Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług bieżącego utrzymania oświetlenia drogowego na sieciach wspólnych i wydzielonych będących własnością TAURON Nowe Technologie S.A. na terenie Miasta i Gminy Olkusz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326260100
1.5.8.) Numer faksu: 326260217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług bieżącego utrzymania oświetlenia drogowego na sieciach wspólnych i wydzielonych będących własnością TAURON Nowe Technologie S.A. na terenie Miasta i Gminy Olkusz.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3817b44c-fd19-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017741/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Świadczenie usług bieżącego utrzymania oświetlenia drogowego na sieciach wspólnych i wydzielonych będących własnością TAURON Nowe Technologie S.A. na terenie Miasta i Gminy Olkusz.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Firma Tauron Nowe Technologie jest właścicielem sieci oświetlenia ulicznego. W latach poprzednich Firma Tauron nie wyrażała zgody na prowadzenie eksploatacji i konserwacji instalacji oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olkusz przez inny podmiot. Specyfika problemów występujących w energetyce zawodowej eksploatacji rozległych sieci rozdzielczych niskiego napięcia wymaga obsługi przez wysoko wykwalifikowanych i wyspecjalizowanych pracowników, prowadzenia robót w technologii pod napięciem, dyspozycyjności służb utrzymania ruchu i zapewnienia im łączności radiowej z kierownictwem dozorującym ruch sieci
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.271.3.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 492078,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług bieżącego utrzymania oświetlenia drogowego na sieciach wspólnych i wydzielonych będących własnością TAURON Nowe Technologie S.A. na terenie Miasta i Gminy Olkusz.
Wykaz opraw oświetleniowych sieci wspólnej będącej własnością: Tauron S.A. (załącznik nr 4 zaproszenia).
Wykaz opraw oświetleniowych sieci wydzielonej będącej własnością Tauron S.A. (załącznik nr 5 zaproszenia).
Usuwanie niesprawności punktów świetlnych w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego, liczonym w sposób następujący:
do 2 dni- w przypadku awarii całych ciągów oświetlenia,
do 2 dni- w przypadku uszkodzenia bezpiecznika w stacji,
do 7 dni- w przypadku uszkodzenia kabla,
do 7 dni- wykrycie i usunięcie awarii pojedynczej lampy na terenie miasta i sołectw.
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 584318,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584318,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 584318,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371998042
7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-314
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 584318,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-16 do 2023-06-16INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Przebudowa ulicy Na Skraju w Olkuszu.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganego prawem pozwolenia na budowę dla zadania: "Budowa drogi dojazdowej na dz. 2839/4 i innych w Olkuszu".
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont nawierzchni drogi powiatowej 1113K w miejscowości Dłużec".
- Świadczenie usługi całodziennego żywienia wychowanków dla Domu Dziecka "Dworek Marzeń" oraz Domu Dziecka "Pomocna Dłoń" w Olkuszu.
więcej: przetargi w Olkuszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.