. Zamawiaj±cy wymaga , aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcê lub podwykonawcê do wykonywania czynno¶ci: roboty budowlane wchodz±ce w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy. Powy¿szy obowi±zek nie dotyczy kadry kierowniczej budowy – kierownika budowy, kierowników robót, majstrów, projektantów (je¶li wystêpuj±).
8. Klauzula równowa¿no¶ci:
1) Zamawiaj±cy, zgodnie z zapisami art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne dla robót, materia³ów, systemów spe³niaj±ce obowi±zuj±ce standardy i wymagania. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e wszêdzie tam, gdzie w tre¶ci opisu przedmiotu zamówienia, stanowi±cego opis przedmiotu zamówienia, zosta³y w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urz±dzeñ lub materia³ów nale¿y je traktowaæ wy³±cznie jako propozycje projektanta. Zamawiaj±cy dopuszcza metody, materia³y, urz±dzenia, systemy, technologie itp. równowa¿ne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza siê wiêc zaproponowanie w ofercie wszelkich równowa¿nych odpowiedników rynkowych o w³a¶ciwo¶ciach nie gorszych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego. Parametry wskazanego standardu okre¶laj± minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, jako¶ciowe i funkcjonalne, jakie ma spe³niaæ przedmiot zamówienia. W ofercie mo¿na przyj±æ metody, materia³y, urz±dzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jako¶ciowych i w³a¶ciwo¶ciach u¿ytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadaj±cych metodom, materia³om, urz±dzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Ponadto zamienne urz±dzenia przyjête do wyceny: winny spe³niaæ funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ, winny byæ kompatybilne z pozosta³ymi urz±dzeniami, aby zespó³ urz±dzeñ dawa³ zamierzony efekt, nie mog± wp³ywaæ na zmianê rodzaju i zakresu robót budowlanych. Na ¿±danie Zamawiaj±cego, Wykonawca ma obowi±zek udowodnienia, i¿ zastosowane rozwi±zania równowa¿ne pozwol± osi±gn±æ wszystkie za³o¿enia techniczne dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego, bior±c pod uwagê ca³o¶æ inwestycji, a nie wybrany fragment ca³o¶ci. Ciê¿ar udowodnienia, ¿e materia³ lub urz±dzenie jest równowa¿ne w stosunku do wymogu okre¶lonego przez Zamawiaj±cego spoczywa na Wykonawcy. Je¿eli materia³y lub/i urz±dzenia zaoferowane przez Wykonawcê jako równowa¿ne nie bêd± równowa¿ne w ¶wietle przed³o¿onych przez Wykonawcê dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadaj±ca tre¶ci SWZ. W przypadku za¶ opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza wykonanie zamówienia z zastosowaniem rozwi±zañ równowa¿nych opisywanym. W takim wypadku, procedurê opisan± na wstêpie niniejszego punktu stosuje siê odpowiednio;
2) w przypadku przyjêtych przez Wykonawcê do wyceny technologii, systemów, materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych, do oferty musi byæ do³±czony wykaz tych technologii, systemów, urz±dzeñ lub materia³ów, który bêdzie w swej tre¶ci zawiera³ podanie: rodzaj i opis zastosowanej technologii lub systemu, nazwy zastosowanego urz±dzenia/materia³u, nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urz±dzenia lub materia³u;
3) ponadto, dla technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych Zamawiaj±cy wymaga udokumentowania równowa¿no¶ci, m.in. za pomoc± za³±czonych do wykazu technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych; obliczeñ, szczegó³owych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodno¶ci przepisami i normami oraz kart katalogowych producentów urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych. Niniejsze dokumenty musz± w sposób jednoznaczny stwierdzaæ równowa¿no¶æ proponowanych technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów;
4) w przypadku w±tpliwo¶ci co do równowa¿no¶ci zaproponowanych w ofercie zamienników technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych, Zamawiaj±cy w porozumieniu
z projektantem na etapie badania oferty mo¿e wymagaæ wykazania (udokumentowania) równowa¿no¶ci. W szczególno¶ci w tym celu mo¿e ¿±daæ przedstawienia przez Wykonawcê katalogów producenta danej technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych. W szczególno¶ci technologia/systemy/urz±dzenia/materia³y równowa¿ne oceniane bêd± pod wzglêdem mo¿liwo¶ci uzyskania okre¶lonych dla technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów poziomu funkcjonalno¶ci, kosztów eksploatacji, niezawodno¶ci dzia³ania.
