Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00190512/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa 3500 ton kruszywa drogowego dla Gminy Kazimierza Wielka.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAZIMIERZA WIELKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierza Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413521937
1.5.8.) Numer faksu: 413521956
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kazimierzawielka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzawielka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b9d38eb-cbeb-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa 3500 ton kruszywa drogowego dla Gminy Kazimierza Wielka.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b9d38eb-cbeb-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190512
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 228410,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 3500 ton kruszywa drogowego dla Gminy Kazimierza Wielka.
3.2. Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport oraz wyładunek w msc. Kazimierza Wielka ul. Budzyńska 2, 28-500 Kazimierza Wielka kruszywa łamanego drogowego w następujących ilościach oraz granulacji:
a) kruszywo łamane frakcji 0 - 31,5 mm w ilości 1500 ton
b) kruszywo łamane frakcji 31,5 - 63 mm w ilości 2000 ton
3.3. Zamawiający dopuszcza zamianę ilości danych części kruszywa zamówienia według potrzeb, w cenach wynikających ze złożonej oferty.
3.4. Wykonawca może realizować dostawę wyłącznie samochodami samowyładowczymi.
3.5. Kruszywo naturalne musi spełniać parametry określone w normie PN-EN 13043:04 – Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu, normie PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym”.
3.6. Wyklucza się: gruz, cegły, azbest, beton.
3.7. Zamawiający przewiduje dostawę zamówienia w częściach w miarę potrzeb Zamawiającego;
3.8. Zamawiający zastrzega, że termin może ulec skróceniu w zależności od potrzeb zamawiającego;
3.9. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego, na zgłoszenie telefoniczne lub drogą mailową, w którym Zamawiający określać będzie termin, ilość i miejsce dostawy,
3.10. Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wagę przywiezionego kruszywa do każdej dostawy oddzielnie (WZ);
3.11. Wszelkie materiały obce znajdujące się w kruszywie tj. elementy stalowe, elementy drewniane, elementy plastikowe, odpady remontowe (styropian, pianka, worki, folie) oraz inne materiały szkodliwe dla środowiska Wykonawca zobowiązuje się usunąć, uprzątnąć i zagospodarować na własny koszt przed lub po wysypaniu kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji każdej dostawy kruszywa. Wykonawca dla dostarczanego kruszywa musi posiadać odpowiednie certyfikaty, świadectwa lub deklaracje zgodności z normami lub dopuszczające do bezpiecznego stosowania w budownictwie dostarczonego kruszywa.
3.13. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
3.14. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie jest wstanie przewidzieć dokładnych ilości zamawianego kruszywa, w trakcie trwania umowy ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszenie lub zwiększenie)
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235545,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383075,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235545,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PÓŁNOC POŁUDNIE SPÓŁKA CYWILNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 993-066-28-46
7.3.3) Ulica: ul. Szkotnik 5-7
7.3.4) Miejscowość: Żabno
7.3.5) Kod pocztowy: 33-240
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235545,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KAZIMIERZA WIELKA
więcej: przetargi KAZIMIERZA WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Sukcesywna dostawa kruszywa
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
- Zakup i dostawa kruszywa kamiennego łamanego o uziarnieniu z przeznaczeniem do wykonania remontów/bieżącej konserwacji dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
- Dostawa kruszywa mineralnego (wyklucza się gruz budowlany oraz kruszywo wapienne) o uziarnieniu ciągłym, optymalnego do naprawy dróg wraz z dowozem, w ilości łącznie 2500 ton
- Dostawa kruszywa do bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Obsza w 2024 roku
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.