Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00156442/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
- 2025/BZP 00168039/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-28
- 2025/BZP 00169662/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530512391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 26
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-401
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.salajczyk@usk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://usk-opole.logintrade.net/zapytania_email,193941,fcf74ff9abc554e7336b3a5da7bca2b5.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edd0f302-c6a9-4b94-bbe4-507993539056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241634
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036949/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sprzęt gastronomiczny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156442
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/2-23/233/42/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154464,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - urządzenia elektryczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 134800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - drobny sprzęt kuchenny4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 13414,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - wózki i regały4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 6250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110718,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196403,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112441,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A-Z Gastro Elżbieta Rurynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541006302
7.3.3) Ulica: Wiejska 122a
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELŻBIETA RURYNKIEWICZ A - Z Gastro
jakie przetargi wygrała firma
ELŻBIETA RURYNKIEWICZ A - Z Gastro
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112441,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11217,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17602,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11217,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gastromer Wiesław Wilhelm
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511357675
7.3.3) Ulica: Odrodzenia 19
7.3.4) Miejscowość: Lasowice Małe
7.3.5) Kod pocztowy: 46-280
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11217,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6281,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7736,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6281,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342947479
7.3.3) Ulica: Zawiszy Czarnego 24
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6281,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domów Dziennego Pobytu Złota Jesień i Magda - Maria w Opolu "
- Wymiana trzech pionów wodnokanalizacyjnych - roboty remontowo budowlane w budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu, przy ul. Piastowskiej 14.
- Usługa ubezpieczenia OC i NNW uczniów skierowanych na staże uczniowskie
- Remont wybranych pokoi biurowych - O/Opole, ul. Wrocławska, bud. A i B
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - wyposażenie mieszkań wspomaganych, treningowych usytuowanych przy ul. Lecha i ul. Mogileńskiej w Gnieźnie
- Dostawa wyposażenia dla filii SP nr 4 oraz PM Nr 18 w Toruniu w zakresie zakupu, dowozu i instalacji sprzętu i akcesoriów kuchennych, zmywalni oraz pieca konwekcyjno-parowego.
- "Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Cekcynie"
więcej: Sprzęt kuchenny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.