eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › "Remont budynku nr 2 na terenie JW. w Łomży".



Ogłoszenie z dnia 2021-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budynku nr 2 na terenie JW. w Łomży”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojsko

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont budynku nr 2 na terenie JW. w Łomży”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21aa0571-1a02-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006631/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Remont budynku nr 2 na terenie JW w Łomży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185781/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 27/W1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 188613,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania należy przeprowadzić remont trzech pomieszczeń biurowych oraz dwóch łazienek.

A. Roboty remontowo - budowlane:

Roboty rozbiórkowe:
- rozebranie istniejących posadzek;
- skucie glazury;
- wywóz gruzu na wysypisko w celu utylizacji.
Pomieszczenia biurowe
1. Wykonanie nowych posadzek. Konstrukcja posadzki:
- Izolacja ze styropianu EPS 200,
- Izolacja przeciwwilgociowa z folii polietylenowej,
- Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej dozbrojonej siatką o oczkach 10x10x0,4cm,
- Posadzki z płytek ceramicznych o wysokiej klasie ścieralności,
2. Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych na stropach i ścianach z jednoczesnym wyrównaniem powierzchni,
3. Gruntowanie podłoży preparatami wzmacniającymi – głęboko penetrującymi, np. gruntem głębokopenetrującym Ceresit CT 17 lub równoważnym (o takich samych parametrach),
4. Wykonanie tynków i gładzi gipsowej na remontowanych ścianach,
5. Malowanie farbami emulsyjnymi lateksowymi,
6. Wymiana istniejących parapetów na parapety z konglomeratu, grubość 3cm, rogi zaokrąglone,
7. Wymiana drzwi wewnątrzlokalowych kompletnych z ościeżnicą drewnianą, drzwi o wym 90x200, skrzydła drzwiowe wewnętrzne pełne + ościeżnica drewniana (kolorystyka do uzgodnienia z inwestorem) o szer. 90 cm w świetle ościeżnic , zamek wpuszczany z wkładką bębenkową na klucz płaski, klamki z szyldami, wzmocnione bolcami antywyważeniowymi,
8. Wykonanie sufitów podwieszanych.
Łazienki
1. Wykonanie nowych posadzek. Konstrukcja posadzki:
- Izolacja ze styropianu EPS 200,
- Izolacja przeciwwilgociowa z folii polietylenowej,
- Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej dozbrojonej siatką o oczkach 10x10x0,4cm,
- Posadzki z płytek ceramicznych o wysokiej klasie ścieralności (płytki w tej samej „kolekcji” producenta jak układana glazura, dopasowane kolorystycznie i wzorniczo),
2. Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych na stropach i ścianach
z jednoczesnym wyrównaniem powierzchni,
3. Gruntowanie podłoży preparatami wzmacniającymi – głęboko penetrującymi, np. gruntem głębokopenetrującym Ceresit CT 17 lub równoważnym (o takich samych parametrach),
4. Wykonanie tynków na remontowanych ścianach,
5. Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, płytki o wymiarach 30 x 60 cm, dwa kolory - beż i pochodne do uzgodnienia z użytkownikiem, spoina nie szersza niż 2 mm, klasa IV (PEI 4, - Ścieralność R10 - Nasiąkliwość max 3%, odporność na działanie środków domowego użytku min GB , Odporność min 3 klasa.
6. Wymiana istniejących parapetów na parapety z konglomeratu, grubość 3cm, rogi zaokrąglone,
7. Wykonanie sufitów podwieszanych.
Roboty towarzyszące ogólnobudowlane.

B. Instalacje elektryczne:
- Wymiana gniazd instalacji elektrycznej, oraz opraw oświetleniowych.
- Wymiana zabezpieczeń.
- Naprawa i wymiana częściowa pozostałego osprzętu instalacji elektrycznej.

C. Instalacje sanitarne:
- Naprawa i częściowa wymiana instalacji kanalizacyjnej wraz z „białym montażem” w odnawianych pomieszczeniach,
- Częściowa wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji,
- Częściowa wymiana instalacji sanitarnej
- Częściowa wymiana instalacji c.o. wraz z grzejnikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Embrus Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 718-215-66-44

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.