eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszyce › "Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie gminy Koszyce" w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie gminy Koszyce” w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elżbiety Łokietkówny 14

1.5.2.) Miejscowość: Koszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-130

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413514048

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@koszyce.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie gminy Koszyce” w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d4035aa-c54f-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240992

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00336597/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie gminy Koszyce w formule zaprojektuj-wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135651/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI 271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 : Termomodernizacja obiektu- Szkoła Podstawowa im .Piotra Barylaka w Książnicach Wielkich

Część 1 obejmuje:
1) kompleksową termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Piotra Barylaka w Książnicach Wielkich, poprzez prace termomodernizacyjne polegające na:
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych parteru;
- wykonanie izolacji termicznej ścian kotłowni powyżej gruntu;
- wykonanie izolacji termicznej ścian kotłowni poniżej gruntu;
- wykonanie izolacji termicznej ścian cokołów oraz piwnic nieogrzewanych;
- wykonanie izolacji termicznej ocieplenie ścian wewnętrznych graniczących z poddaszem;
- wykonanie izolacji termicznej stropu pod poddaszem
- zmianę sposobu wytwarzania energii cieplnej dla potrzeb budynku,
- budowę kotłowni na biomasę oraz zabudowę układów i regulacji i automatyki dla nowego źródła ciepła,
- wymianę instalacji c.o. wewnętrznej wraz z wymianą grzejników oraz instalacją zaworów termostatycznych,
- budowę instalacji PV do zasilania budynku w energię elektryczną,
- wymianie oświetlenia w budynku na energooszczędne typu LED.
2) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem zgłoszeń, uzgodnień
3) uzyskanie zgłoszenia robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z obliczeniami przedstawiającymi uzyskanie wymaganych efektów (parametrów technologicznych i technicznych) zgodnie z PFU i wymogami prawa
5) wykonanie niezbędnej dokumentacji do odbioru robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, jeżeli było ono wymagane w decyzji o pozwoleniu na budowę
6) Wykonanie zadania zgodnie z: wymaganiami i pozostałymi informacjami opisanymi przez Zamawiającego i zawartymi w PFU, dla zaprojektowania i wykonania robót, przepisami Prawa Budowlanego z dnia 7 lipca 1994 roku wraz z późniejszymi zmianami i towarzyszącymi rozporządzeniami, regulującą działalności obejmującą projektowanie, budowę, utrzymanie oraz określającą zasady działania organów administracji publicznej w tych dziedzinach.

Wszystkie prace należy wykonywać w taki sposób, aby nie zakłócały funkcjonowaniu szkoły w prowadzeniu zajęć lekcyjnych i innych aktywności odbywających się na terenie szkoły i wokół budynku.

Lokalizacja inwestycji: działka nr, 807/2 obręb Książnice Wielkie, jednostka ewidencyjna Koszyce
Powierzchnia obiektu: 1212,30 m²
Zamawiający posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia -opis przedmiotu zamówienia , założenia oraz standard wykonania zostały określone w Programie funkcjonalno -użytkowym (PFU) dla szkoły w Książnicach Wielkich stanowiącym załącznik nr 9.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45213250-0 - Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

4.5.5.) Wartość części: 1133989,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Termomodernizacja obiektu-Centrum Oświatowego im. Stanisława Wyspiańskiego w Koszycach

Część 2 obejmuje:

1) kompleksową termomodernizacja budynku Centrum Oświatowego im. Stanisłąwa Wyspiańskiego w Koszycach poprzez prace termomodernizacyjne polegające na
- wykonanie izolacji termicznej dachu,
- wymiana połaci dachowej na płyty warstwowe – dotyczy sali gimnastycznej
- wymianę stolarki drzwiowej,
- zmianę sposobu wytwarzania energii cieplnej dla potrzeb budynku,
- przebudowę pomieszczenie technicznego dla gruntowej pompy ciepła oraz zabudowę układów regulacji i automatyki dla nowego źródła ciepła,
- wymianę instalacji c.o. wewnętrznej wraz z wymianą grzejników oraz instalacją zaworów termostatycznych,
- budowę instalacji PV do zasilania budynku w energię elektryczną,
- montaż wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła
- wymianę oświetlenia w budynku na energooszczędne typu LED.
2) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem zgłoszeń, uzgodnień
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z obliczeniami przedstawiającymi uzyskanie wymaganych efektów (parametrów technologicznych i technicznych) zgodnie z PFU i wymogami prawa
5) wykonanie niezbędnej dokumentacji do odbioru robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, jeżeli było ono wymagane w decyzji o pozwoleniu na budowę
6) Wykonanie zadania zgodnie z: wymaganiami i pozostałymi informacjami opisanymi przez Zamawiającego i zawartymi w PFU, dla zaprojektowania i wykonania robót, przepisami Prawa Budowlanego z dnia 7 lipca 1994 roku wraz z późniejszymi zmianami i towarzyszącymi rozporządzeniami, regulującą działalności obejmującą projektowanie, budowę, utrzymanie oraz określającą zasady działania organów administracji publicznej w tych dziedzinach.

Wszystkie prace należy wykonywać w taki sposób, aby nie zakłócały funkcjonowaniu szkoły w prowadzeniu zajęć lekcyjnych i innych aktywności odbywających się na terenie szkoły i wokół budynku.
Lokalizacja inwestycji: działka nr 797, 798, obręb Koszyce, jednostka ewidencyjna Koszyce.
powierzchnia obiektu : 4197,18 m²
Zamawiający posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia- opis przedmiotu zamówienia , założenia oraz standard wykonania zostały określone w Programie funkcjonalno -użytkowym (PFU) dla szkoły w Koszycach stanowiącym załącznik nr 9.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42511110-5 - Pompy grzewcze

45213250-0 - Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

4.5.5.) Wartość części: 2695645,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1340700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2509200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1340700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Wielobranżowe INWEST L.Kaczmarczyk Spólka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170006810

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1340700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3230841,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4489500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3911400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWEST L.Kaczmarczyk Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170006810

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3911400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.