Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00259055/01 - Wynik z dnia 2023-06-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY ŻYWNOŚCI WRAZ Z TRANSPORTEM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski w Bielsku-Białej
1.3.) Oddział zamawiającego: Żłobek Bielsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241902606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Brodzińskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 4962180
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobek@zlobekbielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zlobekbielsko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka nad dziećmi w wieku do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE DOSTAWY ŻYWNOŚCI WRAZ Z TRANSPORTEM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88832bdb-ff8e-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88832bdb-ff8e-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje, Zamawiający oraz Wykonawcy, będą przekazywać drogą elektroniczną.
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach.txt,.rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt1. Ofertę, a także oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
7. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”, z którymi Wykonawca ma obowiązek zapoznania się.
8. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania), musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
10. Dokumenty elektroniczne, wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt. 8, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w zał. nr 2 rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 8 SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej jako: RODO), zamawiający jako administrator danych osobowych wypełnia obowiązek informacyjny związany z gromadzeniem danych osobowych bezpośrednio od osób fizycznych, których dane dotyczą, w celu związanym z nin. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, informując wykonawcę, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Dyrektor Żłobka Miejskiego w Bielsku-Białej, ul. Kazimierza Brodzińskiego 22, 43-300 Bielsko-Biała, tel. 33 / 496 21 80;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Żłobku Miejskim w Bielsku-Białej:
jest Pani Joanna Kirszniok, dane kontaktowe: tel. 33 / 496 42 23, adres e-mail: joanna.kirszniok@zlobekbielsko.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ŻŁ.M-P2/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 141470,29 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne produkty spożywcze
4.2.5.) Wartość części: 47000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający w każdej części zamówienia, będzie stosował takie same kryteria wyboru, opisane poniżej.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1. Cena brutto [C] 80% 80 punktów
2. Czas konieczny na wymianę i uzupełnienie towaru (CWU) 20% 20 punktów
2. Sposób punktacji w ramach kryteriów:
3. Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. (w każdej części zamówienia z osobna). Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z trzech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt.:
Ocp = C+CWU
gdzie:
Ocp – liczba punktów uzyskana za wszystkie kryteria = ocena całkowita punktowa
C – liczba punktów otrzymana w kryterium „Cena brutto”
CWU – liczba punktów otrzymana w kryterium „Czas czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru”
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach.
4. Punktowe Kryterium – Cena brutto [C]
Zamawiający przyzna 80 pkt. w ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
Najniższa cena brutto z rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert
C = ------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 80 pkt.
Cena brutto badanej oferty
5. Punktowe Kryterium – Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru (CWU)
Zaoferowany „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. zaoferowany czas przez Wykonawcę w ofercie tj. czas na wymianę wadliwego, uszkodzonego, niegodnego z zamówieniem lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków w towarze liczony od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji w chwili odbioru towaru do momentu uzupełnienia wadliwego towaru
W każdej części zamówienia punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
20 pkt. – do 2 godziny
10 pkt. – od 2 do 3 godziny
0 pkt. – od 3 godziny do maksymalnie 4 godzin.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 20,00 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso, ryby mrożone
4.2.5.) Wartość części: 27000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający w każdej części zamówienia, będzie stosował takie same kryteria wyboru, opisane poniżej.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1. Cena brutto [C] 80% 80 punktów
2. Czas konieczny na wymianę i uzupełnienie towaru (CWU) 20% 20 punktów
2. Sposób punktacji w ramach kryteriów:
3. Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. (w każdej części zamówienia z osobna). Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z trzech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt.:
Ocp = C+CWU
gdzie:
Ocp – liczba punktów uzyskana za wszystkie kryteria = ocena całkowita punktowa
C – liczba punktów otrzymana w kryterium „Cena brutto”
CWU – liczba punktów otrzymana w kryterium „Czas czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru”
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach.
4. Punktowe Kryterium – Cena brutto [C]
Zamawiający przyzna 80 pkt. w ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
Najniższa cena brutto z rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert
C = ------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 80 pkt.
Cena brutto badanej oferty
5. Punktowe Kryterium – Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru (CWU)
Zaoferowany „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. zaoferowany czas przez Wykonawcę w ofercie tj. czas na wymianę wadliwego, uszkodzonego, niegodnego z zamówieniem lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków w towarze liczony od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji w chwili odbioru towaru do momentu uzupełnienia wadliwego towaru
W każdej części zamówienia punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
20 pkt. – do 2 godziny
10 pkt. – od 2 do 3 godziny
0 pkt. – od 3 godziny do maksymalnie 4 godzin.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 20,00 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nabiał i jaja
4.2.5.) Wartość części: 35000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający w każdej części zamówienia, będzie stosował takie same kryteria wyboru, opisane poniżej.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1. Cena brutto [C] 80% 80 punktów
2. Czas konieczny na wymianę i uzupełnienie towaru (CWU) 20% 20 punktów
2. Sposób punktacji w ramach kryteriów:
3. Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. (w każdej części zamówienia z osobna). Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z trzech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt.:
Ocp = C+CWU
gdzie:
Ocp – liczba punktów uzyskana za wszystkie kryteria = ocena całkowita punktowa
C – liczba punktów otrzymana w kryterium „Cena brutto”
CWU – liczba punktów otrzymana w kryterium „Czas czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru”
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach.
