eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Pałuckim Centrum Zdrowia Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Pałuckim Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŁUCKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093213309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 30

1.5.2.) Miejscowość: Żnin

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalznin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalznin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalznin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Pałuckim Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b674dd5-0019-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153349/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCZ/II-ZP/08/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 582389,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Pałuckim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie zlokalizowana w budynku Hydrofornii.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w dokumentacji projektowej, stanowiąca Załącznik nr 7 do SWZ. Dokumenty składające się na dokumentację projektową należy traktować, jako wzajemnie wyjaśniające się i uzupełniające.
3. Przedmiar robót nie stanowi szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia i został załączony do SWZ pomocniczo w celu umożliwienia Wykonawcy sporządzenia kalkulacji.
4. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace w porozumieniu z Zamawiającym, zgodnie
z załączoną dokumentacją. Ponadto zamówienie należy wykonać w sposób gwarantujący spełnienie warunków:
1) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.),
2) właściwych przepisów bhp i ppoż.
5. Zakres prac obejmuje w szczególności:
a) branża budowlana
− wymiana posadzki oraz zbrojeń,
− wykończenie posadzka – płytki gresowe,
− wykończenie ścian do wysokości 2m – płytki ceramiczne,
− wykończenie ścian powyżej 2m i sufitów – malowanie – farba emulsyjna,
− ścianki działowe pełne,
− wymiana drzwi.
b) branża sanitarna:
− demontaż istniejących aeratorów, filtrów, zbiorników, orurowania oraz armatury- armatura i rury stalowe,
− montaż filtrów ciśnieniowych Ø1000 mm wraz ze złożami filtracyjnymi
− montaż aeratorów ciśnieniowych o średnicy Ø800 mm i Ø500 mm,
− montaż zestawu hydroforowego,
− montaż sprężarek bezolejowych w obudowie dźwiękochłonnej,
− montaż dmuchawy w obudowie dźwiękochłonnej,
− montaż zbiornika hydroforowego o pojemności 18 m3
− montaż rurociągów,
− montaż armatury – przepustnice, zawory, rotametry, manometry, wodomierze
− montaż stacji przygotowania powietrza,
− intalacja kanalizacyjna,
− instalacja wentylacyjna,
− instalacja wodociągowa.
c) branża elektryczna i AKPiA:
− wykonanie zasilania urządzeń technologicznych stacji uzdatniania wody,
− wykonanie sterowanie urządzeniami technologicznymi,
− montaż rozdzielni i szafy automatyki,
− instalacje oświetlenia roboczego i awaryjnego,
− intalacja uziemienia,
− instalacje gniazd elektrycznych,
− pomiary parametrów elektrycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ oraz dokumentacji projektowej - Załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 707929,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 808110,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 707929,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROJPRZEM EKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540234112

7.3.3) Ulica: Zamość ul. Osiedlowa 1

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 707929,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.