Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
08/NBO/2025 Dostawa macierzy dyskowej wraz z instalacją i wdrożeniem dla Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Pomorski w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Arciszewskiego 22a
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@upsl.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upsl.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
08/NBO/2025 Dostawa macierzy dyskowej wraz z instalacją i wdrożeniem dla Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3c37a1f-8c1d-438a-9ad5-ddc3e454849a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Ze względu na pilność sytuacji oraz konieczność zapewnienia ciągłości działania serwerowni , nie jest możliwe przeprowadzenie postępowania w procedurze podstawowej w celu wybrania wykonawcy, tzn. nie jest możliwe zachowanie terminów określonych dla trybu podstawowego, ze względu na natychmiastową konieczność naprawy sytemu. Awaria macierzy dyskowej FC jest sytuacją nagłą i nieprzewidywalną, która bezpośrednio wpływa na funkcjonowanie naszej uczelni
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 08/NBO/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 211725 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowej wraz z instalacją i wdrożeniem dla Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku.
2) Wspólny Słownik Zamówień: 30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III niniejszej SWZ.
4) Warunki realizacji zamówienia określa również wzór umowy (Część II SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251166,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251535,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251166,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nazwa: Firma XERIMA Jan Szwakop
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8171000011
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251166,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Świadczenie usług informatycznych - administrowanie i zarządzanie oprogramowaniem klasy HIS firmy CompuGroup Medical Polska Spółka z o. o. oraz wsparcie użytkowników końcowych - nr 56/TP/2025
- Kompleksowe ubezpieczenie dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego (Zadanie nr 1-3)
- Sukcesywne dostawy wędlin wieprzowych, mięsa wieprzowego oraz podrobów do Aresztu Śledczego w Słupsku.
- Zakup łóżek o konstrukcji metalowej wraz z zestawami do piętnowania oraz materacami.
- Realizacja wyroków eksmisyjnych bez przyznanego prawa do najmu socjalnego wybranych lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska
- "Strefa zabaw i rekreacji w Parku Kultury i Wypoczynku - Słupski Budżet Obywatelski 2025" - wykonanie robót budowlanych
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Lubartów"
- Zakup i dostawa serwerów wraz z migracją danych, macierzy oraz sprzętu komputerowego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania systemu SIEM wraz z modułem SOAR, wdrożenie i konfiguracja systemu SIEM, wdrożenie i konfiguracja modułu SOAR na okres 12 msc. oraz dostawę urządzenia UTM
- Dostawa i wdrożenie systemu zapasowego (Backup) działającego w odrębnej lokalizacji poza głównym centrum przetwarzania danych w ramach realizacji projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Jutrosin" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.