Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Choró Płuc i Rehabilitacji w Łodzi ul. Okólna 181, 91-520 Łódź
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473211271
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okólna 181
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-520
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@centrumpluc.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: centrumpluc.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpluc/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e60c8148-fc5d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego znak sprawy: 31/ZP/PN/21 wybrano wykonawcę, z którym została podpisana umowa na realizację transportu sanitarnego specjalistycznego z pełną obsadą zespołu, w skład którego wchodzą co najmniej 3 osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu, pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny, kierowca (KS). W trakcie realizacji powyższej umowy, Zamawiający odstąpił od umowy z Wykonawcą wybranym w powyższym postępowaniu i niezbędne jest natychmiastowe zabezpieczenie transportu sanitarnego dla pacjentów Zespołu, do czasu wyłonienia Wykonawcy w wyniku nowego postępowania przetargowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/ZP/WR/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi transportu sanitarnego dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi, całodobowo we wszystkie dni tygodnia oraz pozostawania w gotowości do wykonywania tego transportu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: Transport sanitarny specjalistyczny z pełną obsadą zespołu, w skład którego wchodzą co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu, pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny, kierowca (KS). 3. Realizacja przedmiotu umowy obejmuje w szczególności:
1) świadczenie usług przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje, zgodnie z ustawą o Państwowym Ratownictwie Medycznym,
2) przewóz pacjentów do innego podmiotu leczniczego w celu kontynuacji leczenia w przypadku schorzeń zagrażających zdrowiu lub życiu oraz, gdy leczenie nie może być kontynuowane w oddziałach Zamawiającego,
3) przewóz pacjentów wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub celem wykonania badania diagnostycznego w innym podmiocie leczniczym,
4) przewóz pacjentów na badania z oddziałów szpitalnych do pracowni szpitalnych lub między oddziałami (tzw. transport wewnętrzny),
5) przewóz pacjentów do miejsca zamieszkania,
6) należyte i terminowe świadczenie usług będących przedmiotem niniejszej umowy,
7) zapewnienie stałej i niezawodnej łączności na własny koszt, pomiędzy poszczególnymi pojazdami a Zamawiającym i innymi placówkami służby zdrowia,
8) podstawienie sprawnych technicznie pojazdów, posiadających ważne przeglądy techniczne i ubezpieczonych w zakresie OC i NW,
9) zapewnienie przewożonym osobom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny oraz właściwego zabezpieczenia przed uszkodzeniem przewożonych materiałów,
10) wyposażenie środków transportu w odpowiedni sprzęt i aparaturę medyczną zgodnie z obowiązującymi standardami określonymi przez Narodowy Fundusz Zdrowia,
11) zapewnienie obsługi pojazdów przez doświadczonych kierowców, znających teren, na którym będą świadczone usługi,
12) zapewnienie niezbędnej obsady zespołu przewozowego oraz wyposażenia pojazdu (bez dodatkowych kosztów), do świadczenia przedmiotowej usługi, uwzględniające nietypowe uwarunkowania dorosłych i dzieci (np. u dorosłych znaczna waga lub wzrost, dzieci powyżej 6 kilogramów masy ciała) oraz doprowadzenie lub wniesienie pacjenta z i do miejsca docelowego (np. mieszkania),
13) zapewnienie ścisłej współpracy z lekarzami oraz kierownikami komórek organizacyjnych SPZOZ, w zakresie wykonywania usług transportowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Medax-Trans s.c. Mariusz Dudkiewicz, Rafał Skowron
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Medax-Trans Rafał Skowron
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272488806
7.3.3) Ulica: Brzezińska5/15
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-103
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDAX-TRANS S.C. MARIUSZ DUDKIEWICZ, RAFAŁ SKOWRON
jakie przetargi wygrała firma
MEDAX-TRANS S.C. MARIUSZ DUDKIEWICZ, RAFAŁ SKOWRON
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2022-10-01INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont dachu nad zachodnim i wschodnim skrzydłem budynku Filharmonii Łódzkiej położonego w łodzi przy ul. Narutowicza 20/22
- DZP.26.161.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
- Dostawa zestawów dydaktycznych do badania napędu elektrycznego pojazdów w podziale na 3 części.
- Przegląd nasadzeń drzew, krzewów i pnączy po oddaniu do eksploatacji przedsięwzięcia pn: Budowa autostrady A1, na odc. Tuszyn (bez węzła)-gr. woj. łódzkiego/śląskiego od km 335+937,65 do km 399+742,51
- Dostawa czapek identyfikacyjnych oraz opasek identyfikacyjnych na ramię
- Dostawa kontenera wężowego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie wrzesień - grudzień 2025 roku
- Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Długosiodło w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci do szkół i przedszkola prowadzonych przez Gminę Tyszowce w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego.
- Dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Olkusz do szkół/ośrodków/przedszkoli wraz z opieką w czasie przewozu w roku szkolnym 2025/2026
- Transport uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2025/2026
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.