eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › WOFiTM/11/2024/TP - Dostawa środków ochrony indywidualnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WOFiTM/11/2024/TP - Dostawa środków ochrony indywidualnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY OŚRODEK FARMACJI I TECHNIKI MEDYCZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010043013

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WOJSKA POLSKIEGO 57

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wofitm@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wofitm.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/wofitm

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WOFiTM/11/2024/TP - Dostawa środków ochrony indywidualnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-817aca69-be90-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003009/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.50 Medyczne środki materiałowe CZI Środki ochrony indywidualnej i produkty biobójcze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00074049

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOFiTM/11/2024/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obuwie chemoodporne:
- wykonane z kompozycji PVC, gumy nitrylowej, polimerów,
- podeszwa lub wkładka antygrzybicowa oraz podnosek,
- wysoka cholewka,
-olejoodporne i wodoodporne,
- właściwości antyelektrostatyczne,
- kolor preferowany w odcieniach: czarnym, oliwkowym, szarości lub khaki
-spełniający wymagania:
normy EN 20345, EN 61340-3, EN 13832-3
kategoria ochrony CE: Kategoria II
kategoria S5 SRA/SRC AN, rozmiar 38, Gwarant - 10 par

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 6136,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Maska pełnotwarzowa:
- maska pełnotwarzowa wielorazowa do ochrony dróg oddechowych i całej powierzchni twarzy,
- pozwalająca na filtrację powietrza przy zastosowaniu dodatkowego filtra,
-system pojedynczego filtra,
- kształt pozwalający na szerokie pole widzenia - panoramiczny wizjer,
- kształt korpusu pozwalający na dopasowanie się do każdego rodzaju twarzy,
- paski ściągające wytrzymałe pozwalające na regulację i dopasowanie do kształtu głowy, aby zapewnić szczelność.
- zawór pozwalający zmniejszać opory oddychania
- łatwa do czyszczenia, dekontaminacji i konserwacji,
- posiadająca normy EN136
- rozmiar - M/L - 13 szt - Gwarant
- rozmiar XL - 20 szt. - Gwarant

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 24204,84 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Środek do szybkiej dezynfekcji rąk i skóry zawierający alkohol izopropylowy 5 l, Gwarant 500 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające

4.5.5.) Wartość części: 64290,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mydło w płynie do skóry 1 L - Gwarant - 100 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 33711900-6 - Mydło

4.5.5.) Wartość części: 4407,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Środek do dezynfekcji do urządzenia Nocospray 1 L roztwor 6% - Gwarant 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające

4.5.5.) Wartość części: 2570,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87350,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87350,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87350,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87350,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-06

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.