9. Wizja lokalna – dla czê¶ci zamówienia nr 1, 2
1) Zamawiaj±cy wymaga przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizowania robót budowlanych objêtych czê¶ci± zamówienia nr 1, 2, w celu pozyskania wszelkich danych mog±cych byæ przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty zwi±zane z udzia³em wizji lokalnej (np. koszty podró¿y, noclegu) poniesie Wykonawca;
2) W zwi±zku z na³o¿onym obowi±zkiem, termin sk³adania ofert zosta³ wyd³u¿ony o czas niezbêdny na dokonanie wizji lokalnej;
3) Potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej bêdzie Protokó³ podpisany przez osobê reprezentuj±c± Wykonawcê oraz Zamawiaj±cego. Osoba reprezentuj±ca Wykonawcê musi byæ upe³nomocniona do tej czynno¶ci w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pe³nomocnictwo przed³o¿one w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wzór protoko³u stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
4) Z³o¿enie oferty bez odbycia wizji lub zapoznania siê z dokumentam bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp;
5) Celem przeprowadzenia wizji, Zamawiaj±cy wyznacza dwa spotkania, które odbêd± siê w nastêpuj±cych terminach i miejscach:
a) 21.03.2024r. (czwartek) o godzinie 9:00, spotkanie przy Urzêdzie Gminy ¦winna ul. Wspólna 13
b) 22.03.2024r. (pi±tek) o godzinie 9:00, spotkanie przy Urzêdzie Gminy ¦winna ul. Wspólna 13
6) W sprawach wizji nale¿y kontaktowaæ siê z osob±(ami) wyznaczon±(ymi) do komunikowania siê z wykonawcami, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 ppk 2) lit.a) SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60,00 punktów
2) Okres gwarancji i rêkojmi (G): waga kryterium – 40,00 punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Dla czê¶ci zamówienia nr 1:
- Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej:
a) jedn± robotê budowlan± (jedno zamówienie zrealizowane na podstawie jednej umowy), obejmuj±c± budowê, przebudowê lub rozbudowê sieci wodoci±gowej o warto¶ci minimum 50 000,00 z³ brutto wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg
Zamawiaj±cy wymaga, aby w/w roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.
- Warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej zostanie spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) Kierownikiem budowy
- kwalifikacje i umiejêtno¶ci: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, uprawniaj±cymi do kierowania robotami budowlanymi zwi±zanymi z obiektem budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia* oraz przynale¿no¶æ do Okrêgowej Izby Budownictwa,
Dla czê¶ci zamówienia nr 2:
- Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej:
a) jedn± robotê budowlan± (jedno zamówienie zrealizowane na podstawie jednej umowy), obejmuj±c± budowê, przebudowê lub rozbudowê sieci wodoci±gowej o warto¶ci minimum 600 000,00 z³ brutto wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg
Zamawiaj±cy wymaga, aby w/w roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.
Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej:
b) jedn± us³ugê (jedno zamówienie zrealizowane na podstawie jednej umowy), obejmuj±c± opracowanie dokumentacji projektowej obejmuj±c± budowê, przebudowê, rozbudowê sieci wodoci±gowej, o warto¶ci 50 000,00 brutto dla której nale¿a³o uzyskaæ pozwolenie na budowê lub zg³oszenie.
Zamawiaj±cy wymaga, aby w/w roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.
- Warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej zostanie spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) Kierownikiem budowy
- kwalifikacje i umiejêtno¶ci: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, uprawniaj±cymi do kierowania robotami budowlanymi zwi±zanymi z obiektem budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia* oraz przynale¿no¶æ do Okrêgowej Izby Budownictwa,
b) Projektantem bran¿y sanitarnej
- kwalifikacje i umiejêtno¶ci: uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, uprawniaj±cymi do projektowania obiektów budowlanych stanowi±cym przedmiot zamówienia* oraz przynale¿no¶æ do Okrêgowej Izby Budownictwa.
