eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dragacz › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Dragacz w ramach dwóch projektów grantowych: "Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym -Granty PPGR" i "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Dragacz w ramach dwóch projektów grantowych: "Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym -Granty PPGR" i "Cyfrowa Gmina"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRAGACZ

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Dragacz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dragacz 7A

1.5.2.) Miejscowość: Dragacz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-134

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3324969

1.5.8.) Numer faksu: 52 3324974

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdragacz@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dragacz.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dragacz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Dragacz w ramach dwóch projektów grantowych: "Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym -Granty PPGR" i "Cyfrowa Gmina"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07b06cb2-db4d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240857

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021753/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Dragacz w ramach dwóch projektów grantowych: "Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR" i "Cyfrowa Gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja realizowana w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020, pakiet REACT-UE, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00179127/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGiFE-I.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia: dostawa laptopów, komputerów stacjonarnych oraz tabletów wraz z oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem w ramach projektu pt. „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”, w tym:
• laptop z oprogramowaniem - 62 kpl.
• komputer stacjonarny z oprogramowaniem - 18 kpl.
• tablet – 7 kpl.
Użytkownikami ostatecznymi wszystkich urządzeń będą dzieci z rodzin popegeerowskich
z terenu Gminy Dragacz, będący uczestnikami ww. projektu. Urządzenia będą stosowane do czynności biurowych, instalowania i użytkowania aplikacji edukacyjnych, obliczeniowych, graficznych, itp. Przedmiot zamówienia otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, osi priorytetowej V „Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, w ramach projektu „Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR””. Sprzęt komputerowy będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji edukacyjnych, dostępu do Internetu oraz obsługi poczty elektronicznej. Minimalne wymagania techniczne dotyczące przedmiotów:
1. Laptop z oprogramowaniem
• Procesor: Intel Core i3 10 generacja lub odpowiednik z rodziny AMD lub lepsze
• Ekran: 15,6” Full HD (1920x1080px)
• Pamięć RAM: 8GB DDR4 lub więcej
• Dysk: 256GB SSD PCIeNVMe M.2 lub więcej
• Porty USB: 2x USB 3.2 Gen 1, 1x USB 2.0 lub więcej
• Łączność: LAN 10/100/1000, Bluetooth 5.0, WiFi 802.11ac
• Dodatkowe złącza: HDMI 1.4, Combo Jack
• Komunikacja: Wbudowana kamera HD, mikrofon oraz głośniki lub lepsze
• Układ klawiatury: QWERTY (wydzielona klawiatura numeryczna)
• System operacyjny: Windows 10 lub Windows 11
• Oprogramowanie: Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint (wersja Home & Student 2021)
• Dodatkowo:
- słuchawki z mikrofonem,
- mysz – bezprzewodowa, optyczna, zasilana na baterie, zasięg minimum 10 m., 3 przyciski,
1 rolka.
2. Komputer stacjonarny z oprogramowaniem • Procesor minimum Intel i3 lub i5 10 generacji lub odpowiednik z rodziny AMD
• Monitor minimum 19 cali Full HD
• RAM minimum 8GB
• Dysk SSD 256gb (minimum)
• Karta Ethernet zgodna z Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet.
• Wifi zgodna z IEEE 802.11b, IEEE 802.11a, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n, Bluetooth 5.0, IEEE 802.11ac
• Interfejsy (minimum):
1 x LAN (Gigabit Ethernet) - RJ-45
2 x USB 3.2 Gen 1 (2 z przodu)
2 x USB 2.0 (2 z przodu)
1 x wyjście/wejście liniowe audio
• Wyjście HDMI
• Komunikacja: Dołączona bądź wbudowana kamerka internetowa HD, dołączone bądź wbudowane głośniki stereo 2x2W
• System operacyjny: Windows 10 lub Windows 11
• Oprogramowanie: Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint (wersja Home & Student 2021)
• Dodatkowo:
- słuchawki z mikrofonem
- mysz – bezprzewodowa, optyczna, zasilana na baterie, zasięg minimum 10 m., 3 przyciski,
1 rolka
- klawiatura – pełnowymiarowa, przewodowa, standardowy układ klawiszy
(z wydzieloną klawiaturą numeryczną), płaskie klawisze, podłączana do komputera przez USB.
3. Tablet
• Ekran – 10 calowy
• Minimum 64 GB pamięci
• Wbudowany modem LTE oraz WiFi
• Łączność Bluetooth
• Pamięć RAM: Minimum 4GB DDR3
• Dodatkowo:
- słuchawki z mikrofonem,
- klawiatura – małowymiarowa, bezprzewodowa, standardowy układ klawiszy, łączność przez Bluetooth, zasilanie akumulatorowe,
- etui z klapką z funkcją podstawki

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30213300-8 - Komputer biurkowy

