Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00193998/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
- 2021/BZP 00218953/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00241423/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00253984/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00259683/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-05
- 2022/BZP 00042664/01 - Wynik z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modyfikacja modelu kosztowo-popytowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komunikacji Elektronicznej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017510794
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Giełdowa 7/9
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 01-211
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@uke.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Łączność
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241928
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00193998/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest modyfikacja modelu kosztowo-popytowego (zwanego dalej MKP).
2. Zamawiający dopuszcza zarówno odtworzenie / modyfikację istniejących modułów i algorytmów poprzez stworzenie nowej aplikacji jak i wykorzystanie obecnie istniejących, ze szczególnym zwróceniem uwagi na osiągnięcie celów biznesowych, funkcjonalnych i wydajnościowych.
3. Realizacja zadania ma na celu przygotowanie MKP oraz w szczególności systemu komputerowego, implementującego MKP (zwanego dalej Systemem MKP) do kolejnej perspektywy finansowej (na potrzeby zadań w FERC 2021-2027). Celem aktualizacji jest przyspieszenie procesu wyznaczania białych plam oraz uwzględnienie realizacji celów wynikających z Gigabit Society. Modyfikacja modelu będzie polegała na wprowadzeniu nowych funkcjonalności optymalizujących proces wyznaczania kosztów oraz przyśpieszeniu algorytmów obliczeniowych.
4. Szczegółowy opis i wymagania dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały Załączniku nr 7 do SWZ – wzorze umowy oraz w załącznikach do tej umowy.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest modyfikacja modelu kosztowo-popytowego (zwanego dalej MKP).
2. Realizacja zadania ma na celu przygotowanie MKP oraz w szczególności systemu komputerowego, implementującego MKP (zwanego dalej Systemem MKP) do kolejnej perspektywy finansowej (na potrzeby zadań w FERC 2021-2027). Celem aktualizacji jest
przyspieszenie procesu wyznaczania białych plam oraz uwzględnienie realizacji celów wynikających z Gigabit Society. Modyfikacja modelu będzie polegała na wprowadzeniu nowych
funkcjonalności optymalizujących proces wyznaczania kosztów.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 1) Przed zmianą:
50,00
Po zmianie:
60,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 4) Przed zmianą:
20,00
Po zmianie:
10,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2022-02-28
Po zmianie:
2021-12-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamawiający wyznacza termin dwa terminy okazania dokumentacji oraz kodu Systemu MKP w siedzibie Zamawiającego na dzień 3.11.2021 r. oraz na dzień 4.11.2021 r. Zamawiający przewiduje organizację ww. okazań zarówno w formie stacjonarnej jak też w formie telekonferencji. Wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia Zamawiającemu, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XI, nie później niż w dniu 02.11.2021 r. (do godz. 10.00) imiennej listy przedstawicieli Wykonawcy, którzy wezmą udział w ww. prezentacji. Wniosek należy przesłać za pomocą poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@uke.gov.pl. Zamawiający w dniu 02.11.2021 r. zamieści na stronie prowadzonego postępowania szczegółowe informacje dotyczące kwestii organizacyjnych związanych z prowadzeniem ww. prezentacji. Prezentacja będzie możliwa po podpisaniu przez Wykonawcę po podpisaniu umowy o poufności oraz z zachowaniem niezbędnych ograniczeń wynikających z jej zachowania (m.in. brak możliwości kopiowania).
Po zmianie:
Zamawiający wyznacza dwa terminy prezentacji obecnie funkcjonującego Systemu MPK w siedzibie Zamawiającego na dzień 05.10.2021 r. oraz na dzień 06.10.2021 r. Wykonawcy
zobowiązani są do zgłoszenia Zamawiającemu, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XI, nie później niż w dniu 04.10.2021 r. (do godz. 10.00) imiennej listy przedstawicieli Wykonawcy,
którzy wezmą udział w ww. prezentacji. Wniosek należy przesłać za pomocą poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@uke.gov.pl. Zamawiający w dniu 04.10.2021 r. zamieści na stronie prowadzonego postępowania szczegółowe informacje dotyczące kwestii
organizacyjnych związanych z prowadzeniem ww. prezentacji.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zdolność techniczna lub zawodowa.
Opis sposobu spełnienia warunku:
a) Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach wykonanych lub wykonywanych usług, należycie wykonał co najmniej:
● 1 (jedną) usługę lub projekt polegającą na standaryzacji lub analizie danych lokalizacyjnych i danych dotyczących sieci telekomunikacyjnych lub innych obiektów technicznych powiązanych ze sobą topologicznie, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (z podatkiem VAT) (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100 groszy), która została wykonana za pomocą oprogramowania typu ETL;
● 1 (jedną) usługę programistyczną lub projekt w zakresie integracji bazodanowej danych pochodzących z różnych źródeł, zgromadzonych w relacyjnej bazie danych, w zbiorze składającym się z co najmniej pięciu milionów unikalnych rekordów, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (z podatkiem VAT) (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100 groszy);
● 1 (jedno) opracowanie z zakresu analizy danych dotyczących infrastruktury telekomunikacyjnej lub inne opracowanie analityczne z zakresu ekonomicznych aspektów projektowania sieci o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (z podatkiem VAT) (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100 groszy).
b) Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że dysponuje Zespołem osób, składającym się z eksperta systemów informacji przestrzennej, programisty baz danych oraz specjalisty w zakresie telekomunikacji, którzy posiadają poniżej określone wykształcenie i doświadczenie:
1. Ekspert systemów informacji przestrzennej (posiada wykształcenie wyższe): ● posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie przetwarzania geograficznych baz danych,
● posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i utrzymania relacyjnych baz danych,
● odpowiadał/współodpowiadał za proces przetwarzania danych w co najmniej 2 (słownie: dwóch) odebranych , na dzień składania ofert, projektach związanych z geoprzetwarzaniem danych telekomunikacyjnych.
