eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługi w zakresie przygotowywania, dostarczania i rozwożenia posiłków.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi w zakresie przygotowywania, dostarczania i rozwożenia posiłków.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewętrznych i Administracji w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690028840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 16

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrz@szpitalmsw.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.rzeszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie przygotowywania, dostarczania i rozwożenia posiłków.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b27ceaa9-fd04-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023173/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi w zakresie przygotowania, dostarczania i rozwożenia posiłków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.szpitalmsw.rzeszow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
5) Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Z/ZZP.2375.17.22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi całodobowe wyżywienie hospitalizowanych
pacjentów SP ZOZ MSWiA w Rzeszowie, poprzez świadczenie usług cateringowych w zakresie
przygotowywania, na bazie kuchni Wykonawcy i dostarczania gotowych posiłków w
wyznaczonym czasie i miejscu do siedziby Zamawiającego oraz ich rozwożenia (dystrybucji).
2. Świadczenie usługi żywienia dla pacjentów szpitala musi się odbywać zgodnie z ustawą o
bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021)
oraz zasadami systemu HACCP.
3. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego przygotowywania, gotowania i dowożenia
posiłków całodniowych wg norm i zasad żywienia przypisanych placówkom służby zdrowia z
uwzględnieniem diet ściśle wg potrzeb Zamawiającego oraz zgodnie z jadłospisem
sporządzonym przez dietetyka Wykonawcy, przez okres 12 miesięcy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 10 do SWZ.
5. Zamawiający informuje, że zapotrzebowanie na usługi określone w niniejszej SWZ jest
szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych posiłków
(diet) dostosowując ją do ilości hospitalizowanych pacjentów, a tym samym obniżenia wartości
umowy, przy czym nie będzie stanowiło to podstawy do żadnych roszczeń ze strony
Wykonawcy. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania co najmniej 60 %
wartości brutto umowy.
6. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia
zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym
wymiarze czasu pracy co najmniej pięciu osób wykonujących n/w czynności związane z
realizacją usługi w miejscu jej świadczenia (tzn. na terenie SP ZOZ MSWiA w Rzeszowie) tj.
wszystkie dotyczące dystrybucji posiłków na oddziałach szpitalnych oraz mycie i dezynfekcję
naczyń i pomieszczeń użytkowanych przez Wykonawcę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
a) zezwolenie wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na
świadczenie usług żywienia z uwzględnieniem świadczenia usług cateringowych,
b) aktualny wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej
Powiatowej Inspekcji Sanitarnej, o którym mowa w art. 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021),
Uwaga 1: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej
wymieniony warunek musi być spełniony przez tego wykonawcę, który faktycznie będzie
realizował część zamówienia objętą koniecznością posiadania powyższych uprawnień.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie)
wykonał/wykonuje należycie minimum jedną usługę w zakresie kompleksowego żywienia
pacjentów w placówkach służby zdrowia o wartości nie mniejszej niż 750 000,00 zł brutto.
Uwaga 1: Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie jedną umowę, pojedyncze, odrębne
zobowiązanie. Wykonawca nie może sumować kilku zamówień o mniejszym zakresie dla
uzyskania wymaganych wartości.
Uwaga 2: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
spełnienie wyżej wymienionego warunku wykazuje jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia. Warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym
doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem opisanym powyżej.
Uwaga 3: W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe,
Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również
wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać
wymogi określone przez Zamawiającego.
b) dysponuje minimum jednym środkiem transportu wraz z aktualną decyzją Państwowego
Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą środek transportu służący do wykonywania
zamówienia jako spełniający odpowiednie wymagania do celów przewozu środków
spożywczych.
c) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia oraz posiadającymi
określone kwalifikacje i uprawnienia tj. co najmniej jedną osobą z dyplomem (lub innym
dokumentem) dietetyka,
Uwaga 4: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
warunek określony w pkt. b), c) zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą łącznie spełnienie
warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zezwolenie wydane przez Państwowego Inspektora Sanitarnego na
świadczenie usług żywienia z uwzględnieniem świadczenia usług cateringowych,
b) aktualny wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji
Sanitarnej, o którym mowa w art. 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i
żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021),
c) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu
wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
(załącznik nr 5 do SWZ);
d) Oświadczenie Wykonawcy o wdrożeniu systemu HACCP w miejscu wykonywania usługi,
e) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3
miesięcy - załącznik nr 4 do SWZ;
f) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

oświadczenia o wdrożeniu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Żywności HACCP wraz z zobowiązaniem że wykonawca przedstawi na każde żądanie zamawiającego do wglądu aktualną dokumentację HACCP.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIX pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór
oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.