eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sośno › Zakup autobusu 20 osobowego



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu 20 osobowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOŚNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Sośno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350955

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Sośno

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-412

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 389 01 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-sosno.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusu 20 osobowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fcc9d52-d826-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000823/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup autobusu 20 osobowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176473/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu 20 osobowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz
warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załącznikach do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy.
3. Oferowany autobus musi spełniać wymagania: a) Autobus musi spełniać wszystkie wymagania określone w Dziale III
ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zmianami), b) Autobus musi
spełniać wymagania określone w Dyrektywie 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 września 2007 r.
ustanawiająca ramy dla homologacji pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych zespołów
technicznych przeznaczonych do tych pojazdów ("dyrektywa ramowa") - Dz.U.UE.L.2007.263.1 z dnia 2007.10.09. c)
Autobus musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 661/2009 z dnia
13 lipca 2009 r. w sprawie wymagań technicznych w zakresie homologacji typu pojazdów silnikowych dotyczących ich
bezpieczeństwa ogólnego, ich przyczep oraz przeznaczonych dla nich układów, części i oddzielnych zespołów technicznych
(Dz.U.UE.L.2009.200.1 z dnia 2009.07.31). d) Autobus musi spełniać wymagania Regulaminu nr 107 Europejskiej Komisji
Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów
kategorii M2 lub M3 w odniesieniu do ich budowy ogólnej (Dz. U. UE. L. 2015.153.1 z dnia 2015.06.18), dotyczącej
pojazdów wykorzystywanych do przewozu pasażerów i mających więcej niż osiem siedzeń poza siedzeniem kierowcy, dla
pojazdu klasy II. e) Autobus musi posiadać aktualne (ważne) „Świadectwo Homologacji Typu Pojazdu” lub „Świadectwo
Homologacji Typu WE Pojazdu” wraz z załącznikami (opisem technicznym) wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami a
w szczególności na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 450 z późn.
zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w
sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z
2015 r. poz. 1475); f) Dostarczony autobus w dniu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego musi odpowiadać aktualnym
przepisom rejestracji pojazdów, wystarczającym dla dopełnienia przez Zamawiającego formalności rejestracyjnych. g)
Zamawiający wymaga, aby dostarczony autobus spełniał wymagania normy EURO VI dotyczącej emisji zanieczyszczeń,
określonej w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 595/2009 z dnia 18 czerwca 2009 r. dotyczącym
homologacji typu pojazdów silnikowych i silników w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z pojazdów
ciężarowych o dużej ładowności (Euro VI) oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i obsługi technicznej
pojazdów, zmieniające rozporządzenie (WE) nr 715/2007 i dyrektywę 2007/46/WE oraz uchylające dyrektywy
80/1269/EWG, 2005/55/WE i 2005/78/WE (Dz.U.UE.L.2009.188.1 z dnia 2009.07.18 z późniejszymi zmianami) zwanego
dalej Rozporządzeniem WE nr 595/2009. h) pojazd musi być przystosowany do eksploatacji we wszystkich porach roku i doby w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej, a w szczególności szerokiego zakresu
temperatur i wilgotności powietrza, dużego zanieczyszczenia i zapylenia powietrza występującego podczas eksploatacji. i)
Pojazd musi być przystosowany do eksploatacji po drogach twardych i gruntowych. j) Pojazd musi być odporny na działanie
środków stosowanych do utrzymania przejezdności dróg w okresie zimowym, a także na działanie środków do mycia i
czyszczenia pojazdów. k) rok produkcji: wyprodukowany nie wcześniej niż 2022 r. (fabrycznie nowy) 4. Wykonawca wraz z
autobusem dostarczy Zamawiającemu: a) dokumenty wymagane dla dopełnienia przez Zamawiającego formalności
rejestracyjnych umożliwiające dopuszczenie do ruchu drogowego i eksploatacji jako środka komunikacji publicznej, b) pełną
dokumentację techniczną dotyczącą dostarczonego autobusu, w szczególności: - książkę gwarancyjną ze szczegółowymi
warunkami gwarancyjnymi, - deklarację zgodności CE, - dokument potwierdzający spełnienie norm emisji spalin, -
świadectwo homologacji pojazdu, - instrukcję obsługi dla kierowcy - minimum 1 sztuka,. Wszystkie dokumenty związane z
eksploatacją i użytkowaniem pojazdu, m. in. instrukcje użytkowania i obsługi pojazdu oraz urządzeń w nim zamontowanych,
karta pojazdu itp. sporządzone mają być w języku polskim. 5. Wykonawca przeprowadzi na swój koszt w dniu dostawy
pojazdu szkolenie dla przedstawicieli użytkowników z zakresu obsługi pojazdu - 2 osoby. Wszystkie koszty związane ze
szkoleniem pokrywa Wykonawca. 6. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Sośno, ul. Nowa 1, 89-412
Sośno.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382530,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388189940

7.3.3) Ulica: Żurawia 43/201

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.