eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LuzinoZakup wraz z dostawą i montażem pomocy dydakt., wyposażenia sal, mebli, oprogramowania oraz sprzętu ICT dla gm. jednostek organizacyjnych gm. Luzino, w ramach projektów realizowanych ze środków EFS+



Ogłoszenie z dnia 2025-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i montażem pomocy dydakt., wyposażenia sal, mebli, oprogramowania oraz sprzętu ICT dla gm. jednostek organizacyjnych gm. Luzino, w ramach projektów realizowanych ze środków EFS+

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUZINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ofiar Stutthofu 11

1.5.2.) Miejscowość: Luzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586782068

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_sc@luzino.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-luzino

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1079096

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą i montażem pomocy dydakt., wyposażenia sal, mebli, oprogramowania oraz sprzętu ICT dla gm. jednostek organizacyjnych gm. Luzino, w ramach projektów realizowanych ze środków EFS+

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afd7ef7d-ca6e-420a-bac5-1ec23ca7eba1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050264/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, wyposażenia sal, mebli, oprogramowania oraz sprzętu ICT w ramach projektów realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Program rozwoju edukacji przedszkolnej w Gminie Luzino" oraz "Podniesienie jakości edukacji włączającej w 6 szkołach podstawowych w Gminie Luzino" współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), PR. 5, Dz. 5.7 oraz 5.8

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165266

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach Umowy o dofinansowanie: FEPM.05.07-IZ.00-0032/23-00 , projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Projektu 5.7: "Programu Rozwoju Edukacji Przedszkolnej w Gminie Luzino", zostaną zakupione wraz z dostawą i montażem meble do: SP Sychowo, SP nr 2 Luzino oraz Gminnego Przedszkola, co szczegółowo zostało wskazane w zał. nr 5a do SWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania. W związku z przeznaczeniem zamówienia do użytku osób fizycznych, Zamawiający wymaga w związku z art. 100 ustawy Pzp, by przedmiot zamówienia był wykonany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia (...).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39161000-8 - Meble przedszkolne

39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki

4.5.5.) Wartość części: 42880,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach Umowy o dofinansowanie: FEPM.05.07-IZ.00-0032/23-00, projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Projektu 5.7: "Program rozwoju edukacji przedszkolnej w Gminie Luzino" zostanie zakupiony wraz z dostawą sprzęt elektroniczny do: SP Sychowo, SP nr 2 Luzino, SP nr 1 Luzino, Gminne Przedszkole, co szczegółowo zostało opisane w zał. nr 5b do SWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania. W związku z przeznaczeniem zamówienia do użytku osób fizycznych, Zamawiający wymaga w związku z art. 100 ustawy Pzp, by przedmiot zamówienia był wykonany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia (...).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652000-0 - Projektory filmowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 49474,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach Umowy o dofinansowanie: FEPM.05.07-IZ.00-0032/23-00, projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Projektu 5.7: "Programu Rozwoju Edukacji Przedszkolnej w Gminie Luzino " zostanie zakupione wraz z dostawą wyposażenie w pomoc dydaktyczną do: SP Sychowo, SP nr 2 Luzino, SP nr 1 Luzino, SP nr 1, SP Wyszecino, SP Barłomino, SP Kębłowo oraz Gminnego Przedszkola, co szczegółowo zostało wskazane w zał. nr 5c do SWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania. W związku z przeznaczeniem zamówienia do użytku osób fizycznych, Zamawiający wymaga w związku z art. 100 ustawy Pzp, by przedmiot zamówienia był wykonany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia (...).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 154485,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach Umowy o dofinansowanie: FEPM.05.08-IZ.00-0011/23-00, projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Projektu 5.8: "Podniesienie jakości edukacji włączającej w 6 szkołach podstawowych w Gminie Luzino" zostaną zakupione wraz z dostawą meble oraz wyposażenie do: SP nr 1 Luzino, SP nr 2 Luzino, SP Kębłowo oraz SP Wyszecino, co szczegółowo zostało wskazane w zał. nr 5d do SWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania. W związku z przeznaczeniem zamówienia do użytku osób fizycznych, Zamawiający wymaga w związku z art. 100 ustawy Pzp, by przedmiot zamówienia był wykonany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia (...).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39161000-8 - Meble przedszkolne

39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 43738,23 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach Umowy o dofinansowanie: FEPM.05.08-IZ.00-0011/23-00, projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Projektu 5.8: "Podniesienie jakości edukacji włączającej w 6 szkołach podstawowych w Gminie Luzino" zostanie zakupiony wraz z dostawą sprzęt elektroniczny do: SP nr 1 Luzino, SP Kębłowo oraz SP nr 2 Luzino, co szczegółowo zostało wskazane w zał. nr 5e do SWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania. W związku z przeznaczeniem zamówienia do użytku osób fizycznych, Zamawiający wymaga w związku z art. 100 ustawy Pzp, by przedmiot zamówienia był wykonany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia (...).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

4.5.5.) Wartość części: 41297,17 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach Umowy o dofinansowanie: FEPM.05.08-IZ.00-0011/23-00, projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Projektu 5.8: "Podniesienie jakości edukacji włączającej w 6 szkołach podstawowych w Gminie Luzino" zostanie zakupione wraz z dostawą wyposażenie w pomoc dydaktyczną do: SP nr 1 Luzino, SP nr 2 Luzino, SP Kębłowo , SP Wyszecino, SP Sychowo oraz SP Barłomino, co szczegółowo zostało wskazane w zał. nr 5f do SWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania. W związku z przeznaczeniem zamówienia do użytku osób fizycznych, Zamawiający wymaga w związku z art. 100 ustawy Pzp, by przedmiot zamówienia był wykonany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia (...).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 34453,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30182,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122151,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38003,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38003,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35553,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80701,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37572,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438

7.3.3) Ulica: Warszawska 151

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37572,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48888,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361414,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48888,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48888,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

*w ramach części 1 i 5 zamówienia :Wykonawca, który złożył najniższą ofertę, uchylił się od podpisania umowy;
*w ramach części 3 , 5 i 6 zamówienia: Odrzucono ofertę z powodu niezłożenia wyjaśnień w zakresie podejrzenia rażąco niskiej ceny, zgodnie z art. 226 ust. 2 pkt c ustawy Pzp, dlatego zaznaczono w ogłoszeniu pkt. 6.1.7.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.