eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipka › ,, Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Łąkiem oraz Urzędu Gminy w Lipce ''



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,, Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Łąkiem oraz Urzędu Gminy w Lipce ’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lipka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791371

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 28

1.5.2.) Miejscowość: Lipka

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-420

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipka.pnet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalipka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.gminalipka.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,, Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Łąkiem oraz Urzędu Gminy w Lipce ’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bbe7c3c-cd60-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036830/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku UG Lipka oraz SP Łąkie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155187

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.TBSiUG.2023.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty budowlane:
Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynku urzędu polegającej na wykonaniu następujących prac:
- wykonanie wykopów w celu wykonania izolacji przeciwwilgociowej i termicznej,
- zabezpieczenie ścian poniżej poziomu terenu izolacją przeciwwilgociową,
- ocieplenie ścian piwnicy styropianem gr. 12 cm,
- wykonanie odprowadzenie wody od budynku drenażem,
- ocieplenie stropodachu części nowej urzędu styropapą gr. 22 cm wraz z położeniem 2 warstw papy termozgrzewalnej,
- demontaż i montaż nowych obróbek dekarskich i orynnowanie,
- demontaż i montaż instalacji odgromowej,
- w części starej urzędu ocieplenie wełną mineralną gr. 24 cm strop wraz z wykonaniem podłogi z płyt OSB,
- wymiana drzwi wejściowych- UWAGA !! wyłączone z postępowania
- modernizacja oświetlenia na led wraz z wykonaniem okablowania wraz z gniazdami wtykowymi i klawiszowymi,
- zakup agregatu prądotwórczego w celu zapewnienia stałej dostawy energii elektrycznej.

Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynku szkoły podstawowej polegającej na wykonaniu następujących prac:
- wykonanie ocieplenia ścian budynku styropianem gr. 14 i 15 cm wraz z wyprawą elewacyjną ,
- wykonanie wykopów w celu wykonania izolacji przeciwwilgociowej i termicznej,
- zbezpieczenie ścian poniżej poziomu terenu izolacją przeciwwilgociową,
- ocieplenie ścian piwnicy styropianem gr. 11 i 12 cm,
- ocieplenie stropadachu wentylowanego nad łącznikiem i dachu na sali gimnastycznej styropapą gr. 18 cm wraz z położeniem 2 warstw
papy termozgrzewalnej,
- demontaż i montaż nowych obróbek dekarskich i orynnowania,
- demontaż i montaż instalacji odgromowej,
- ocieplenie podłogi nieogrzewanego poddasza budynku wełną minerlaną gr. 24 cm strop wraz z wykonaniem podłogi z płyt OSB,
- ocieplenie wełną minerlaną gr. 24 cm i zabudowa skosów w starej części budynku szkoły,
- modernizacja instalacji grzewczej - wymiana źródła ciepła - demontaż z utylizacją istniejących kotłów CO i montaż kotłowni na pellet o mocy 180 - 200 kW, klasy jakości "5" wraz z osprzętem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45262522-6 - Roboty murarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432210-9 - Wykładanie ścian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2840000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3619831,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2840000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVA TERM BUDOWNICTWO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642681488

7.3.3) Ulica: Wronia 1

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża elektryczna
branża sanitarna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2840000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.