eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MszanowoPoprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie



Ogłoszenie z dnia 2025-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasto Lubawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Mszanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 56 472 63 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminanml.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3463fa6-9a08-4801-91e4-d5f0c5506f25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3463fa6-9a08-4801-91e4-d5f0c5506f25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029356/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności, B3.1.1 – Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno – ściekową na terenach wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120834

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RD.271.1.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5630624,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jamielnik (ul. Augustyna Serożyńskiego)
Zakres sieci kanalizacji sanitarnej:
- Rura PVC SN 8 DN 160 - 20,20 mb
- Rura PVC SN 8 DN 200 - 86,50 mb
- Studnie tworzywowe kanalizacji sanitarnej DN1000 - 5 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7a oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8a.
UWAGA: Z dokumentacji stanowiącej załączniku nr 7a w kalkulacji należy uwzględnić rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku S11 – S15.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 81500,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w miejscowości Jamielnik (ul. Malinowa, Różana, Spokojna, Gen. Waraksiewicza)
Zakres sieci kanalizacji sanitarnej:
 Rura PVC SN 8 DN 200 1142,70 mb
 Rura PVC SN 8 DN 160 294,60 mb
 Rura PERC FI110 258,00 mb
 Studnie kanalizacji sanitarnej DN1000 49 szt.
 Przepompownia sieciowa 1 szt.
 Studnia rozprężna 1 szt.
Zakres sieci wodociągowej:
‒ W17 – W18, W19 – W23, W20 – W24 – W28, W29 – W37, W35 – W38 – W44, W45 – W48 rura PVC PN10 110x4,2 1365,40 mb
‒ króćce żeliwne FF80 20,10 mb
‒ Hydranty nadziemne p.poż DN80mm 11 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7b oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8b.
UWAGA: W załączniku nr 7b znajdują się dwie dokumentacje projektowe. Z dokumentacji umieszczonej w folderze o nazwie „Sieć wodociągowa” w kalkulacji należy uwzględnić rozbudowę sieci wodociągowej na odcinkach W17 – W18, W19 – W23, W20 – W24 – W28, W29 – W37, W35 – W38 – W44, W45 – W48. Natomiast z dokumentacji w folderze o nazwie „Sieć kanalizacji sanitarnej” w kalkulacji należy uwzględnić rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej na odcinkach S2 – S7 – S34, S26 – S56 – S68, S57 – S68, SIST – SR2 – SP2.
Wyżej wymienione dokumentacje projektowe dotyczą sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej realizowanych w ramach jednej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1889166,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jamielnik (ul. ks. Jana Batke, Gen. Waraksiewicza)
Zakres sieci kanalizacji sanitarnej
- Rura PVC SN 8 DN 160 317,10 mb
- Rura PVC SN 8 DN 200 793,20 mb
- Studnie tworzywowe kanalizacji sanitarnej DN1000 33 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7c oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8c.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1195197,36 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jamielnik (ul. Spokojna, Spacerowa)
Zakres sieci kanalizacji sanitarnej
- Rura PVC SN 8 DN 160 78,50 mb
- Rura PVC SN 8 DN 200 663,70 mb
- Rura PE100RC DN90 133,00 mb
- Studnie tworzywowe kanalizacji sanitarnej DN1000 24 szt.
- Studnia tworzywowa rozprężna kanalizacji tłocznej DN1000 1 szt.
- Przepompownia sieciowa 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik
nr 7d oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8d.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1367374,41 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V. Rozbudowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jamielnik (ul. Słoneczna – II Etap – działki 200, 209/95, 209/44, 220/1, 227/16, 227/17 obręb Jamielnik)
Zakres sieci kanalizacji sanitarnej (ul. Słoneczna – II Etap – działki 200, 209/95, 209/44, 220/1)
 Rura PVC SN 8 DN 160 15,10 mb
 Rura PVC SN 8 DN 200 337,90 mb
 Studnie tworzywowe kanalizacji sanitarnej DN1000 10 szt.
Zakres sieci wodociągowej (ul. Słoneczna – II Etap – działki 200, 209/95, 209/44, 220/1)
‒ W3-W9 rura PVC PN10 110x4,2 343,50 mb
‒ króćce żeliwne FF80 3,00 mb
‒ Hydranty nadziemne p.poż DN80mm 3 szt.
Zakres sieci wodociągowej (227/16, 227/17 obręb Jamielnik)
‒ W4-W7 rura PVC PN10 110x4,2 263,00 mb
‒ króćce żeliwne FF80 3,00 mb
‒ Hydranty nadziemne p.poż DN80mm 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7e oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8e.
UWAGA: W załączniku nr 7e znajdują się dwie dokumentacje projektowe. Z dokumentacji umieszczonej w folderze o nazwie „Sieć wodociągowa i kanalizacyjna ul. Słoneczna II Etap” w kalkulacji należy uwzględnić rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku S4 – S13 oraz rozbudowę sieci wodociągowej na odcinku W3 – W9. Natomiast z dokumentacji w folderze o nazwie „Sieć wodociągowa – dz. nr 227-16, 227-17 obręb Jamielnik” należy uwzględnić sieć wodociągową na odcinku W4 – W7.
Obie wyżej wymiennie dokumentacje projektowe dotyczą różnych odcinków sieci wodociągowej realizowanych w ramach jednej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 378304,44 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI. Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Mszanowo (Etap II)
Zakres sieci wodociągowej
- W5 – W6 – W7 – W8, W7 – W9 rura PVC PN10 110x4,2 339,8 mb
- króćce żeliwne FF80 1,50 mb
- Hydranty nadziemne p.poż DN80mm 1 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7f oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8f.
UWAGA: Z dokumentacji stanowiącej załączniku nr 7f w kalkulacji należy uwzględnić rozbudowę sieci wodociągowej na odcinkach W5 – W6 – W7 – W8, W7 – W9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 87809,85 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII. Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Bratian (ul. Długa - osiedla)
Zakres sieci wodociągowej
- rura PVC PN10 110x4,2 1022,50 mb
- króćce żeliwne FF80 4,50 mb
- Hydranty nadziemne p.poż DN80mm 9 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7g oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8g.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 413623,86 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII. Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Bratian (ul. Długa działka 67/24 obręb Bratian)
Zakres sieci wodociągowej
- rura PVC PN10 110x4,2 279,50 mb
- króćce żeliwne FF80 5,00 mb
- Hydranty nadziemne p.poż DN80mm 3 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7h oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8h.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 87251,37 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX. Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Bratian (ul. Górna - działka 135/6 obręb Bratian)
Zakres sieci wodociągowej
- rura PVC PN10 110x4,2 201,50 mb
- króćce żeliwne FF80 3,00 mb
- Hydranty nadziemne p.poż DN80mm 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7i oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8i.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 60396,21 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część X. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Pacółtowo (ul. Lawendowa, Wrzosowa, Liliowa)
Zakres sieci wodociągowej
- W8 – W10, W5 – W7, W19 – W25 rura PVC110 PN10. 268,00 mb
- Hydranty nadziemne p.poż DN80mm 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7j oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8j.
UWAGA: Z dokumentacji stanowiącej załączniku nr 7j w kalkulacji należy uwzględnić rozbudowę sieci wodociągowej na odcinkach W8 – W10, W5 – W7, W19 – W25.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65092,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99782,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65092,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iławskie Przedsiębiorstwo Instalacyjno – Budowlane Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7440003354

