Og³oszenie z dnia 2022-07-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00156276/01 - Og³oszenie z dnia 2022-05-12
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa artyku³ów biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431010878
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Le¶miana 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 814523067
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzozswidnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artyku³ów biurowych2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-26ed5eff-d1e1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00240647
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00105616/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Dostawa artyku³ów biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00156276/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy : SPZOZ/ZP/271/07/05/2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 42478,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artyku³ów biurowych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±cy informacjê o asortymencie i ilo¶ciach okre¶la Za³±cznik
Nr 1 — Formularz Asortymentowo — Cenowy do niniejszej Specyfikacji.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197644-2 - Papier kserograficzny
30192100-2 - Gumki
30192125-3 - Pisaki
30192130-1 - O³ówki
30197000-6 - Drobny sprzêt biurowy
30197220-4 - Spinacze do papieru
30197320-5 - Zszywacze
30199230-1 - Koperty
30192121-5 - D³ugopisy kulkowe
22815000-6 - Notatniki
22816000-3 - Bloki papierowe
22851000-0 - Skoroszyty
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 51531,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 51531,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51531,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Handlowo-Us³ugowa WIDOK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 430026819
7.3.3) Ulica: ul. Turystyczna 36a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-207
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWO-US£UGOWA WIDOK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
AGENCJA HANDLOWO-US£UGOWA WIDOK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 51531,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- ¦wiadczenie us³ug prowadzenia pe³nej ksiêgowo¶ci oraz obs³ugi kadrowo - p³acowej
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespo³u Szkó³ w Piaskach w projekcie - Powiat ¦widnicki - kszta³cenie zawodowe na miarê XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa (z opcj± wykupu) maszyn do pielêgnacji murawy na Stadionie Miejskim w ¦widniku w formie leasingu operacyjnego
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 53.2025 Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów ¦l±skich we Wroc³awiu1.2.9
- Dostawa papieru kserograficznego oraz materia³ów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Us³ug Spo³ecznych w Szczecinie
- Dostawa papieru kserograficznego
- Zakup i dostawa materia³ów biurowych oraz papieru do urz±dzeñ biurowych na potrzeby Urzêdu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy" czê¶æ I i czê¶æ II.
- Dostawa artyku³ów biurowych i papieru dla LODR w Koñskowoli
- Dostawa papieru do urz±dzeñ kserograficznych i drukarskich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu ¶wiêtokrzyskiego
wiêcej: Notatniki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.