eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikZakup aktualizacji oprogramowania antywirusowego dla Urzędu Miasta i jednostek miejskich



Ogłoszenie z dnia 2025-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup aktualizacji oprogramowania antywirusowego dla Urzędu Miasta i jednostek miejskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: +32 43 92 302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98a25bd7-b1b6-4fbb-ab06-58fbc73cb291

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup aktualizacji oprogramowania antywirusowego dla Urzędu Miasta i jednostek miejskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98a25bd7-b1b6-4fbb-ab06-58fbc73cb291

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000349/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Aktualizacja programów antywirusowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170553

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1024000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 682000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa/aktualizacja oprogramowania antywirusowego na okres od 1.06.2025 r. do 31.05.2028 r.
Zamawiający posiada obecnie oprogramowanie antywirusowe:
Eset Endpoint Antyvirus:
1. Urząd Miasta 575 licencji
2. Teatr Ziemi Rybnickiej 35 licencji
3. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rybniku 45 licencji
4. Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Rybniku 55 licencji

5. Rybnickie Służby Komunalne 60 licencji
6. Zarząd Zieleni Miejskiej 40 licencji
7. Ośrodek Pomocy Społecznej 210 licencji
8. Straż Miejska 25 licencji
9. Centrum Usług Wspólnych 90 licencji
10. Gazeta Rybnicka 5 licencji
Eset Endpoint Security:
1. Urząd Miasta 160 licencji
Zamawiający po dostawie/aktualizacji ma posiadać oprogramowanie ESET PROTECT Elite oraz ESET PROTECT Complete w ilości licencji:
1.1. ESET PROTECT Elite
1. Urząd Miasta 635 licencji
1.2. ESET PROTECT Complete
1. Teatr Ziemi Rybnickiej 37 licencji
2. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rybniku 49 licencji
3. Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Rybniku 55 licencji

4. Rybnickie Służby Komunalne 92 licencji
5. Zarząd Zieleni Miejskiej 38 licencji
6. Ośrodek Pomocy Społecznej 190 licencji
7. Straż Miejska 30 licencji
8. Centrum Usług Wspólnych 90 licencji
lub inne równoważne oprogramowanie spełniające wymagania określone w SWZ.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SWZ z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 708259,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IKARUA sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272746817

7.3.3) Ulica: ul. Omłotowa 12/14

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-251

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.