7.3.3) Ulica: Usługowa 8

7.3.4) Miejscowość: Iława

7.3.5) Kod pocztowy: 14-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65092,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1575083,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1908167,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1575083,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych w Mszanowie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771467846

7.3.3) Ulica: Parkowa 2

7.3.4) Miejscowość: Mszanowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1575083,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 573783,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 813733,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 573783,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych w Mszanowie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771467846

7.3.3) Ulica: Parkowa 2

7.3.4) Miejscowość: Mszanowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 573783,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1050880,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1306859,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1050880,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,,ZIEJA" Ryszard Zieja

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych Sylwia Chaberek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7210000613

7.3.3) Ulica: Fabryczna 9

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1050880,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280716,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382901,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280716,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych w Mszanowie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771467846

7.3.3) Ulica: Parkowa 2

7.3.4) Miejscowość: Mszanowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280716,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58442,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125290,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58442,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych w Mszanowie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771467846

7.3.3) Ulica: Parkowa 2

7.3.4) Miejscowość: Mszanowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58442,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226005,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456718,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226005,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych w Mszanowie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771467846

7.3.3) Ulica: Parkowa 2

7.3.4) Miejscowość: Mszanowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226005,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63834,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129123,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63834,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych w Mszanowie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771467846

7.3.3) Ulica: Parkowa 2

7.3.4) Miejscowość: Mszanowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6383437 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46142,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100984,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46142,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych w Mszanowie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771467846

7.3.3) Ulica: Parkowa 2

7.3.4) Miejscowość: Mszanowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46142,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62862,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126696,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62862,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych w Mszanowie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771467846

7.3.3) Ulica: Parkowa 2

7.3.4) Miejscowość: Mszanowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62862,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.