Og³oszenie z dnia 2022-07-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00321288/01 - Wynik z dnia 2022-08-26
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO – ROZPOZNAWCZEGO DLA OSP W MI£ORADZU
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MI£ORADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747916
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¯u³awska 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mi³oradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-213
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552711531
1.5.8.) Numer faksu: 552711565
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@miloradz.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.miloradz.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO – ROZPOZNAWCZEGO DLA OSP W MI£ORADZU
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9fd4c0f7-fd1a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00241610
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00016783/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup samochodu lekkiego ratowniczo - rozpoznawczego dla Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Mi³oradzu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/miloradz3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/miloradz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe informacje, w tym wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej znajduj± siê w SWZ - rozdzia³ XI
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L 119 Z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Mi³oradz z siedzib±: ul. ¯u³awska 9, 82-213 Mi³oradz, z któr± mo¿na skontaktowaæ siê pisemnie na adres siedziby, poprzez adres e-mail: ug@miloradz.malbork.pl lub telefonicznie pod nr tel. 55 271 15 31;
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest: Pani Ma³gorzata Olszewska, z któr± mo¿na skontaktowaæ siê pisemnie na adres siedziby, poprzez adres e-mail: iod@miloradz.malbork.pl lub telefonicznie pod nr tel. 55 271 15 31, wew. 26;
3) Pani/Pana dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr R.271.20.2022 – pod nazw± „ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO – ROZPOZNAWCZEGO DLA OSP W MI£ORADZU”, prowadzonym w trybie postêpowania przeprowadzonego na postawie art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani±/Pana dotycz±cych, jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1];
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO[2];
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: R.271.20.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego samochodu ratowniczo–rozpoznawczego z napêdem 4x4 typu pick-up o minimalnej pojemno¶ci 1900 cm³ i minimalnej mocy 153 KM dla Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Mi³oradzu, zgodnie z szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do niniejszej SWZ, oraz zasadami aktualnej wiedzy technicznej.
2. Dostarczony samochód winien posiadaæ komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi na terenie Polski, na zasadach dopuszczenia do ruchu, tj.:
1) faktura sprzeda¿y,
2) karta pojazdu,
3) ¶wiadectwo homologacji,
4) ¶wiadectwo zgodno¶ci WE
3. Pojazd powinien spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) byæ bez wad i uszkodzeñ, zgodny z obowi±zuj±cymi normami,
2) przepisy o ruchu drogowym z uwzglêdnieniem wymagañ dotycz±cych pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustaw± z dnia 20 czerwca 1997 r Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z pó¼n. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy,
3) Rozporz±dzenia Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów s³u¿±cych zapewnieniu bezpieczeñstwa publicznego lub ochronie zdrowia i ¿ycia oraz mienia, a tak¿e zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do u¿ytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, z pó¼n. zm). Aktualne ¶wiadectwo dopuszczenia dla pojazdu i wyposa¿enia podlegaj±cego dopuszczeniu oraz sprawozdanie z badañ nale¿y dostarczyæ najpó¼niej w dniu odbioru techniczno-jako¶ciowego przedmiotu zamówienia,
4) musi odpowiadaæ wszystkim cechom okre¶lonym w specyfikacji warunków zamówienia oraz opisie przedmiotu zamówienia dalej „OPZ” (za³±cznik nr 1 do SWZ),
5) podwozie pojazdu musi posiadaæ ¶wiadectwo homologacji typu - zgodnie z ustaw± z dnia 20 czerwca 2007 r. – Prawo o ruchu drogowym. W przypadku gdy przekroczone zosta³y warunki zabudowy okre¶lone przez producenta podwozia, wymagane jest ¶wiadectwo homologacji typu pojazdu kompletnego oraz zgoda producenta podwozia na wykonanie zabudowy. ¦wiadectwo nale¿y dostarczyæ najpó¼niej w dniu odbioru techniczno -jako¶ciowego pojazdu.
6) oznakowanie pojazdu powinno byæ zgodne z Zarz±dzeniem Nr 1 Komendanta G³ównego PSP z dnia 24 stycznia 2020 r., w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych PSP tj. napisy STRA¯ na drzwiach przednich, numery operacyjne oraz oznakowanie ta¶m± odblaskow±. Dane dotycz±ce oznaczenia zostan± przekazane w trakcie realizacji zamówienia na wniosek Wykonawcy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34144210-3 - Wozy stra¿ackie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34113000-2 - Pojazdy z napêdem na 4 ko³a
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ opisany w rozdziale XVII "OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT"
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji mechanicznej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 108 ust. 1 Pzp ;
2. Zamawiaj±cy nie wskazuje podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Wykluczenie Wykonawcy nastêpuje zgodnie z art. 111 PZP.
4. Zamawiaj±cy, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, to jest:
- o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wed³ug za³±cznika nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Je¿eli pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem , przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Pe³nomocnictwo powinno byæ do³±czone do oferty.
4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego w wyznaczonym przez siebie terminie kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
5. Zamawiaj±cy nie zastrzega osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych czê¶ci zamówienia.
6. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie winna zawieraæ wszystkie dokumenty, o¶wiadczenia i informacje wymienione w SWZ.
8. Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdziale X sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie; o¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia;
9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ nie okre¶la wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.
10. Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
11. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci wymienionych w SWZ lub projekcie umowy– pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-14 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/miloradz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-08
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-ga¶niczego z napêdem 4x4 kategorii 2 (uterenowiony) dla OSP Jaszkowa Dolna
- Zakup wraz z dostaw± sprzêtu w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej dla Gminy Wi±zów
- Dostawa agregatów pr±dotwórczych dla Gminy Lutomiersk
- "Wsparcie jednostki OSP w Klejnikach poprzez zakup ¶redniego samochodu ratowniczo-ga¶niczego"
- Dostawa samochodu typu pickup z zabudow± skrzyni ³adunkowej
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu quad ATV z przyczepk± do transportu poszkodowanego
wiêcej: Pojazdy z napêdem na 4 ko³a »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