30213200-7 - Komputer tablet

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 199070,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia; dostawa monitorów laptopów, komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem systemowym i dodatkowym wyposażeniem w ramach projektu pt. „Cyfrowa Gmina”, w tym:
• komputer stacjonarny (1) – 11 kpl.
• komputer stacjonarny (2) – 1 kpl.
• laptop – 3 kpl.
• monitor – 6 kpl.
• oprogramowanie – 5 kpl.
Sprzęt komputerowy będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz obsługi poczty elektronicznej. 2.Wymagania ogólne 1) Elementy składowe zestawów muszą być ze sobą kompatybilne, zapewnić bezproblemową współpracę, posiadać niezbędne elementy umożliwiające pracę urządzeń
(w tym okablowanie). 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy fabrycznie nowy, bez wad wraz z aktualnymi atestami i certyfikatami bezpieczeństwa oraz wymaganiami norm. 3)Zamawiający wymaga, aby dostarczany system operacyjny były fabrycznie nowy, nieużywany oraz nigdy wcześniej nieaktywowany na innym urządzeniu. Zamawiający wymaga, aby system operacyjny był zainstalowany (lub preinstalowany) fabrycznie
na komputerach. Zamawiający wymaga, aby system operacyjny był dostarczony wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, np. certyfikatami autentyczności. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań licencyjnych wymagających stałych opłat w okresie użytkowania systemu operacyjnego. 4) W tabeli zestawienia przedmiotów w jednostce miary dla poszczególnych przedmiotów Zamawiający uwzględnił wszystkie artykuły określone w konkretnej pozycji opisu przedmiotu zamówienia.
5) Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie sprzętu
nie są dla wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy. W wypadku użytych w opisie - nazw, typów lub pochodzenia, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych produktów, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze co wskazany w opisie konkretny z nazwy lub pochodzenia. 3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące przedmiotów: 1. Komputer stacjonarny (1)
• Procesor minimum Intel i5 10 generacji lub odpowiednik z rodziny AMD
• RAM minimum 8GB
• Dysk SSD 500gb (minimum)lub lepszy
• Karta Ethernet zgodna z Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet,
• Interfejsy (minimum):
1 x LAN (Gigabit Ethernet) - RJ-45
2 x USB 3.2 Gen 1 (2 z przodu)
2 x USB 2.0 (2 z przodu)
1 x wyjście/wejście liniowe audio
• Wyjście HDMI
• Wyjście VGA
• Napęd optyczny DVD+/-RW
• System operacyjny: Windows 10 Professional 64bit PL lub Windows 11 Professional 64 bit PL
• Inne: szyfrowanie TPM 2.0
• Dodatkowo:
- mysz –optyczna, podłączana do komputera przez USB
- klawiatura – pełnowymiarowa, przewodowa, standardowy układ klawiszy
(z wydzieloną klawiaturą numeryczną), płaskie klawisze, podłączana do komputera przez USB)
2. Komputer stacjonarny (2) • Procesor minimum Intel i7 10 generacji lub odpowiednik z rodziny AMD
• RAM minimum 32GB
• Dwa dyski:
-dysk 1: Dysk SSD 500gb (minimum) lub lepszy
-dysk 2: Dysk HDD 1000GB (minimum) lub lepszy
• Karta Ethernet zgodna z Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet.
• Wifi zgodna z IEEE 802.11b, IEEE 802.11a, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n, Bluetooth 5.0, IEEE 802.11ac
• Interfejsy (minimum):
1 x LAN (Gigabit Ethernet) - RJ-45
2 x USB 3.2 Gen 1 (2 z przodu)
2 x USB 2.0 (2 z przodu)
1 x wyjście/wejście liniowe audio
• Wyjście HDMI
• Wyjście VGA
• Napęd optyczny DVD+/-RW
• System operacyjny: Windows 10 Professional 64bit PL lub Windows 11 Professional 64 bit PL
• Inne: szyfrowanie TPM 2.0
• Dodatkowo:
- mysz –optyczna, podłączana do komputera przez USB
- klawiatura – pełnowymiarowa, przewodowa, standardowy układ klawiszy
(z wydzieloną klawiaturą numeryczną), płaskie klawisze, podłączana do komputera przez USB)
3. Laptop
• Procesor: Intel Core i5 11 generacja lub odpowiednik z rodziny AMD lub lepsze
• Ekran: 17” Full HD
• Pamięć RAM: minimum 8GB DDR4 lub więcej
• Dysk: 512GB SSD PCIeNVMe M.2 lub więcej
• Porty USB: 2x USB 3.2 Gen 1, 1x USB 2.0 lub więcej
• Napęd optyczny DVD+/-RW
• Łączność: LAN 10/100/1000, Bluetooth 5.0, WiFi 802.11ac
• Dodatkowe złącza: HDMI 1.4, Combo Jack
• Komunikacja: Wbudowana kamera HD, mikrofon oraz głośniki lub lepsze
• Układ klawiatury: QWERTY (wydzielona klawiatura numeryczna)
• System operacyjny: Windows 10 Professional 64bit PL lub Windows 11 Professional 64 bit PL
• Inne: szyfrowanie TPM 2.0
4. Monitory • Ekran – od 21" do 25"
• Powłoka matrycy - Matowa
• Rodzaj matrycy - IPS
• Proporcje ekranu - 16:9
• Wejście HDMI - 1
• Wejście D-Sub (VGA) - 1
• Częstotliwość odświeżania obrazu [Hz]: 75 - 144. 5. Oprogramowanie
• Oprogramowanie biurowe: Microsoft Office Home and Business PL
• Wersja 64 bit
• Wersja językowa: Polska
• Wersja: Home and Business (minimum 2019)
• Pakiet powinien zawierać oprogramowanie Microsoft - Outlook, Word, Excel, PowerPoint 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30213300-8 - Komputer biurkowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 44280,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244856,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254579,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244856,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALON KOMPUTEROWY PC-MARKET MICHAŁ POKORNICKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8762127720

7.3.3) Ulica: ul. ppłk. pil. Stanisława Skarżyńskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244856,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54464,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54464,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54464,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIP: PL 4980138493

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 4980138493

7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 18

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-940

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54464,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.