eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżewice › Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i urządzeń placu zabaw w ramach projektu Wesołe przedszkole - poprawa jakości edukacji przedszkolnej w gminie Strzyżewice



Ogłoszenie z dnia 2021-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i urządzeń placu zabaw w ramach projektu Wesołe przedszkole – poprawa jakości edukacji przedszkolnej w gminie Strzyżewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzyżewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzyżewice 109

1.5.2.) Miejscowość: Strzyżewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-107

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 815666025

1.5.8.) Numer faksu: 815666025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strzyzewice.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstrzyzewice.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugstrzyzewice.bip.lubelskie.pl/index.php?id=489&p1=szczegoly&p2=76691

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i urządzeń placu zabaw w ramach projektu Wesołe przedszkole – poprawa jakości edukacji przedszkolnej w gminie Strzyżewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42418513-0ca5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002399/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa wyposażenia w ramach projektu Wesołe przedszkole - poprawa edukacji przedszkolnej w gminie Strzyżewice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: „Wesołe przedszkole – poprawa jakości edukacji przedszkolnej w gminie Strzyżewice” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, (nr umowy o dofinansowanie: 482/RPLU.12.01.00-06-0049/20-00).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169842/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KRRII.271.1.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 184126,33 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Zakup sprzętu.
W ramach zamówienia należy dostarczyć Zamawiającemu na adres: Piotrowice 94 następujący sprzęt: Laptop z systemem operacyjnym, myszą komputerową, pakietem biurowym – 3kpl., drukarka / urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt., tablica interaktywna dotykowa z projektorem i uchwytem do projektora – 2 kpl., radio z odtwarzaczem CD – 2 szt., zestaw nagłaśniający z mikrofonem – 1 szt., podłoga interaktywna z pakietem 210 gier – 2 szt., dyktafon – 1 szt., pianino cyfrowe elektroniczne – 1 szt., laminator A4 – 1 szt.
Parametry sprzętu zostały opisane w załączniku nr 7 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232110-8 - Drukarki laserowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 44281,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Zakup zabawek i zużywalnych pomocy dydaktycznych.
W ramach zamówienia należy dostarczyć zabawki oraz zużywalne pomoce dydaktyczne wymienione w załączniku nr 7 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192000-1 - Wyroby biurowe

37820000-2 - Wyroby artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 20165,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć przedszkolnych.
W ramach zamówienia należy dostarczyć pomoce dydaktyczne na zajęcia z logopedą, zajęcia rytmiczne oraz książki i gry edukacyjne wymienione w załączniku nr 7 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 28082,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Organizacja placu zabaw.
W ramach zamówienia należy dostarczyć, posadowić i zamontować 4 urządzenia placu zabaw wymienione w załączniku nr 7 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37535270-0 - Piaskownice do placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 4 zamówienia: Organizacja placu zabaw nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.