Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00207443/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
- 2024/BZP 00212645/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-21
- 2024/BZP 00224249/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa: systemu monitoringu wizyjnego, systemu monitoringu bazującego na GPS i systemu RFID identyfikacji kontenerów wraz z kartami SIM
w pojazdach Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD OCZYSZCZANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411416981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Saperska 23
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 525 92 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzoleszno.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoleszno.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8881821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa: systemu monitoringu wizyjnego, systemu monitoringu bazującego na GPS i systemu RFID identyfikacji kontenerów wraz z kartami SIMw pojazdach Zamawiającego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-737ecd60-ccde-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207443
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.PP.02.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 941937,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa: systemu monitoringu wizyjnego, systemu monitoringu bazującego na GPS i systemu RFID identyfikacji kontenerów wraz z kartami SIM w pojazdach wskazanych przez Zamawiającego.
2. Gdziekolwiek w niniejszym OPZ występują nazwy: „system monitoringu wizyjnego”, „system GPS”, „system monitoringu bazującego na GPS”, „GPS”, „system RFID automatycznej identyfikacji kontenerów”, „system RFID”, „system”, „system informatyczny”, „oprogramowanie” są to nazwy wchodzące w skład jednego systemu. Zawierają one zbiór funkcjonalności, które powinny występować w jednym systemie
4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo
32333200-8 - Kamery wideo
38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
64214100-0 - Usługi w zakresie udostępnienia łączności satelitarnej
51240000-6 - Usługi instalowania urządzeń nawigacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Miejski Zakład Oczyszczania Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie, przy ul. Saperskiej 23, działając na podstawie art. 255 pkt 3) oraz art. 260 ustawy z dn. 11.09.2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm., dalej: PZP) informuje, że postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1255633,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2042306,00 PLN
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej dot. przebudowy budynku OSP Leszno Gronowo
- sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lesznie
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Nadleśnictwa Karczma Borowa w 2026 roku
- Sukcesywne dostawy laboratoryjnego sprzętu jednorazowego, testów diagnostycznych oraz odczynników, materiałów kontrolnych, eksploatacyjnych i elementów zużywalnych do wykonywania badań laboratoryjnych
- "Świadczenie usług ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w 2026 roku"
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń multimedialnych
- Remont oraz doposażenie budynków Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Więcborku oraz Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Więcborku
- Kompleksowa usługa wymiany wodomierzy wraz ze zdalnym odczytem ich wskazań w latach 2026-2030
- Dostawa i montaż książkomatu i infokiosku na potrzeby Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Więcborku
- Dostawa kamery termowizyjnej. Znak sprawy DZPZ.282.111.2025.AG.
- Dostawa samochodu operacyjnego do obsługi projektu
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