2. Specjalista w zakresie telekomunikacji (posiada wykształcenie wyższe): ● posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu lub budowie sieci telekomunikacyjnych lub instalowaniu sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
● brał udział jako projektant sieci telekomunikacyjnych w co najmniej 2 projektach w zakresie projektowania sieci.
3. Architekt systemów przetwarzania danych (posiada wykształcenie wyższe): ● posiada co najmniej 3 letnie udokumentowane referencjami doświadczenie w projektowaniu rozproszonych systemów przetwarzania danych.
4. Ekspert Analityk (posiada wykształcenie wyższe): ● Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w:
- analizy systemowej
- modelowania matematycznego
- symulacji komputerowej
- formułowania i rozwiązywania problemów konstruowania sieci telekomunikacyjnej
- metod analizy efektywności systemów na podstawi badań i analizy modelu.
Po zmianie:
Zdolność techniczna lub zawodowa.
Opis sposobu spełnienia warunku:
a) Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, w ramach wykonanych lub wykonywanych usług, należycie wykonał co najmniej:
• 1 (jedną) usługę polegającą na standaryzacji lub analizie danych lokalizacyjnych i danych dotyczących sieci telekomunikacyjnych lub innych obiektów technicznych powiązanych ze sobą topologicznie, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (z podatkiem VAT) (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100 groszy), która została wykonana za pomocą oprogramowania typu ETL;
• 1 (jedną) usługę programistyczną w zakresie integracji bazodanowej danych pochodzących z różnych źródeł, zgromadzonych w relacyjnej bazie danych PostgreSQL, w zbiorze składającym się z co najmniej pięciu milionów unikalnych rekordów, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (z podatkiem VAT) (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100 groszy);
• 1 (jedno) opracowanie z zakresu analizy danych dotyczących infrastruktury telekomunikacyjnej lub inne opracowanie analityczne z zakresu ekonomicznych aspektów projektowania sieci o
wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (z podatkiem VAT) (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100 groszy).
b) Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że dysponuje Zespołem osób, składającym się z eksperta systemów informacji przestrzennej, programisty baz danych oraz specjalisty w zakresie telekomunikacji, którzy posiadają poniżej określone wykształcenie i doświadczenie:
1. Ekspert systemów informacji przestrzennej (posiada wykształcenie wyższe): • posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie przetwarzania geograficznych baz danych, • posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i utrzymania relacyjnych baz danych, • odpowiadał/współodpowiadał za proces przetwarzania danych w co najmniej 2 (słownie: dwóch) odebranych , na dzień składania ofert, projektach związanych z geoprzetwarzaniem danych telekomunikacyjnych.
2. Programista baz danych (posiada wykształcenie wyższe): • posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i utrzymania kodu SQL w bazie PostreSQL,
• brał udział jako programista baz danych w co najmniej 2 (słownie: dwóch) odebranych, na dzień składania ofert, projektach związanych z weryfikacją, standaryzacją, poprawą i wzbogaceniem danych.
3. Specjalista w zakresie telekomunikacji (posiada wykształcenie wyższe): • posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu lub budowie sieci telekomunikacyjnych lub instalowaniu sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
• brał udział jako projektant sieci telekomunikacyjnych w co najmniej 2 projektach w zakresie projektowania sieci.
Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia warunków określonych powyżej, przez jedną osobę, tzn. jedna osoba może potwierdzać spełnienie warunku określonego dla Eksperta
systemów informacji przestrzennej oraz Programisty baz danych. W pozostałym zakresie Zamawiający nie dopuszcza łączenia potwierdzenia spełnienia warunków przez jedną osobę.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne
- Dostawa licencji Microsoft Office 365 lub równoważnych subskrypcji pakietu usług hostowanych - subskrypcja na użytkownika wraz usługą wdrożenia
- Wykonanie remontu konserwatorskiego drzwi wejściowych od strony placu Narutowicza oraz od strony ul. Mochnackiego w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Akademik" przy placu Narutowicza 5
- Dostawa mięsa i wędlin
- Wymiana istniejącego okna wystawowego (stalowego) na nową stolarkę aluminiową w Kielcach przy ul. Petyhorskiej 15
- Utrzymanie wód i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Łowiczu w podziale na 4 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie Systemu poczty elektronicznej dla jednostek Nieoświatowych Gminy Lublin wraz ze wsparciem technicznym
- Utrzymanie systemu sterowania oświetleniem w ciągu obwodnicy Olsztyna administrowanej przez GDDKiA Oddział w Olsztynie, Rejon w Olsztynie
- Usługa subskrypcji systemu Splunk
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Repki przez wdrożenie SZBI, podniesienie świadomości oraz zakup sprzętu zwiększającego bezpieczeństwo
- Przygotowanie i wdrożenie systemu informatycznego zintegrowanego z aplikacją mobilną do obsługi ogólnopolskiej kampanii "Rowerowy Maj" wraz z usługami utrzymania, analitycznymi oraz programistycznymi
- Przedłużenie opieki serwisowej i wsparcia dla urządzeń sieciowych i serwerów wraz z rozszerzeniem gwarancji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.