eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kochanowice › "Wymiana źródła ciepła wraz z montażem paneli fotowoltaicznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kochcicach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wymiana źródła ciepła wraz z montażem paneli fotowoltaicznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym
w Kochcicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kochanowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Kochanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-713

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kochanowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kochanowice.pl/urzad-gminy/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.kochanowice.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana źródła ciepła wraz z montażem paneli fotowoltaicznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym
w Kochcicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c319dd14-1a0a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000949/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Wymiana źródła ciepła wraz z montażem paneli fotowoltaicznych w Zespole Szkolno- przedszkolnym w Kochcicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188055/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GIR.271.1.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1214110,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pomp ciepła oraz paneli fotowoltaicznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Kochcicach.
2. Zamawiający wymaga, że należy pozostawić zespół pomp ciepła solanka/woda dla których dolnym źródłem jest układ sond poziomych ułożonych w gruncie. Pompy te należy przyłączyć do wymiennika ciepła. Źródło te, będzie stanowiło rezerwę przyłączoną ręcznie do zespołu grzewczego.
3. Z etapu realizacji zostaje wyłączona budowa drugiej mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 50kW
a zatem wyłącza się z realizacji następujące elementy: panele fotowoltaiczne wraz z konstrukcją
o mocy 50kW , falownik 50kW, projektowany kabel YKXS 4x25mm² oraz projektowane złącze ZK4
i ZKPV2.
4. Zamawiający wymaga także, iż przy złączu ZK5 należy zabudować złącze z przełącznikiem sieć – 0 – agregat wraz z wtyczką 63A do podłączenia mobilnego agregatu prądotwórczego Gminy Kochanowice.
5. Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia stanowią: Przedmiary robót – Załączniki nr 1 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Załączniki nr 2 do SWZ, Dokumentacja projektowa – Załączniki nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

39370000-6 - Instalacje wodne

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45262520-2 - Roboty murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W postępowaniu pn. “Wymiana źródła ciepła wraz z montażem paneli fotowoltaicznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kochcicach” złożone zostały 4 oferty.
W dniu 1 października 2021 r o godz. 11:00 Komisja Przetargowa dokonała otwarcia złożonych ofert. Zamawiający na sfinalizowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 1 493 355,63 zł brutto. W toku ich badania okazało się, że wszystkie oferty przewyższają tę kwotę. Zamawiający jednak zgodnie z ustawą mógł zwiększyć kwotę jaką dysponował do ceny najkorzystniejszej oferty tj.: oferty nr 1 – 1 500,00 zł brutto.
W związku z powyższym, na mocy art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 poz. 1129) w związku z art. 112 ust. 2 oraz postanowieniami SWZ, Zamawiający w terminie nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania tj.: do dnia 13 października 2021 roku do godziny 11.00, wezwał Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia środków dowodowych wynikających z SWZ tj.: Wykazu dostaw i wykazu osób. W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca załączył w terminie wymagane dokumenty, jednakże z ich treści nie wynikało, że spełnia warunki wymagane przez Zamawiającego. W takim stanie rzeczy Zamawiający ponownie wezwał Wykonawcę tym razem do dnia 20 października 2021 roku do godz. 11, do złożenia wykazu dostaw oraz wykazu osób, na podstawie których mógł by uznać wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku opisanego w Rozdz. XVI ust. 1 pkt c) i d) SWZ. Do upływu tego terminu Wykonawca złożył tyko wykaz osób a zatem nie złożył wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów. W związku z tym Zamawiający nie mógł uznać, iż Wykonawca spełnia warunki określone w SWZ a zatem odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c) ustawy Pzp.
W takim stanie rzeczy kwota kolejnej złożonej w postępowaniu oferty znacznie przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinalizowanie zadania.
W związku z powyższym, na mocy art. 255 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1586700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1958160,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.