Pozosta³e informacje dotycz±ce warunków udzia³u w postêpowaniu zawarto w dokumentach zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:
1) wykaz robót budowlanych/us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat (roboty budowlane) 3 lata (us³ugi), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty/us³ugi te zosta³y wykonane – za³±cznik nr 3 do SWZ, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane/us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane/us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug projektowania lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania Zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez te osoby czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy przewiduje obowi±zek wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w wysoko¶ci:1) Dla czê¶ci zamówienia nr 1 – zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
2) Dla czê¶ci zamówienia nr 2 – 15.000,00 PLN (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100);
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu (w tytule przelewu nale¿y podaæ nr sprawy: GK.2711.1.2024)
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: ETNO BANK Spó³dzielczy Radziechowy – Wieprz, o nr 12 8140 0009 0000 1124 2000 0060.
4. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniê¿nej oznacza, ¿e ¿±dana przez Zamawiaj±cego kwota zosta³a wp³acona w pe³nej wysoko¶ci przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, ¿e wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwil± uznania rachunku Zamawiaj±cego kwot± wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej, do up³ywu terminu sk³adania ofert. Zaleca siê gwarancjê lub porêczenie, o których mowa powy¿ej, do³±czyæ do dokumentów sk³adanych wraz z ofert±.
6. Wadium wniesione w formie porêczeñ lub gwarancji bêdzie akceptowane przez Zamawiaj±cego, je¿eli bêdzie zawieraæ wszystkie okre¶lone ustaw± Pzp przypadki utraty wadium przez Wykonawcê, klauzulê o nieodwo³alno¶ci oraz zapewnienie bezwarunkowej wyp³aty przez gwaranta na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, pe³nej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych wymagañ dotycz±cych sk³adania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia poza wynikaj±cymi z przepisów ustawy Pzp oraz dokumentów zamówienia.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê.
3. Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcê nie ma charakteru roszczeniowego.
4. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, o których mowa w 454 ust. 2 ustawy Pzp, chyba ¿e zmiana bêdzie dotyczy³a nastêpuj±cych postanowieñ umowy w zakresie:
a) zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych,
b) aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny,
c) zmiany producenta urz±dzeñ lub wyposa¿enia,
d) zmiany zakresu, wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych,
e) zmiany kolejno¶ci i terminów wykonywania robót budowlanych lub ich czê¶ci, w tym tak¿e terminu koñcowego,
f) zmiany zakresu, wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych,
g) zmiany ilo¶ci robót budowlanych, us³ug lud dostaw w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem ¿e wynikaj± one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej,
h) zwiêkszenia zakresu robót budowlanych,
i) rezygnacji z wykonania czê¶ci robót budowlanych, przy czym minimalny zakres ¶wiadczenie Wykonawcy nie mo¿e byæ ni¿szy od 75% ca³o¶ci umowy,
j) przerw w realizacji zadania, wynik³ych z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. ekstremalne warunki atmosferyczne, wyst±pienie osuwisk, czy klêsk ¿ywio³owych), uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie ka¿dego z mo¿liwych frontów robót. Ilo¶æ dni przed³u¿onego terminu realizacji nie mo¿e byæ wiêksza od sumy dni zg³oszonych przerw,
k) zmiany warunków p³atno¶ci,
l) zmian w zakresie podwykonawców z zastosowaniem procedury, o której mowa w § 9 ust. 2 i nastêpne umowy,
Dalsze zapisy w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-04 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Przy pomocy interaktywnego "Formularza ofertowego" udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w przegl±dzie postêpowania w zak³adce "Informacje podstawowe".
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Przed zawarciem umowy Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy od Wybranego Wykonawcy w wysoko¶ci 5% brutto warto¶ci umowy, dla ka¿dej czê¶ci zamówienia z osobna.INNE PRZETARGI ¦WINNA
- "Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej w Gminie ¦winna"
- "Utworzenie Gminnego Klubu Dzieciêcego w Pewli Ma³ej"
wiêcej: przetargi ¦WINNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie Gminy Magnuszew
- Budowa w Janowie magazynu wraz z gara¿em dla samochodu ratowniczo - ga¶niczego
- Sukcesywny remont cz±stkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Nowosolna
- Sukcesywny remont cz±stkowy dróg o nawierzchni nieutwardzonej na terenie Gminy Nowosolna.
- Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 2 im. ¯o³nierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - G³ownin 3048 D
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.