eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryUsługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025



Ogłoszenie z dnia 2025-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Śniadeckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32-3901206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@repty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.repty.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40a94ad0-6682-4923-bf0f-29d07aa268b9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40a94ad0-6682-4923-bf0f-29d07aa268b9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045443/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi transportu sanitarnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103732

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GCR/9/ZP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowej usługi transportu sanitarnego dla „REPTY” Górnośląskiego Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach.

2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia gotowości do świadczenia usług całodobowo, przez 7 dni w tygodniu, także w dni wolne od pracy i święta – 24/7, zgodnie z otrzymanym zleceniem wykonania usługi oraz pełnej dyspozycyjności w stosunku do Zamawiającego.

3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Części:

3.1. Część nr 1 – świadczenie usługi transportu sanitarnego z zespołem specjalistycznym „S”

3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego z zespołem specjalistycznym
„S” rozumianego jako przewóz pacjentów w stanie zagrożenia życia (transport na konsultacje i badania diagnostyczne, przekazanie pacjenta do innego podmiotu leczniczego).

3.1.2. Orientacyjne wymagane ilości:
ogółem: ok. 5.000 km/12 m-cy i ok. 200 godz./12 m-cy
Wykonawca zobowiązany jest do wyceny oferty na podstawie szacowanych ilości kilometrów, jednakże Zamawiający zastrzega, iż umowa realizowana będzie zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych bez zmiany ogólnej wartości umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia do 80% wartości przedmiotu Umowy, co nie stanowi choćby częściowego odstąpienia od Umowy.

3.1.3. Maksymalny czas oczekiwania na realizację zlecenia transportu to 90 minut od zgłoszenia zlecenia.

3.1.4. Wymagania dotyczące personelu karetki:
Zespół specjalistyczny, w skład którego wchodzą co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny zgodnie z definicją zawartą w art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1541 z późn. zm.) w przypadku gdy żaden z członków zespołów ratownictwa medycznego nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 622 z późn. zm.), czwartą osobą w zespole może być kierowca. Zamawiający dopuszcza zastąpienie kierowcy ratownikiem medycznym, posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych.

4. Wymagania dotyczące środków transportu sanitarnego: (dotyczy Części nr 1, nr 2)
a) pojazdy sprawne technicznie, tzn. posiadają aktualne badania techniczne dopuszczające je do ruchu drogowego;
b) spełniają warunki dodatkowe dla pojazdów uprzywilejowanych określone szczegółowo w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2022 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2024 r. poz. 502 z późn. zm.);
c) spełniają wymagania art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1541 z późn. zm.);
d) posiadają cechy techniczne i jakościowe określone w Polskiej Normie przenoszącej europejskie normy zharmonizowane PN-EN 1789+A2:2021-02 Medyczne środki transportu i ich wyposażenie Środki drogowego transportu medycznego oraz spełniają wymagania normy PN-EN 1865-5:2012 Urządzenia do przenoszenia pacjenta stosowne w ambulansach drogowych;
e) spełniają wymagania opisane w załączniku nr 3 do Zarządzenia Prezesa NFZ 179/2020/DSM z dnia 12 listopada 2020 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju ratownictwo medyczne;
f) posiadają zezwolenie na używanie pojazdów jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w myśl art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawa o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.);
g) posiadają aktualne ubezpieczenie OC i NW;
h) posiadają pozytywną opinię sanitarną Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.

c.d. patrz SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 205000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowej usługi transportu sanitarnego dla „REPTY” Górnośląskiego Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach.

2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia gotowości do świadczenia usług całodobowo, przez 7 dni w tygodniu, także w dni wolne od pracy i święta – 24/7, zgodnie z otrzymanym zleceniem wykonania usługi oraz pełnej dyspozycyjności w stosunku do Zamawiającego.

3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Części:

3.2. Część nr 2 – świadczenie usługi transportu sanitarnego z zespołem podstawowym „P”

3.2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego z zespołem podstawowym
„P” rozumianego jako przewóz pacjentów (transport na konsultacje i badania diagnostyczne, przekazanie pacjenta do innego podmiotu leczniczego, transport do domu).

3.2.2. Orientacyjne wymagane ilości:
ogółem: ok. 5.000 km/12 m-cy i ok. 300 godz./12 m-cy
Wykonawca zobowiązany jest do wyceny oferty na podstawie szacowanych ilości kilometrów, jednakże zamawiający zastrzega, iż umowa realizowana będzie zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych bez zmiany ogólnej wartości umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia do 80% wartości przedmiotu Umowy, co nie stanowi choćby częściowego odstąpienia od Umowy.

3.2.3. Maksymalny czas oczekiwania na realizację zlecenia transportu to 60 minut od zgłoszenia zlecenia.

3.2.4. Wymagania dotyczące personelu karetki:
Zespół podstawowy w skład, którego wchodzą co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, będące pielęgniarką systemu lub ratownikiem medycznym, zgodnie z definicją zawartą w art. 36 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1541 z późn. zm.) oraz kierowca w przypadku gdy żaden z członków zespołu podstawowego nie spełnia warunków o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 622 z późn. zm.).

4. Wymagania dotyczące środków transportu sanitarnego: (dotyczy Części nr 1, nr 2)
a) pojazdy sprawne technicznie, tzn. posiadają aktualne badania techniczne dopuszczające je do ruchu drogowego;
b) spełniają warunki dodatkowe dla pojazdów uprzywilejowanych określone szczegółowo w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2022 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2024 r. poz. 502 z późn. zm.);
c) spełniają wymagania art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1541 z późn. zm.);
d) posiadają cechy techniczne i jakościowe określone w Polskiej Normie przenoszącej europejskie normy zharmonizowane PN-EN 1789+A2:2021-02 Medyczne środki transportu i ich wyposażenie Środki drogowego transportu medycznego oraz spełniają wymagania normy PN-EN 1865-5:2012 Urządzenia do przenoszenia pacjenta stosowne w ambulansach drogowych;
e) spełniają wymagania opisane w załączniku nr 3 do Zarządzenia Prezesa NFZ 179/2020/DSM z dnia 12 listopada 2020 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju ratownictwo medyczne;
f) posiadają zezwolenie na używanie pojazdów jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w myśl art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawa o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.);
g) posiadają aktualne ubezpieczenie OC i NW;
h) posiadają pozytywną opinię sanitarną Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.

c.d. patrz SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 131666,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PICH-MED GROUP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971863268

7.3.3) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 74, lok. 320

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-020

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-24 do 2026-04-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.