Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00100850/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
- 2025/BZP 00131719/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-05
- 2025/BZP 00140999/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu na budowę obiektu przyjęcia i przygotowania materiału wsadowego do procesu kompostowania / fermentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia oraz nadzorem autorskim dla GWDA sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GWDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572051342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Na Leszkowie 4
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gwda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gwda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gwda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Oczyszczalnia ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu na budowę obiektu przyjęcia i przygotowania materiału wsadowego do procesu kompostowania / fermentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia oraz nadzorem autorskim dla GWDA sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ad6b5fe-f442-48c8-88e1-8b1c29087c97
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00240370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100850
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GWDA/ZP/1/25/AO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu na budowę obiektu przyjęcia i przygotowania materiału wsadowego do procesu kompostowania (proces R3) / fermentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę na terenie kompostowni GWDA sp. z o.o. oraz późniejszym nadzorem autorskim projektanta w trakcie budowy.
2. Warunki zamówienia:
2.1. wykonanie projektu budowlanego będącego podstawą uzyskania pozwolenia na budowę dla hermetycznej hali przyjęcia i magazynowania tymczasowego odpadów zielonych. Przed wykonaniem właściwego projektu wykonawca jest zobowiązany przygotować dokumentację i uzyskać niezbędne decyzje środowiskowe które będą podstawą do wykonania właściwych prac projektowych. Pozyskanie i przygotowanie wszelkich map, obsługa geodezyjna oraz badania geotechniczne wchodzą w zakres zamówienia. Końcowym przedmiotem zamówienia jest pozwolenie na budowę hali wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
2.2. Dokumentacja będzie użyta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i zgodnie z art. 103 ust 1 ustawy Pzp, służyć będzie do opisu przedmiotu zamówienia w przetargu na roboty budowlane. Wymaga się wykonania jej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dn. 20.12.2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno–użytkowego (Dz.U. z 2021 poz. 2454).
2.3. Pełnienie nadzoru autorskiego - w ramach niniejszego postępowania. Wykonawca zapewni kompleksowy nadzór autorski. Sprawowany będzie przez cały okres prowadzonych robót budowlanych realizowanych na podstawie wcześniej opracowanej dokumentacji projektowej. Nadzór autorski zostanie zrealizowany w okresie ważności decyzji Pozwolenia na budowę.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71323200-0 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455469,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NŻYNIERIA PRO EKO" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 527-020-10-53
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
sporządzenie mapy do celów projektowych, sporządzenie opinii geotechnicznej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 67 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Kompleksowa modernizacja sali widowiskowej wraz z rozbudową systemu oświetlenia, nagłośnienia i automatyki scenicznej
- DEFIBRYLATOR- 3 szt.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych - (...) ul. Bydgoska 82a/5, ul. O.M. Kolbe 30/1, ul.Młodych 46/5, al. Niepodl. 38/6, al. Niepodl. 42/4, pl. Konstyt. 3 Maja 2a/1, ul. Spacerowa 33/4
- Realizacja działań dotyczących poprawy świadomości ekologicznej-"Efektywny rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury ZIT MOF Piły-Przebudowa zieleni wzdłuż Bulwarów Europejskich (...)"-powtórzony 3
- Zakup mobilnych magazynów kontenerowych - 8 szt.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- ,,Racjonalizacja zużycia energii w budynku bursy w Zespole Licealno- Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim''
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 377 przy ul. Trockiej 4 w Warszawie.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 218 z drogą powiatową nr 1440G w miejscowości Wielka Piaśnica"
- Wykonanie dokumentacji dla zadania Budowa systemu klimatyzacji wraz z wymianą sufitów podwieszanych Sandomierska
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z wszelkimi uzgodnieniami dla budynku SOWIK w Stalowej Woli.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





