Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00165266/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
- 2025/BZP 00226816/01 - Wynik z dnia 2025-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i montażem pomocy dydakt., wyposażenia sal, mebli, oprogramowania oraz sprzętu ICT dla gm. jednostek organizacyjnych gm. Luzino, w ramach projektów realizowanych ze środków EFS+
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUZINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ofiar Stutthofu 11
1.5.2.) Miejscowość: Luzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586782068
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_sc@luzino.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-luzino
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10790961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą i montażem pomocy dydakt., wyposażenia sal, mebli, oprogramowania oraz sprzętu ICT dla gm. jednostek organizacyjnych gm. Luzino, w ramach projektów realizowanych ze środków EFS+2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afd7ef7d-ca6e-420a-bac5-1ec23ca7eba1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050264/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, wyposażenia sal, mebli, oprogramowania oraz sprzętu ICT w ramach projektów realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Program rozwoju edukacji przedszkolnej w Gminie Luzino" oraz "Podniesienie jakości edukacji włączającej w 6 szkołach podstawowych w Gminie Luzino" współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), PR. 5, Dz. 5.7 oraz 5.82.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165266
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach Umowy o dofinansowanie: FEPM.05.07-IZ.00-0032/23-00 , projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Projektu 5.7: "Programu Rozwoju Edukacji Przedszkolnej w Gminie Luzino", zostaną zakupione wraz z dostawą i montażem meble do: SP Sychowo, SP nr 2 Luzino oraz Gminnego Przedszkola, co szczegółowo zostało wskazane w zał. nr 5a do SWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania. W związku z przeznaczeniem zamówienia do użytku osób fizycznych, Zamawiający wymaga w związku z art. 100 ustawy Pzp, by przedmiot zamówienia był wykonany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia (...).4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39161000-8 - Meble przedszkolne
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
4.5.5.) Wartość części: 42880,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach Umowy o dofinansowanie: FEPM.05.07-IZ.00-0032/23-00, projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Projektu 5.7: "Program rozwoju edukacji przedszkolnej w Gminie Luzino" zostanie zakupiony wraz z dostawą sprzęt elektroniczny do: SP Sychowo, SP nr 2 Luzino, SP nr 1 Luzino, Gminne Przedszkole, co szczegółowo zostało opisane w zał. nr 5b do SWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania. W związku z przeznaczeniem zamówienia do użytku osób fizycznych, Zamawiający wymaga w związku z art. 100 ustawy Pzp, by przedmiot zamówienia był wykonany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia (...).4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652000-0 - Projektory filmowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 49474,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach Umowy o dofinansowanie: FEPM.05.07-IZ.00-0032/23-00, projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Projektu 5.7: "Programu Rozwoju Edukacji Przedszkolnej w Gminie Luzino " zostanie zakupione wraz z dostawą wyposażenie w pomoc dydaktyczną do: SP Sychowo, SP nr 2 Luzino, SP nr 1 Luzino, SP nr 1, SP Wyszecino, SP Barłomino, SP Kębłowo oraz Gminnego Przedszkola, co szczegółowo zostało wskazane w zał. nr 5c do SWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania. W związku z przeznaczeniem zamówienia do użytku osób fizycznych, Zamawiający wymaga w związku z art. 100 ustawy Pzp, by przedmiot zamówienia był wykonany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia (...).4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 154485,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach Umowy o dofinansowanie: FEPM.05.08-IZ.00-0011/23-00, projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Projektu 5.8: "Podniesienie jakości edukacji włączającej w 6 szkołach podstawowych w Gminie Luzino" zostaną zakupione wraz z dostawą meble oraz wyposażenie do: SP nr 1 Luzino, SP nr 2 Luzino, SP Kębłowo oraz SP Wyszecino, co szczegółowo zostało wskazane w zał. nr 5d do SWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania. W związku z przeznaczeniem zamówienia do użytku osób fizycznych, Zamawiający wymaga w związku z art. 100 ustawy Pzp, by przedmiot zamówienia był wykonany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia (...).4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39161000-8 - Meble przedszkolne
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 43738,23 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach Umowy o dofinansowanie: FEPM.05.08-IZ.00-0011/23-00, projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Projektu 5.8: "Podniesienie jakości edukacji włączającej w 6 szkołach podstawowych w Gminie Luzino" zostanie zakupiony wraz z dostawą sprzęt elektroniczny do: SP nr 1 Luzino, SP Kębłowo oraz SP nr 2 Luzino, co szczegółowo zostało wskazane w zał. nr 5e do SWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania. W związku z przeznaczeniem zamówienia do użytku osób fizycznych, Zamawiający wymaga w związku z art. 100 ustawy Pzp, by przedmiot zamówienia był wykonany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia (...).4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
4.5.5.) Wartość części: 41297,17 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach Umowy o dofinansowanie: FEPM.05.08-IZ.00-0011/23-00, projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Projektu 5.8: "Podniesienie jakości edukacji włączającej w 6 szkołach podstawowych w Gminie Luzino" zostanie zakupione wraz z dostawą wyposażenie w pomoc dydaktyczną do: SP nr 1 Luzino, SP nr 2 Luzino, SP Kębłowo , SP Wyszecino, SP Sychowo oraz SP Barłomino, co szczegółowo zostało wskazane w zał. nr 5f do SWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania. W związku z przeznaczeniem zamówienia do użytku osób fizycznych, Zamawiający wymaga w związku z art. 100 ustawy Pzp, by przedmiot zamówienia był wykonany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia (...).4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 34453,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30182,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122151,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38003,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38003,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35553,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80701,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37572,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37572,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48888,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361414,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48888,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48888,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
*w ramach części 3 , 5 i 6 zamówienia: Odrzucono ofertę z powodu niezłożenia wyjaśnień w zakresie podejrzenia rażąco niskiej ceny, zgodnie z art. 226 ust. 2 pkt c ustawy Pzp, dlatego zaznaczono w ogłoszeniu pkt. 6.1.7.
INNE PRZETARGI LUZINO
więcej: przetargi LUZINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności i dostępności e-usług w Gminie Tarnowiec - dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem, konfiguracją oraz integracją z platformą sprzętową
- Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Lubartów"
- "Zakup wyposażenia do przedszkola" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Stworzenie Platformy Mare Nostrum LAB dla potrzeb Instytutu Archeologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Dostawa i wdrożenie modułowego systemu elektronicznej obsługi faktur i elektronicznego zarządzania dokumentacją dla 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.