4. Punktowe Kryterium – Cena brutto [C]
Zamawiający przyzna 80 pkt. w ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
Najniższa cena brutto z rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert
C = ------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 80 pkt.
Cena brutto badanej oferty
5. Punktowe Kryterium – Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru (CWU)
Zaoferowany „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. zaoferowany czas przez Wykonawcę w ofercie tj. czas na wymianę wadliwego, uszkodzonego, niegodnego z zamówieniem lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków w towarze liczony od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji w chwili odbioru towaru do momentu uzupełnienia wadliwego towaru
W każdej części zamówienia punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
20 pkt. – do 2 godziny
10 pkt. – od 2 do 3 godziny
0 pkt. – od 3 godziny do maksymalnie 4 godzin.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 20,00 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce, świeże i mrożone
4.2.5.) Wartość części: 53000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający w każdej części zamówienia, będzie stosował takie same kryteria wyboru, opisane poniżej.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1. Cena brutto [C] 80% 80 punktów
2. Czas konieczny na wymianę i uzupełnienie towaru (CWU) 20% 20 punktów
2. Sposób punktacji w ramach kryteriów:
3. Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. (w każdej części zamówienia z osobna). Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z trzech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt.:
Ocp = C+CWU
gdzie:
Ocp – liczba punktów uzyskana za wszystkie kryteria = ocena całkowita punktowa
C – liczba punktów otrzymana w kryterium „Cena brutto”
CWU – liczba punktów otrzymana w kryterium „Czas czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru”
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach.
4. Punktowe Kryterium – Cena brutto [C]
Zamawiający przyzna 80 pkt. w ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
Najniższa cena brutto z rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert
C = ------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 80 pkt.
Cena brutto badanej oferty
5. Punktowe Kryterium – Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru (CWU)
Zaoferowany „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. zaoferowany czas przez Wykonawcę w ofercie tj. czas na wymianę wadliwego, uszkodzonego, niegodnego z zamówieniem lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków w towarze liczony od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji w chwili odbioru towaru do momentu uzupełnienia wadliwego towaru
W każdej części zamówienia punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
20 pkt. – do 2 godziny
10 pkt. – od 2 do 3 godziny
0 pkt. – od 3 godziny do maksymalnie 4 godzin.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 20,00 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo
4.2.5.) Wartość części: 4000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający w każdej części zamówienia, będzie stosował takie same kryteria wyboru, opisane poniżej.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :
L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1. Cena brutto [C] 80% 80 punktów
2. Czas konieczny na wymianę i uzupełnienie towaru (CWU) 20% 20 punktów
2. Sposób punktacji w ramach kryteriów:
3. Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. (w każdej części zamówienia z osobna). Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z trzech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt.:
Ocp = C+CWU
gdzie:
Ocp – liczba punktów uzyskana za wszystkie kryteria = ocena całkowita punktowa
C – liczba punktów otrzymana w kryterium „Cena brutto”
CWU – liczba punktów otrzymana w kryterium „Czas czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru”
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach.
4. Punktowe Kryterium – Cena brutto [C]
Zamawiający przyzna 80 pkt. w ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
Najniższa cena brutto z rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert
C = ------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 80 pkt.
Cena brutto badanej oferty
5. Punktowe Kryterium – Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru (CWU)
Zaoferowany „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. zaoferowany czas przez Wykonawcę w ofercie tj. czas na wymianę wadliwego, uszkodzonego, niegodnego z zamówieniem lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków w towarze liczony od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji w chwili odbioru towaru do momentu uzupełnienia wadliwego towaru
W każdej części zamówienia punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
20 pkt. – do 2 godziny
10 pkt. – od 2 do 3 godziny
0 pkt. – od 3 godziny do maksymalnie 4 godzin.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 20,00 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: formularze na platformie e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych w Bielsku-Białej.
- "Remont elewacji i pokrycia dachowego budynku Oddziału Rehabilitacji Dziennej Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku- Białej"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa ulicy Skalnej w Bielsku-Białej"
- Remont 2 niezamieszkałych lokali mieszkalnych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 2 części (etap IV)
- WYKONANIE ADAPTACJI HOLU W BUDYNKU SIEDZIBY URZĘDU W BIELSKU-BIAŁEJ PRZY UL. PARTYZANTÓW 55.
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.:"Przebudowa ulicy Schodowej i schodów w rejonie ul. Zamkowej 8 w Bielsku-Białej"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Głuszycy"
- Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych w Bielsku-Białej.
- Sukcesywna dostawa mięsa świeżego, wędlin oraz mięsa drobiowego dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Przetarg nieograniczony nr 5/2023 na zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Łętowni
- Dostawa artykułów spożywczych - powtórzenie
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.