Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00154882/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
- 2025/BZP 00173755/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-02
- 2025/BZP 00176937/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku biurowego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Czechowicach-Dziedzicach przy ulicy Ligockiej 1”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja budynku biurowego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Czechowicach-Dziedzicach przy ulicy Ligockiej 1”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87384bfd-a6ac-4390-a8d9-1e111e7cdf63
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041730/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Termomodernizacja budynku biurowego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Czechowicach-Dziedzicach przy ulicy Ligockiej 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154882
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 661482,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Termomodernizacja budynku biurowego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Czechowicach-Dziedzicach przy ulicy Ligockiej 1” obejmuje:
I. Roboty budowlane:
1. wymiana stolarki okiennej,
2. montaż stolarki drzwiowej i demontaż bram,
3. zamurowanie po otworach okiennych i drzwiowych,
4. docieplenie ścian w gruncie i cokołu
5. docieplenie ścian nadziemia
6. docieplenie stropodachu części parterowej, łącznika i części piętrowej
7. odwodnienie dachu ( rynny i rury spustowe)
8. remont kominów,
9. wykonanie drenażu opaskowego
10. wymiana instalacji odgromowej
11. wymiana daszku na nowe z poliwęglanu
12. demontaż i ponowny montaż jednostek zew. klimatyzatorów
13. wykucie i montaż drobnych elementów na elewacji
14. drabiny inspekcyjne na dach
15. schody zewnętrzne
16. dobudowa pomieszczenia gospodarczego
17. plac postojowy i chodniki
II. Instalacje sanitarne
1. Instalacja centralnego ogrzewania,
2. roboty demontażowe
3. roboty uzupełniające budowlane towarzyszące
Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej.
− Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe w obiekcie.
− Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane .
− Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, p.poż oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
− Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska pozytywne protokoły ich odbiorów od stosownych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymi do prawidłowego użytkowania obiektu.
INNE UWARUNKOWANIA:
1. Ze względu na charakter obiektu, w którym będą prowadzone roboty remontowo-budowlane Zamawiający oczekuje od Wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych w czynnym budynku biurowym.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania i przeprowadzenia prac w sposób gwarantujący ciągłe funkcjonowanie obiektu oraz zminimalizowanie ograniczeń i uciążliwości związanych z wykonywanymi pracami.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, odpowiedniego wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz odpowiedniego zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.
4. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy.
5. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.
6. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia.
7. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, nietoperzy, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów materiałów z demontażu, rozbiórek, a dokumenty potwierdzające dokonanie ww. wywozu dostarczy Zamawiającemu.
9. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót objętych umową. Harmonogram będzie określał oraz wyraźnie wskazywał zaawansowanie robót wraz z wartościami tych robót. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie części robót przez podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w harmonogramie rzeczowo finansowym szczegółowy zakres robót wykonywanych przez podwykonawców. Sporządzony harmonogram rzeczowo-finansowy musi być zgodny z dokumentacją projektową i STWiOR. Podczas opracowania harmonogramu, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie czynniki, mogące wystąpić w okresie, w którym roboty będą wykonywane, a mogące ograniczyć postęp robót.
Harmonogram będzie podlegał zatwierdzeniu przez ustanowionego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
WAŻNE:
− Wszystkie materiały, urządzenia itp. użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz być pierwszego gatunku,
− Instrukcje obsługi przekazane Zamawiającemu powinny być w języku polskim,
− Dokumentami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie są:
• Polskie Normy - Certyfikaty zgodności z Polską (Europejską) Normą lub równoważne;
• polskie aprobaty techniczne - Deklaracje zgodności z Polską (Europejską) Aprobatą Techniczną lub równoważne;
• polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw - Aprobaty techniczne lub równoważne w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej (Europejskiej) Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją;
• krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570, z późn. zm.) lub równoważne.
− Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają ww. wymagań nie mogą zostać użyte do wykonania robót.
− Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć potwierdzone dokumenty dopuszczające wyrób do stosowania w budownictwie przed wbudowaniem wyrobu. Demontaż wbudowanych wyrobów nie posiadających dopuszczenia do stosowania w budownictwie dokonany będzie na koszt Wykonawcy.
− Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
− Wykonawca zobowiązany jest do zaprezentowania Zamawiającemu listy materiałów, które zamierza użyć podczas przebudowy, co najmniej 5 dni przed zabudową i uzyskać pisemną akceptację ich stosowania.
− Zamawiający ma prawo domagać się od Wykonawcy dołączenia próbek do ww. listy materiałów oraz dokumentów potwierdzających jakość, pochodzenie, właściwości np. certyfikaty badań itp. Wszelakie materiały, urządzenia i wyroby użyte w ramach prowadzonej inwestycji powinny być fabrycznie nowe i nieużywane, wolne od wad fabrycznych, najwyższej klasy jakości, posiadające odpowiednie atesty i deklaracje zgodności. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za jakość przeprowadzonych robót, metody użyte przy wykonywaniu prac oraz ich zgodność z dokumentacją projektową i zaleceniami Zamawiającego.
− Wskazane w projektach konkretne typy urządzeń i materiałów określają standard wykonania i wymogi techniczne dla stosowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza stosowanie w trakcie procesu budowlanego materiałów zamiennych równoważnych tylko wtedy, gdy:
• materiały zamienne są podobne konstrukcyjnie i posiadają nie gorsze pod każdym względem parametry techniczne i jakościowe,
• parametry techniczne są potwierdzone badaniami (świadectwa, certyfikaty) wykonanymi przez certyfikowane jednostki badawcze,
• Wykonawca uzgodni zamianę z Zamawiającym i uzyska zgodę na zastosowanie urządzeń i materiałów zamiennych wydaną w formie pisemnej.
− Zamawiający wymaga od Wykonawcy zrealizowania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm, przenoszących normy europejskie przenoszących te normy oraz zgodnie z projektami budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
− Materiały, które dostarczy Wykonawca muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów budowlanych, dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych Ustawie Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017r., poz. 1332 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016r. poz. 1570 z późn. zm.).
− Na każde żądanie Zamawiającego (inspektora nadzoru), Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń: certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną lub równoważne. Atesty dostarcza Wykonawca na własny koszt.
− Roboty składające się na przedmiot zamówienia objęte projektem należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy, normy zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym, z należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
− Wszystkie wykonywane prace muszą być prowadzone w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu przebywających tam osób.
Roboty realizowane będą na podstawie:
− Decyzji pozwolenia na budowę nr 212/25 wydanej przez Starostę Bielskiego z dnia 04.03.2025 r., uprawomocnioną 07.03.2025 r.
− dokumentacji projektowej,
Zadanie jest finansowane z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
dokumentacja projektowa – załącznik nr 11 do SWZ;
przedmiar robót – załącznik nr 12 do SWZ;
szczegółowa specyfikacja techniczna (SST) – załącznik nr 13 do SWZ;
projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 14 do SWZ;
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1458598,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Progress MA Sp.zo.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP, REGON: 6351864605, 524317441
7.3.3) Ulica: Polna 18 B
7.3.4) Miejscowość: Ornontowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-178
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy
Termin zakończenia: do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy (wraz z uzyskaniem w tym terminie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie)
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "PRZEBUDOWA DACHU, PRZEWODÓW KOMINOWYCH I WENTYLACYJNYCH WRAZ Z OCIEPLENIEM I ZAMONTOWANIEM INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W MYŚLENICACH PRZY UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 5
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Zębowicach, ul. Opolska 50
- Remont budynku DPS w Klisinie Filia w Dzbańcach z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Utworzenie 10 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w żłobku "ZŁOTE RYBKI" w Rybczewice Drugie 119A, 21-065 Rybczewice
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 394 zlokalizowanej przy ul. Mahatmy Gandhiego 13 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.