eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bestwina › Prace remontowo - budowlane w obiektach szkolnych na terenie Gminy Bestwina w ramach programu "Dostępna szkoła"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowo - budowlane w obiektach szkolnych na terenie Gminy Bestwina w ramach programu „Dostępna szkoła”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bestwina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 111

1.5.2.) Miejscowość: Bestwina

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bestwina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bestwina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowo - budowlane w obiektach szkolnych na terenie Gminy Bestwina w ramach programu „Dostępna szkoła”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-666f785f-e1a4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022426/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo - budowlane w obiektach szkolnych na terenie Gminy Bestwina w ramach programu "Dostępna Szkoła"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190924/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFiŚ.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie obiektów oświatowych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Zakres prac montażowo – budowlanych obejmuje m.in.:
a) dla części nr 1 – budynek szkoły w Bestwince:
- wyburzenie schodów wejściowych – przebudowa układu komunikacyjnego,
- oznakowanie poziome miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnością,
- przełożenie bruku na istniejącym podjeździe dla niepełnosprawnych z tyłu szkoły,
- zakup i montaż dwóch lamp solarnych z detektorami ruchu,
- zakup i montaż ławek,
- oznakowanie szafek szatniowych naklejkami Braille'a,
- wykonanie metalowego podjazdu opuszczanego na schody dla wózka (rampa najazdowa) o długości ok. 6m (na 4 stopnie schodowe) zapewniającego pełny dostęp na stołówkę, świetlicę i sale gimnastyczną,
- zakup i dostawa schodołaza,
- zakup i montaż rolet okiennych wewnętrznych do małej i dużej sali sportowej,
- zakup i montaż uchwytów - pomieszczenia sanitarne,
- wyciszenie drzwi do gabinetu logopedy,
- wyciszenie drzwi, montaż wykładziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.5.) Wartość części: 212816,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie obiektów oświatowych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Zakres prac montażowo – budowlanych obejmuje m.in.:
b) dla części nr 2 budynek szkoły w Bestwinie:
-zakup zestawu oznakowania miejsca postojowego dla osób z niepełnosprawnością i usługa wykonania miejsca postojowego, -przebudowę schodów, wyburzenie murków schodowych, budowę pochylni z poręczami, montaż poręczy przy schodach,
-przebudowę szatni - likwidację boksów z krat metalowych, malowanie ścian, uzupełnienie płytek na podłodze, zakup szafek szatniowych, wymiana oświetlenia, oznakowanie szafek szatniowych naklejkami Braille'a,
-montaż rolet i malowanie sali gimnastycznej,
-zmianę sposobu użytkowania pomieszczenia - pokój nauczyciela WF na sale do zajęć rewalidacyjnych -remont pomieszczenia (wyburzenie ścianki, wymiana podłogi / panele, malowanie), -zakup wyposażenia do toalety dla osób niepełnosprawnych (m.in. miska sedesowa, uchwyty, umywalka, lustro) wraz z montażem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.5.) Wartość części: 181278,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie obiektów oświatowych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Zakres prac montażowo – budowlanych obejmuje m.in.:
c) dla części nr 3 - budynek szkoły w Kaniowie
- zagospodarowanie terenu, - wejście do budynku, - przebudowę szatni, zakup i montaż nowych szafek metalowych oraz oznaczenie szafek naklejkami Braille’a. - wykonanie zabezpieczenia schodów na piętrze poprzez montaż barierek, - przebudowę sali lekcyjnej w celu rozdzielenia wejścia do sali i gabinetu profilaktyki zdrowotnej, montaż kompletu rolet i wymiana oświetlenia, - zakup rolet zaciemniających - sale sportowe,
- zakup rolet zaciemniających - sale rewalidacyjne, - montaż pochylni i barierki oraz obniżenie i powiększenie okienka wydawczego w stołówce,
- likwidację progu miedzy stołówka a świetlicą – wykonanie wylewki betonowej i układanie płytek, - malowanie pomieszczenia biblioteki szkolnej wraz z montażem rolet, - przebudowę sanitariatów wraz z zakupem wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.5.) Wartość części: 191980,37 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie obiektów oświatowych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Zakres prac montażowo – budowlanych obejmuje m.in.:
d) dla części nr 4 - budynek szkoły w Janowicach:- zagospodarowanie terenu,
- roboty budowlano montażowe związane z likwidacją podestu i 2 schodów z kostki brukowej oraz wykonaniem nowego wejścia z kostki brukowej wraz z podjazdem i barierkami, - zakup i montaż oznakowania szafek szatniowych naklejkami Braille'a, - zakup i montaż krzesła schodowego (4 biegi schodów: 5+3+5+3, 3 spoczniki), oznakowanie schodów, - zakup i montaż rolet wewnętrznych, - wymianę drzwi wejściowych do świetlicy oraz malowanie pomieszczenia, - przebudowę pomieszczenia biblioteki (poszerzenie otworu drzwiowego, zabudowa ścianek działowych, montaż drzwi, malowanie, przesuniecie lamp sufitowych), zakup i montaż w dwóch oknach rolet,
- przebudowę sanitariatów na parterze (wyburzenia, instalacja wod-kan, elektryczna, urządzenia wc, układanie płytek, stolarka drzwiowa, malowanie, montaż uchwytów, itp.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.5.) Wartość części: 147530,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 20 czerwca 2022r, do godz. 09:00 w postępowaniu na ww. zadanie dla części nr 1, części nr 3, części nr 4 do Zamawiającego nie wpłynęły żadne oferty. Wobec zaistniałej sytuacji, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt) 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie dla części nr 1, części nr 3, części nr 4 zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273934,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273934,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273934,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "DAGOMEX" Piotr Ścibor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002426855

7.3.3) Ulica: Kmicica 3

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-382

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273934,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 20 czerwca 2022r, do godz. 09:00 w postępowaniu na ww. zadanie dla części nr 1, części nr 3, części nr 4 do Zamawiającego nie wpłynęły żadne oferty.
Wobec zaistniałej sytuacji, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt) 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie dla części nr 1, części nr 3, części nr 4 zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 20 czerwca 2022r, do godz. 09:00 w postępowaniu na ww. zadanie dla części nr 1, części nr 3, części nr 4 do Zamawiającego nie wpłynęły żadne oferty.
Wobec zaistniałej sytuacji, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt) 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie dla części nr 1, części nr 3, części nr 4 zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.